LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De cabaretshow van lieske dit weekend

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
klercken
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2003 19:33

De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door klercken »

Verkiezing trut van het weekend.
Lieske...gefeliciceerd!!!!!!
Unaniem benoemen wij je tot de grootste trut infiltrant(betaald of niet door Dexia van dit weekend).
Dexia gooit er wat geld tegenaan om een psychologische oorlogsvoering te ontkenenen.
Wij hebben blauw om je gelegen ,om je fantatische positieve inbreng,
vele forum leden zijn niet meer bij gekomen van het lachen, en hebben dit weekend meerdere male hun ondergoed moeten verschonen.
Ik denk dat je heel veel mensen hebt geholpen met het relativeren van hun rest schuld. Als je dan schaterlachend met een een restschuld van € 500.000 acher je computer kunt zitten is dat toch heerlijk!!
Dat kookboek was een vonds.
Je kunt zo Brigitte Kaandorp opvolgen!!
Geen stoel zal droog blijven van het theater waar jij verschijnt!!!!
Ook even tussendoor mevrouw Duurzaam voor mallot neer zetten, te gek.Lekker harteloos er tegen aan gaan zoals wij dat graag zien!!!
Met je kookboek was je echt helemaal op dreef.
Hoe verzin je het?
En dan ook mog eens chinees gaan eten!
Ik wou dat ik zo,n moeder had gehad, sociiaal bewogen tot het associale aantoe, met gelukkig een lage dunk van andere mensen.
Met Duschautauch waren jullie de snip en snap van dit weekend!!
Gillend van het lachen hebben wij dit weekend moeten doorstaan.
Vraag Bruneel wel extra opslag voor dit doort cabaret in het weekend
jullie zij onbetaalbaar.
Als volgende week de koerzen van dexia nog meer aantrekken, zien jullie volgend weekend natuurlijk weer indeel 2 van duchateau en zijn tegenspeelster.
Hoe vond jij trouwen de poll om de heer Blom nog eens extra in de goot te duwen, een vonds he om zo iemand nog eens extra af te zeuren ja wij lachen wat af .
Het meest heb ik gelachen om je je woordspelingen sealing.
Zoals je zelf al aangaf ben je van een wat hogere komaf.
Fantatische hoe je met het gewone klotjesvolk omgaat dat zo dom is geweest te denken iets verstandig met hun spaarcenten te doen.
En dan al die persiflasche verhalen van je om iedereen te kakkert te zetten!!
Ga een boekje schrijven, of zo als je al van plan was een witboek voor justitie
Sinds dit weekend nog nooit zoveel gelachen.(om je onbenul)

Kritische noot
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 sep 2003 18:37

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door Kritische noot »

Wie is Lieske?
Wie is toch dat Mieske?

Lieske is dat Mieske met een lolly in haar hand!

Waar is Lieske?
Waar is toch dat grieske?

Lieske zit heel sealig met haar lolly aan de waterkant!

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door lieske »

bezoekers van dit forum die dit weekend van mijn bijdragen hebben genoten, ik heb het graag gedaan. En als jullie mij willen belonen voor mijn bijdrage, stort dan een bedrag ter grootte van de doorsneeprijs van een entreekaart voor het theater op de rekening van Amnesty International. Want die helpen mensen die echt niks kunnen doen aan de benarde en wellicht zelfs levensbedreigende situatie waarin zij verkeren. Wij in Nederland hebben de vrijheid van keuze en eigen mening. Dat sommigen blind achter anderen aanlopen, dat moeten zij enkel en alleen zichzelf verwijten!

Kritische noot
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 sep 2003 18:37

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door Kritische noot »

Liekse, vele zouden het graag willen storten. Zij het niet dat Dexia dit onmogelijk heeft gemaakt!

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door lieske »

ook zonder bijdrage aan Amnesty International mag eenieder blijven genieten van mijn bijdrages. Jullie reacties lokken de mijne uit. En ook bijdrages op de rekeningen van andere goede doelen zie ik met vreugde tegemoet. Zolang het maar niet een van de rekeningen van verleasers organisaties zijn. Want dat is geen goed doelen, dat is het werpen van parels naar de zwijnen.

Kritische noot
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 sep 2003 18:37

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door Kritische noot »

Dus maw. Neem je verlies. Leef jaren op het minimum. Geef geen geld uit aan belangen behartigers die somma geld terug vorderen waardoor men dus ook niet meer in de komende jaren aan goede doelen kan schenken is jouw optie?
Dan lopen die organisatie die jij schijnbaar een warm hart toedraagt een groot aantal donaties mis.

Groenten,
Kritische noot.

Ps smaakt de lolly nog?

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door lieske »

als je alleen je eigen belangen behartigt denk je in principe nooit aan anderen. En die anderen zijn niet diegenen die door eigen hebzucht in die situatie zijn beland. En verleasers zijn nu eenmaal mensen die door eigen hebzucht een situatie hebben gecreerd waar ze nu uit proberen te komen door iedereen behalve zichzelf te beschuldigen. Wordt ik nog filosofisch op dit late uur in de nacht. Komt wellicht ook door die fles wijn van tig euro die ik mij, als non-verleaser. kan permiteren........

Kritische noot
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 sep 2003 18:37

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door Kritische noot »

Eigen hebzucht? Flesje wijn permiteren omdat je geen verleaser bent. je had de tig euro's beter aan goede doelen kunnen schenken ipv aan je eigen vermaak te denken en te genieten van de wijn.
beetje hypocriet vind je niet?

Groenten,
Kritische noot

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door lieske »

weet je, je moet een balans weten te vinden tussen aangenaam leven en het veraangenamen van het levens van mensen elders..... en dan kun je je best een fles goede wijn permiteren. Want hongersnood elders wordt ook niet opgelost indien wij hier in het welvarende europa stoppen met eten..........................

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door JH »

Dat verklaart een hoop zeg ! Lieske is zo'n radicale activist, milieu, sociaal of wat dan ook. Folkert v.d.G. was ook zo'n activist,, geobsedeerd door maar een zaak. Gevaarlijke mensen zijn dat,je bent je leven niet meer zeker.

Hypie
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:20

Re: De cabaretshow van lieske dit weekend

Ongelezen bericht door Hypie »

Geschreven door Lieske.

weet je, je moet een balans weten te vinden tussen aangenaam leven en het veraangenamen van het levens van mensen elders.....

Ook in mijn kasten liggen zaken die ik in het verleden, zonder eerst goed na te denken en in een opwelling, heb gekocht en waarvan ik naderhand spijt van heb gekregen als haren op mijn hoofd. Goedkope dingen, maar ook dure met een prijs waarvoor ik, bij nader inzien, ook andere, leukere, dingen had kunnen doen of kopen.

weet je, je moet een balans weten te vinden tussen aangenaam leven en het veraangenamen van het levens van mensen elders.....

En als ik na een stevige avond stappen met kleine oogjes in mijn lege beurs kijk denk ik, voor zover mijn hoofdpijn het toelaat, ook wel eens dat ik dat eigenlijk niet had moeten doen.

weet je, je moet een balans weten te vinden tussen aangenaam leven en het veraangenamen van het levens van mensen elders.....

en dan kun je je best een fles goede wijn permiteren. Want hongersnood elders wordt ook niet opgelost indien wij hier in het welvarende europa stoppen met eten..........................

weet je, je moet een balans weten te vinden tussen aangenaam leven en het veraangenamen van het levens van mensen elders.....

Komt wellicht ook door die fles wijn van tig euro die ik mij, als non-verleaser. kan permiteren........

weet je, je moet een balans weten te vinden tussen aangenaam leven en het veraangenamen van het levens van mensen elders.....

En daar kwamen er nog € 25 bij voor de afhaalchinees. Want een mens wil toch wat eten.

weet je, je moet een balans weten te vinden tussen aangenaam leven en het veraangenamen van het levens van mensen elders.....

Vraag aan Lieske:
Hoezo balans???????????? :oops: :?
Hoezo hypocriet?????????? :oops: :?

Gesloten