LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De dexia toren bloed langzaam dood

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees

De dexia toren bloed langzaam dood

Ongelezen bericht door Kees »

Hallo,

Via een knipseldienst kreeg ik een artikel onder ogen dat mij blij maakte. Op de dexia toren achter het amsterdamse CS prijken veel borden met "te huur". De asociale bank zelf zit ergens boven op 5 verdiepingen met een gereduceerd aantal medewerkers. Blij werd ik van dit artikel, omdat eindelijk nu ook zichtbaar dexia bezig is zichzelf preventief te ruimen, voordat anderen dat doen. Blijkbaar komen ze tot inzicht dat het nooit wat zal worden met deze "bank" in Nederland en dat iedereen die dat gehate blauwe dexia-logo waarneemt, spontaan moet kotsen. Vaarwel dexia, verdwijn nu snel en waag het niet ooit terug te komen. Nog nooit heb ik zoveel haat gevoeld als dat de afgelopen maanden tegen jullie was.

Tegen de medewerkers die nu nog voor deze misselijke bank werken: Bereidt je voor op je ontslag en zet bij een nieuwe sollicitatie niet in je CV dat je voor dexia hebt gewerkt............

Kees

Joy

Re: De dexia toren bloed langzaam dood

Ongelezen bericht door Joy »

Kees, denk je dat ze nog incasso's op ons gaan sturen??

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Joy,

Ik denk helaas van wel. Zelf heb ik net voor Kerst mijn laatste aanmaning gehad met de dreiging van een dagvaarding. Tot nu toe niets meer vernomen van de dexia-clan. Gelukkig worden de wolken boven dexia steeds donkerder. De media hebben ze nu ook al tegen zich dus uiteindelijk zal het recht wel zegevieren. Gewoon niet betalen!

Kees

Joy

Ongelezen bericht door Joy »

weetje wat ik vervelend vind, ik woon bij me tante en ben bang dat ze straks haar spullen willen meenemen

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Joy,

Je tante hoeft niet bang te zijn dat ze haar spullen zullen weghalen.
Na een paar dreigende aanmaningsbrieven van dexia krijg je eenzelfde soort brieven van een incasso bureau.
Zij hebben geen enkel recht en mogen niets doen behalve schrijven of bellen.
Als er niet betaalt wordt gaat de opdracht terug naar dexia.
als dexia het voor wil laten komen bij de rechter ontvang je een dagvaarding.
Deze dagvaarding wordt gebracht door een deurwaarder.
Hij is dus een veredelde postbode.
Hij heeft geen enkel recht en mag nog niet eens binnenkomen.
Alleen na een gerechtelijke beslissing mag een deurwaarder iets doen.
de rechter beslist dus hierover en niet een deurwaarder, incasso bureau of dexia.
Laat je niet bang maken door al die dreigementen.

Groeten,
Piet

AvB

Ongelezen bericht door AvB »

Hier AvB even, bedankt Piet voor je uitleg, weet nu wat me te wachten staat als we de 550Euro niet betalen per maand, maar wat gebeurt er dan als ze met een dagvaarding komen, en moeten we die maandelijkse bedragen die we nog zouden gaan betalen,apart leggen, wij zijn bang dat we die alsnog plus rente moeten gaan betalen.(o,ja we hebben jou op het mail adres 2 x gemailt en nog geen reaktie gehad, wij zijn ons wel bewust dat je het erg druk hebt. gr AvB

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo AvB,

Ik heb je nu gemailt.
Ik krijg heel veel mails en loop langzaam in, nog 55 te gaan.

Groeten,
Piet

Gesloten