LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de heren Kroll en Verdel
de heren Kroll en Verdel
Ik heb al eerder een topic geopend over de interne reclamefilm van Labouchere LegioLease onder de titel 'Het L-Team'. Helaas zijn daar maar een paar zinvolle reacties op gekomen. Ik ben nog steeds gruwelijk woest over deze promotiefilm. Daarom wil ik wat meer weten over Kroll en Verdel. Wie weet waar deze lieden uithangen ?
Re: de heren Kroll en Verdel
Jackpot,
[De heren?????] Kroll heeft een andere baan de andere heeft zich [Verdelt] opgesteld!!!
That 's all I know!
VrGr
Pluutje
[De heren?????] Kroll heeft een andere baan de andere heeft zich [Verdelt] opgesteld!!!
That 's all I know!
VrGr
Pluutje
Jackpot,
Als verbijfplaatsen bekend zijn wat dan? Bedankbriefje sturen? Er zijn wel meer LL- lieden waarvan ik de verblijfplaats zou willen weten maar van eigen rechter spelen is mijnerzijds geen sprake. Dan wordt je pas echt gedupeerd!!! Laten we de eer aan ons zelf houden?
Wat een zootje!!!!!!
Vrgr
Pluutje
Als verbijfplaatsen bekend zijn wat dan? Bedankbriefje sturen? Er zijn wel meer LL- lieden waarvan ik de verblijfplaats zou willen weten maar van eigen rechter spelen is mijnerzijds geen sprake. Dan wordt je pas echt gedupeerd!!! Laten we de eer aan ons zelf houden?
Wat een zootje!!!!!!
Vrgr
Pluutje
Een aantal weken geleden stond in de Volkskrant dat de heer A.Kroll werkzaam is bij effecten Bank Stroeve in Amsterdam. Probeer daar je geluk eens. Succes.
Nee, het gaat niet om eigen rechter spelen of zo. Ik had wel gedacht dat deze heren inmiddels de wijk hadden genomen naar het buitenland. Het zal er toch wel van komen dat zij zich zullen moeten verantwoorden voor de rechtbank ?! IMHO is het ongelooflijk dat dit geboefte weer een goede baan krijgt bij een andere financiele instantie........Er zijn wel meer LL- lieden waarvan ik de verblijfplaats zou willen weten maar van eigen rechter spelen is mijnerzijds geen sprake.
Beste Jackpot,
Een ticket is zo gekocht, de ene hand wast de andere en deze ''lieden'' staan voor niets!!!!
VRgr
pluutje
Een ticket is zo gekocht, de ene hand wast de andere en deze ''lieden'' staan voor niets!!!!
VRgr
pluutje