| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De straat op!
-
ener
De straat op!
Beste forumlezers,
Ik heb op dit forum gelezen dat we ergens in februari de straat op gingen om ons eens goed te laten horen.
Was dat niet een stukje van Paula?
Hoe zit het daarmee, gaan we nog, zijn er genoeg belangstellenden? Wellicht ook een mogelijkheid tot actie van de stichting Pay-back.
groet
ener.
Ik heb op dit forum gelezen dat we ergens in februari de straat op gingen om ons eens goed te laten horen.
Was dat niet een stukje van Paula?
Hoe zit het daarmee, gaan we nog, zijn er genoeg belangstellenden? Wellicht ook een mogelijkheid tot actie van de stichting Pay-back.
groet
ener.
-
Sonja
Re: De straat op!
Je hoort binnenkort hoe en wanneer.
het zal binnen 2 maanden zijn in ieder geval.
Het zal via onze ver. Payback gebeuren.
Sonja.
het zal binnen 2 maanden zijn in ieder geval.
Het zal via onze ver. Payback gebeuren.
Sonja.
-
piet
Hallo Ener en alle andere gedupeerden,
Begin volgende week wordt bekendgemaakt waar en wanneer we gaan demonstreren.
Dhr. Crone van de PvdA sprak vanavond in Vara's kassa al over volksoproer!
Dexia wordt niet het eerste maar wel het einddoel : DE GROTE DEMONSTRATIE in Amsterdam bij dexia, legio en bank labouchere.
Er zijn meer locaties waar we kunnen demonstreren, bv. spaar select in Breda en aegon in Den Haag.
ZE KOMEN ALLEMAAL AAN DE BEURT !!
Heel Nederland zal weten wat voor financieel drama zich
afspeelt bij vele duizenden gezinnen.
Maar we moeten wel massaal komen op de demonstraties.
Zoals het nu staat met de reacties van de politiek kunnen wij hier niet veel van verwachten.De rechtzaak van leaseverlies en eegalease duurt te lang, hier kunnen wij niet op wachten.Om de zaak te versnellen is ACTIE nodig.
Zie ook het stukje wat ik eerder geschreven heb :
"ACTIE NU !!"
Het financieel drama dat zich over ons meester maakt is niet te overzien.
De contracten lopen af en wij hebben geen tijd meer om af te wachten wat de juridische resultaten van leaseverlies en leaseleed worden.
NU moet er iets gebeuren, NU MOETEN wij in actie komen.
PAYBACK bereidt demonstraties voor. Wij hebben hiervoor wel jullie steun nodig.
Kijk op www.payback.nl en geef je op als lid. Wil je meedoen aan een demonstratie laat het ons weten op [email protected] .
Om een demonstratie te organiseren is geld nodig, denk aan o.a. de kosten van aankondigingen in de landelijke dagbladen.
STEUN PAYBACK.
Het financieel drama wat ons is overkomen kan alleen op korte termijn op deze manier worden opgelost.
DE POLITIEK MOET INGRIJPEN !!.
De komende maanden gaan wij demonstreren bij de vestigingen van spaar select, legio lease, spaarbeleg, bank labouchere, aegon en dexia.
Er zijn honderdenduizenden contracten afgesloten door valse voorlichting en verwachtingen.
U BENT NIET ALLEEN.
Steeds meer mensen worden benaderd door de incasso bureaus.
HOEVEEL SCHULD HEB JIJ !!
WANNEER WORDT JIJ FAILLIET VERKLAARD !!
Alleen op een forum aangeven dat je mee wilt doen is niet voldoende.
Meld je daadwerkelijk aan.
PAYBACK is de enige vereniging die namens en met jullie actie gaat voeren !!
Kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan bij [email protected]
DE KOMENDE MAANDEN ZIJN VAN GROOT BELANG !!
ZIT NIET BIJ DE PAKKEN NEER MAAR DENK:
WE PAKKEN ZE EN HALEN ZE NEER !!
JIJ BENT DOOR HUN BELAZERD, PIK HET NIET !!
KOM OP VOOR JE RECHT
Begin volgende week wordt bekendgemaakt waar en wanneer we gaan demonstreren.
Dhr. Crone van de PvdA sprak vanavond in Vara's kassa al over volksoproer!
Dexia wordt niet het eerste maar wel het einddoel : DE GROTE DEMONSTRATIE in Amsterdam bij dexia, legio en bank labouchere.
Er zijn meer locaties waar we kunnen demonstreren, bv. spaar select in Breda en aegon in Den Haag.
ZE KOMEN ALLEMAAL AAN DE BEURT !!
Heel Nederland zal weten wat voor financieel drama zich
afspeelt bij vele duizenden gezinnen.
Maar we moeten wel massaal komen op de demonstraties.
Zoals het nu staat met de reacties van de politiek kunnen wij hier niet veel van verwachten.De rechtzaak van leaseverlies en eegalease duurt te lang, hier kunnen wij niet op wachten.Om de zaak te versnellen is ACTIE nodig.
Zie ook het stukje wat ik eerder geschreven heb :
"ACTIE NU !!"
Het financieel drama dat zich over ons meester maakt is niet te overzien.
De contracten lopen af en wij hebben geen tijd meer om af te wachten wat de juridische resultaten van leaseverlies en leaseleed worden.
NU moet er iets gebeuren, NU MOETEN wij in actie komen.
PAYBACK bereidt demonstraties voor. Wij hebben hiervoor wel jullie steun nodig.
Kijk op www.payback.nl en geef je op als lid. Wil je meedoen aan een demonstratie laat het ons weten op [email protected] .
Om een demonstratie te organiseren is geld nodig, denk aan o.a. de kosten van aankondigingen in de landelijke dagbladen.
STEUN PAYBACK.
Het financieel drama wat ons is overkomen kan alleen op korte termijn op deze manier worden opgelost.
DE POLITIEK MOET INGRIJPEN !!.
De komende maanden gaan wij demonstreren bij de vestigingen van spaar select, legio lease, spaarbeleg, bank labouchere, aegon en dexia.
Er zijn honderdenduizenden contracten afgesloten door valse voorlichting en verwachtingen.
U BENT NIET ALLEEN.
Steeds meer mensen worden benaderd door de incasso bureaus.
HOEVEEL SCHULD HEB JIJ !!
WANNEER WORDT JIJ FAILLIET VERKLAARD !!
Alleen op een forum aangeven dat je mee wilt doen is niet voldoende.
Meld je daadwerkelijk aan.
PAYBACK is de enige vereniging die namens en met jullie actie gaat voeren !!
Kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan bij [email protected]
DE KOMENDE MAANDEN ZIJN VAN GROOT BELANG !!
ZIT NIET BIJ DE PAKKEN NEER MAAR DENK:
WE PAKKEN ZE EN HALEN ZE NEER !!
JIJ BENT DOOR HUN BELAZERD, PIK HET NIET !!
KOM OP VOOR JE RECHT
-
Gerdi
Neen was niet van Paula. Vraagje aan Pay-Back jullie hebben dacht ik 600 leden en moeten er 1000 hebben naar ik dacht ? Jullie komen daar maar niet aan. Wat is de zin van demonstreren wat bereiken jullie daarmee. Negatieve publiciteit. Wacht rustig af wat SLV en E'lease bereiken. Dan kun je daarna toeslaan. Nu komen jullie geen stap verder toch ?
-
piet
Hallo Gerdi,
De demonstratie over een paar weken is VOOR ALLE GEDUPEERDEN !!De vereniging PAYBACK komt op voor alle gedupeerden en organiseert demonstraties en acties voor alle gedupeerden. Niet alleen voor de leden.
In de aflevering van Vara's Kassa van vanavond sprak het tweede kamerlid van de PvdA dhr. Crone en Ab Flipse van de Stichting Toezichthoudend Nederland over honderdduizenden gezinnen die in de problemen zitten.
De banken verdienen nog steeds hieraan.
Zelfs het woord volksoproer werdt gebruikt.
Wachten op de definitieve uitspraak van de rechter na hoeveel jaar ?
Duizenden gezinnen kunnen hier niet op wachten.
Al maanden wordt er gesproken over demonstraties.
De komende weken gebeurt het !
Als je ook gedupeerde bent zie ik je graag, samen met vele andere gedupeerden tijdens de eerste grote demonstratie !
Samen staan we sterk !
Groeten,
Piet
De demonstratie over een paar weken is VOOR ALLE GEDUPEERDEN !!De vereniging PAYBACK komt op voor alle gedupeerden en organiseert demonstraties en acties voor alle gedupeerden. Niet alleen voor de leden.
In de aflevering van Vara's Kassa van vanavond sprak het tweede kamerlid van de PvdA dhr. Crone en Ab Flipse van de Stichting Toezichthoudend Nederland over honderdduizenden gezinnen die in de problemen zitten.
De banken verdienen nog steeds hieraan.
Zelfs het woord volksoproer werdt gebruikt.
Wachten op de definitieve uitspraak van de rechter na hoeveel jaar ?
Duizenden gezinnen kunnen hier niet op wachten.
Al maanden wordt er gesproken over demonstraties.
De komende weken gebeurt het !
Als je ook gedupeerde bent zie ik je graag, samen met vele andere gedupeerden tijdens de eerste grote demonstratie !
Samen staan we sterk !
Groeten,
Piet
-
jos de vos
meld je hier als je mee gaat met een demonstratie.
hoe meer namen die ook echt komen des te beter.We pakken ze allemaal, SPaarselect Legio Labouchere Dexia en Aegon en als klap op de vuurpijl DeN Haag.
Kom op met je naam en zet hem hier op het forum.
Geen schaamtegevoel meer want in iedere straat woond er wel een gedupeerde.
Even door de zure appel heen en als we er staan dan zijn we samen veel sterker dan het schaamtegevoel, wij hebben niets fout gedaan dat waren die aasgieren die ons geld hebben afgepikt.
We gaan voor een goede zaak en moeten ons laten zien en horen op ee gepaste manier en zonder geweld, dat word ons wel door Dexia en haar aanhang aangedaan, maar wij hebben onze normen en waarden nogsteeds.
hoe meer namen die ook echt komen des te beter.We pakken ze allemaal, SPaarselect Legio Labouchere Dexia en Aegon en als klap op de vuurpijl DeN Haag.
Kom op met je naam en zet hem hier op het forum.
Geen schaamtegevoel meer want in iedere straat woond er wel een gedupeerde.
Even door de zure appel heen en als we er staan dan zijn we samen veel sterker dan het schaamtegevoel, wij hebben niets fout gedaan dat waren die aasgieren die ons geld hebben afgepikt.
We gaan voor een goede zaak en moeten ons laten zien en horen op ee gepaste manier en zonder geweld, dat word ons wel door Dexia en haar aanhang aangedaan, maar wij hebben onze normen en waarden nogsteeds.
-
Natasja
Hallo,
Ik doe zeker mee met demonstreren, hoe meer mensen meedoen, hoe meer kans op slagen. Ik zal de mensen (de medegedupeerde) in mijn omgeving zonder internet zeker vertellen over deze acties en vragen of ze meegaan.
Kaartjes ophangen in supermarkten kunnen we dan misschien ook wel doen.
Ik doe zeker mee met demonstreren, hoe meer mensen meedoen, hoe meer kans op slagen. Ik zal de mensen (de medegedupeerde) in mijn omgeving zonder internet zeker vertellen over deze acties en vragen of ze meegaan.
Kaartjes ophangen in supermarkten kunnen we dan misschien ook wel doen.
-
jos de vos
Yes, het kwartje begint te vallen.
Zegt het voort , zegt het voort.
Met een hoge opkomst dwing je respect af en dat hebben we al lang niet meer gehad (g@#$^%$#@#).
Zegt het voort , zegt het voort.
Met een hoge opkomst dwing je respect af en dat hebben we al lang niet meer gehad (g@#$^%$#@#).
-
Harm
De tijd van zoete praatjes is voorbij. Zeer binnenkort komt de eerste demonstratie zoals gemeld door Piet. Alle gedupeerden die dit forum bezoeken wil ik dan ook oproepen om bij deze demonstratie aanwezig te zijn. Laat maar zien dat we ons niet langer stil houden. Zo zie je maar dat die, tot heden, 700 mensen van Pay-Back meer bereiken dan Leaseverlies e.d.
Groeten Harm
Groeten Harm
-
Kees
Ja Jos, ik denk dat je een goede kans maakt bij de rechters als je mensen gaat stalken. Kans op een gevangenisstraf of zo. Denk eens na joh en ga lekker demonstreren, maar personen aanpakken lijkt me nogal tricky.
Groeten hoor! Kees
Groeten hoor! Kees
-
kees zwart
Niet lullen maar demonstreren, we moeten gaan en ons eens laten zien.
We zitten al veel te lang op eigenhoutje te werken.
Ik ben er en doe graag mee om die heren eens wat ontzag in te boezemen.
We zitten al veel te lang op eigenhoutje te werken.
Ik ben er en doe graag mee om die heren eens wat ontzag in te boezemen.
-
Anita
Ik doe ook mee, en neem ook andere gedupeerden mee!! Als iedereen het zo doet, moet het toch lukken? Er zijn zoveel gezinnen die het aangaat.....
Dus kom met velen en we zullen eens laten zien dat wij ook terug kunnen vechten!!!
Anita
Dus kom met velen en we zullen eens laten zien dat wij ook terug kunnen vechten!!!
Anita
-
bep
Als de datum bekend gemaakt wordt, worden dan ook Kassa, Radar en diverse dagbladen uitgenodigd?
-
bep
Als de datum bekend gemaakt wordt, worden dan ook Kassa, Radar en diverse dagbladen uitgenodigd?
-
jos de vos
11 April!!!!
Dan gaan we eindelijk, dus komen!!!!
We gaan beginnen in Breda bij Spaarselect, het misselijkmakende verkoopapparaat van Dexia/Aegon.
Daarna gaan we de groter jongens aanpakken.
Dus kom naar Breda op vrijdag 11 April om 110 uur voor het NS station daar starten we.
kom en proef de eerst sfeer, zo kunnen we aan elkaar wennen.
Dus als we elkaar beter kennen worden de volgende demonstraties alleen maar beter.
WE GAAN VOOR ONS GELD DE STRAAT OP, DUS ERBIJ ZIJN.
Dan gaan we eindelijk, dus komen!!!!
We gaan beginnen in Breda bij Spaarselect, het misselijkmakende verkoopapparaat van Dexia/Aegon.
Daarna gaan we de groter jongens aanpakken.
Dus kom naar Breda op vrijdag 11 April om 110 uur voor het NS station daar starten we.
kom en proef de eerst sfeer, zo kunnen we aan elkaar wennen.
Dus als we elkaar beter kennen worden de volgende demonstraties alleen maar beter.
WE GAAN VOOR ONS GELD DE STRAAT OP, DUS ERBIJ ZIJN.
-
piet
Bep,
Radio, TV, kranten, politiek en WIJ natuurlijk.
Schrijf je mening/frustratie op een stukje papier.
bij aankomst bieden wij dit alles als ludiek geschenk aan !
Wees erbij, dit mag je niet missen !!
Groeten,
Piet
Radio, TV, kranten, politiek en WIJ natuurlijk.
Schrijf je mening/frustratie op een stukje papier.
bij aankomst bieden wij dit alles als ludiek geschenk aan !
Wees erbij, dit mag je niet missen !!
Groeten,
Piet
-
Isaac
Beste mensen,
Ik zal er zeker zijn, reken maar.
Heeft iemand de media al gewaarschuwd?
Tot vrijdag
Ik zal er zeker zijn, reken maar.
Heeft iemand de media al gewaarschuwd?