LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DE TOKKIES KOMEN ERAAN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harry

DE TOKKIES KOMEN ERAAN

Ongelezen bericht door Harry »

Kunnen we de Tokkies niet inzetten als boegbeeld voor een nieuwe vereniging. Dexia zal steeds meer als oplichtersbank bekend worden en we moeten steeds weer opzoek gaan naar nieuwe impulsen.
Daarom de nieuwe kreet DEXIA ERUIT, TOKKIES ERIN

groetjes Harry

Hollander

Re: DE TOKKIES KOMEN ERAAN

Ongelezen bericht door Hollander »

De Tokkies willen dat best hoor. Voor geld doen ze alles. (voor het reclamespotje hebben ze een modaal jaarsalaris gekregen). Ze treden ook vaak op in uitgaansgelegenheden om handtekeningen te geven e.d. (ik dacht dat dat iets van € 1.750 per optreden kost).

Dus ja, als je ze maar betaalt willen ze heus wel je komen helpen. Heb je al genoeg geld in die vereniging om ze te kunnen betalen?

impact

Ongelezen bericht door impact »

Zeg maar niet tegen Dexia dat die Tokkies geld hebben. Anders wordt er meteen een verkoper op afgestuurd. :lol:

Hollander

Kennelijk weet je het nog niet: Dexia heeft geen verkopers meer in Nederland. Al maanden geleden is besloten te vertrekken uit Nederland. Er vindt geen marketing meer plaats. Er is alleen nog personeel in dienst om de aandelenleasezaken af te wikkelen, daarna is het voorbij met Dexia Nederland.

impact

Hollander, er zijn helaas nog genoeg andere ratten die nog steeds aandelenleaseproducten verkopen. Dat Dexia zelf niets meer verkoopt, moet in de praktijk ook nog blijken.

spookje

Ongelezen bericht door spookje »

wat dacht je van fr bom of hoe hij ook mag heten ex ombudsman en al die flitsende reclame s van geldschieters lage rente ja mn hoela
geld lenen fluitje van een cent en terugbetalen ach we zien wel in het ergste geval houden we levenslang een koordje rond de gedupeerde nek de rechter zorgt wel dat de banken en verzmschpijen het recht aan hun kant houden zodat de koordjes steeds strakker gaan zitten
maar wie dan nog leeft wie dan zorgt handel is handel en wie heeft er nu verstand van geld degene die weinig heeft zeker niet maar er zijn er velen met weinig dus graaien maar

impact

Spookje, de leningen die Frits Bom aanbiedt, worden alleen verstrekt als daar een goed onderpand tegenover staat, zoals een eigen huis. En die "lage" rente blijkt een lokkertje te zijn: om zo'n lening te krijgen, moet je verplicht een heel dure overlijdensrisicoverzekering afsluiten. Volgens mij zijn al die geldleen-firma's onderdeel van de bank van Scheringa.
Wie denk je trouwens, wie uiteindelijk voor al die dure TV-reclame betaalt?

spookje

Ongelezen bericht door spookje »

de consument die vroeger zogenaamd door deze meneer f b werd beschermd
laat zich nu misleiden door diezelfde consumentenman en die verdient er veel geld mee
mijn conclusie het gaat gewoon door
steeds weer onder een nieuwe formule
wanneer de goedgelovige niet meer voor de uiteindelijk veel hogere kosten kan opdraaien wordt zijn huis onder zn kont verkocht en kassa voor de geldschieter
ja handel is handel

Hollander

Impact, wat ik op dit forum (bij andere onderwerpen) geleerd heb is dat je helemaal niet verplicht bent om bij DSB een overlijdensrisicoverzekering te sluiten. Je kunt dat ook zelf doen bij een andere maatschappij. Ik heb al een orv, en met die polis zou ik dus al bij DSB kunnen lenen.
Alleen doen de DSB verkopers net alsof je bij HEN een verzekering moet sluiten, maar het hoeft dus niet.

Gesloten