LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Gast »

EVEN ONGEBUIKELIJK GROTE LETTERS ,MAAR MOET NU EVEN!

AAN ALLE GEDUPEERDEN VAN DE LEASE AFFAIRE!

WE MOETEN ZOALS AL AANGEGEVEN DOOR ROB ADANK(MIJN DANK DAARVOOR) NAAR DEN HAAG.

WE MOETEN ALLES UIT DE KAST HALEN ,OMDAT DE TIJD DRINGT!

KIJK NAAR ALLE BERICHTEN VAN MIJ ,EN JE ZULT DIE DINGEN ZIEN DIE NU SPELEN,WAAROVER IK BIJNA 1 JAAR GELEDEN OVER SCHREEF OP DIT FORUM. ALS WE ,NU NIET ACTIE VOEREN IN DEN HAAG IS HET TE LAAT!

KIJK NAAR UITSPRAKEN DIE BIJ DEZELFDE ZAKEN ,IN VERSCHILLENDE ARRONDISEMENTEN TELKENS ANDERS UITVALLEN!!

NOG EVEN EN DEXIA LOST OP IN HET NIETS (GAAT FAILLIET OF PAST DE STERF HUIS CONSTRUCTIE TOE!)

WE MOETEN OP KORTE TERMIJN M.I VIA PAY-BACK (DOET HET MEEST)
DE INTERNATIONALE SCHRIJVENDE PERS EN TV BENADEREN.
DAN MOETEN WE EEN SPONSER VINDEN DIE VERVOER REGELT ,BV BUSSEN WAAR WE OP DIV PLAATSEN IN KUNNEN STAPPEN.

MAAK VOORAF ISM DE POLITIE VAN DEN HAAG (VERGUNNING AANVRAGEN ZSM)DUIDELIJKE AFSPRAKEN

MAAK OP DE WEBSITE PAY-BACK DIV POSTERS,PRINT DIE THUIS UIT EN PLAK ZE BIJ SUPERMARKTEN,BENZINE STATIONS,NS VOETBAL STADIONS ETC ETC.

PROBEER VIA RTL4 BAREND & VAN DORP SBS 6 PETER R DE VRIES EN TROS RADAR NOG IETS TE REGELEN.
IVM DRAAIBOEK E.D KAN PAS VAN DE ZOMER ZOIETS PLAATS VINDEN(IEDEREEN OP VACANTIE) DAAROM ZO SNEL MOGELIJK.

IEDERE REACTIE OF IDEE IS WELKOM.

GR

PECHVOGEL

EEE

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door EEE »

Pechvogel...de vraag is, hoe berijk je duizende mensen....??

maar actie MOET er komen


mensen ga eens achter mekaar staan en doe wat



mazl

Gast

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Gast »

eee,

tik bij zoeken mijn naam in(pechvogel)
en die van rob adank!

wij zijn achter de schermen druk bezig!

deze week weten we hoop ik meer!

er moeten er inderdaad duizenden zijn!

anders heeft het geen effect! alle pers moet ingelicht worden (ben ik al mee bezig) sponsers etc welkom (gratis reclame !!) voor oa bus vervoer gehele land! instapplaatsen.

weet je ook iets eee ,of heb je een idee ,kom er mee voor de dag op dit forum.

ik neem extra atv dagen op (heb er ongeveer 85 !)

gr

pechvogel

EEE

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door EEE »

Pechvogel...

het iedee om duizende mensen te bereiken voor demonstratie is meschien via stichting lease verlies iedereen aan te schrijven, krant, media bijv. Radar tv. .

groet

Gast

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Gast »

eee,

een beetje naief van je,je weet dat st lease verlies weinig of niets doet!!

al gaven ze alle email adressen maar van hun klanten kunnen wij ze massaal oproepen om actie in den haag.

neen alleen pay-back steekt de kop boven het maaiveld uit,en die kop
gaat er dan vanaf in nederland(excuus voor het woord kop)

je weet de slogan toch ook?

zij (dexia ,st lease verlies) hieven het glas ,deden een plas en alles
bleef zoals het was.

of deze (in context zien) gezonde mensen hebben duizend wensen,zieke mensen maar een!

Joyce
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 okt 2003 12:15

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Joyce »

Plaats een advertentie in Metro. Dit blad wordt door veel mensen gelezen. Ik weet niet of dit gratis is.

gast058

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door gast058 »

Inderdaad Pechvogel, het is vijf voor twaalf! Dus wat mij betreft is de tijd rijp om wat concretere zaken hier neer te zetten! Wanneer, waar, wie, waarom, hoelaat, doel, organisatie, tipje van de sluier oplichten???? Polsen naar bereidwilligheid is eigenlijk onzin, je kunt iedere topic volkalken, het moge duidelijke zijn: iedereen is willens, maar er moet wel meer duidelijkheid gegeven worden.
En mensen, zoek zelf eens de publiciteit. Een gemotiveerd telefoontje naar het economisch katern van uw plaatselijke courant is vaak al voldoende voor een artikel. Advertenties zijn duur, free publicity voor alle gedupeerden kunt u zelf ook genereren, is niet afhankelijk van stichtingen, verenigingen of wat dan ook. Vertel u eigen verhaal en leg uit wat de diverse uitspraken van diverse rechtbanken zijn, wat er al in de media stond, wat uw plannen zijn om uit de ellende te komen. Laat uw zaak volgen etc. Mogelijkheden te over!

Gast

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Gast »

gast 058,

hoe lang denkt u dat wij daar al mee bezig zijn?

het is niet zo dat wij even dit forum volkalken,ik ben al zeer lang op dit forum, en heb al zeer veel contacten gehad met wat u aanhaalt.

posters plakken plaatselijke blaadjes informeren etc etc.

veelvuldig contact met piet koremans,en ga zo maar door.

2e kamer bestookt met mails, idem europarlement ,tv sbs6,rtlz en barend & van dorp .

zo kan ik nog wel even doorgaan

kortom ,ik weet uiteraard wel wat er in deze wereld te koop is en wat niet
en juist dat laatste breekt op in deze lease ellende .
omdat de juiste personen ivm groot belang niet doen wat ze zouden moeten doen,en dat is recht spreken.

ook rechters weten de belangen die op het spel staan,wat zijn hun belangen? zijn zij nog voor 100% onpartijdig?zo niet dan komt de grondwet in het geding.

kijk naar uitspraken op verschillende arrondisementen ,met dezelfde zaken(oa winstverdriedubbelaar) dus moeten we van deze rechters hun belangen nagaan,in hoever zij betrokken zijn bij een of andere belang in deze.

zo kan ik nog wel even doorgaan.

daarom gast 058 zie je dat het zo makkelijk niet is om iets even gauw te organiseren,krijg net een email binnen dat st lease verlies en pay-back medewerking hebben toegezegd.

nu nog eega lease (hoort bij st lease verlies ) en nog wat andere kleinere stichtingen!

Justice_4_All
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2004 21:37

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Justice_4_All »

Perfect dat LeaseVerlies meewerkt. Als zij alle leden een e-mail met datum en tijd sturen dan heb je een grote groep te pakken. Pay Back idem en als EegaLease en LeaseLeed hetzelfde doen dan moet de opkomst een succes worden. Ik hoop werkelijk dat iedereen komt! Laat andere niet de kastanjes uit het vuur halen. Gooi je eventuele schaamte van je af en zorg dat Den Haag en heel Nederland weet dat duizenden Nederlanders in de **** zitten door misleiding en bedrog. Laten we zorgen dat we de publieke opinie achter ons krijgen en dat we Aegon, Dexia, La Bouchere, SpaarSelect e.a. met hun ruggen tegen de muur demonstreren! HET IS NU TIJD VOOR ACTIE, IN HET BELANG VAN ONS EN ONZE FINANCIELE TOEKOMST!!!!!

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Joshua »

Uit de drie eerder gehouden Actie dagen zijn belangrijke resultaten bereikt.
21 mei eerste kritische vragen aan regerings verantwoordelijken o.a. Zalm.

Het is daarom van belang wat is niet bereikt en wat was zelfs negatief
reactie kamer leden
reactie publiek
Door goed af te wegen waar op te concentreren en doelen helder te stellen zal de actie bereidheid veel groter zijn.

Pay-back heeft bijna alleen de fakkel moeten dragen.
Helaas door intern gedonder lijkt de rode draad zoek.
Het is van belang de behaalde successen bekend te maken en energie te steken in de kwesties die maar blijven sudderen
Wie van Pay-back wil helpen deze actie echt tot een succes te maken.
De andere stichtingen mogen niet stilzwijgend toekijken

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door gast33 »

Ik denk dat payback allang bezig is met een dergelijke actie voor te bereiden. Raadpleeg hun website maar. Daar kom je onderandere een naam tegen die naar het schijnt nu het voortouw neemt om demonstraties te organiseren.
De vraag is denk niet zo zeer wie van payback wil helpen maar wie van de gedupeerde wil helpen.

meer2389
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 feb 2004 14:01

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door meer2389 »

Ik heb van St.Lease Verlies nog zo weinig gehoord in deze dat ik voorstel dat zij voor een groot gedeelte de kosten op zich nemen voor een demonstratie in Den Haag. Waar gaat anders al dat geld naar toe wat zij in kas hebben?
Kunnen wij een donatie afdwingen in deze vraag ik me af
Jacqueline

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Pechvogel jij zegt dat de stichting Leaseverlies mee doet terwijl Piet op een andere Topic (Vergadering Actie Comite Vereniging PAYBACK) zegt dat ze NIET mee willen doen.
Wie heeft gelijk. Even communiceren met Piet.

gast058

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door gast058 »

daarom gast 058 zie je dat het zo makkelijk niet is om iets even gauw te organiseren
Geloof me pechvogel, dat realiseer ik me heel goed! En ik weet ook dat hóe je het doet, je het nooit naar tevredenheid van iedereen zult doen.
Het woord 'volkalken' is misschien niet zorgvuldig gekozen.
jij zegt dat de stichting Leaseverlies mee doet terwijl Piet op een andere Topic (Vergadering Actie Comite Vereniging PAYBACK) zegt dat ze NIET mee willen doen
Zie echter tegenstrijdigheden in jullie berichtgeving in verschillende topics zoals Janneke hier aanhaalt. Alvorens ik uit mijn dak ga van enthousiasme, wil ik meer duidelijkheid.
maar wie van de gedupeerde wil helpen
Idd 33, bovendien probeer ik iedereen er op te wijzen, dat publiciteit zoeken (free publicity! gratis dus) ook binnen ieders eigen mogelijkheden ligt. Bél ze maar plat die redacties. Raken ze doordrongen van het maatschappelijk probleem! En als er dan een persbericht verschijnt van welke stichting of vereniging dan ook, dan weten ze in ieder geval dat het 'leeft' onder de mensen en dus journalistieke waarde heeft!

Gast

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door Gast »

janneke 52 ,dat heb ik van rob adank.

piet koremans spreek ik deze week daarover.

ik hoop van harte dat alle stichtingen meedoen.

als st lease verlies bv de mailadressen afstaat ! kunnen we duizenden mailen die we nu niet bereiken!

kortom alle kinne sinne moet overboord,we moeten naar den haag!!

HET IS VIJF VOOR TWAALF!!

entertainer

Re: DEMONSTRATIE DEN HAAG ISM MET DE PERS

Ongelezen bericht door entertainer »

bij de tijd ben je niet echt, pechvogel, het is kwart voor 6 :wink:

Gesloten