ik ben vandaag bedreigt met deurwaarde en incasso door legio omdat ik de maand aflossingen die nu nog 15jaar moeten duren heb stopgezet na 5 jaar van betalingen.waarschijnlijk ga ik ook een advocaat nodig hebben maar kan deze financieel niet betalen.ben sinds kort werkloos.
Hoe kom ik erachter of ik in aanmerking kom voor toevoeging in advocaat kosten ?
IK heb wel een rechtsbijstandverzekering maar deze dekt niet in de polisvoorwaarden staat:Verzekerde heeft, naast de in het Algemeen Reglement genoemde uitsluitingen, geen aanspraak op rechtshulp als het gaat om:borgstellingen, leningen aan derden en vermogensbeheer. Onder vermogensbeheer is begrepen: beleggingen, effecten, aandelen, obligaties, pandbrieven, andere waardepapieren, alsmede alle door financiële instellingen aangeboden aanverwante spaar- en beleggingsproducten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Deurwaarde,incasso
Deurwaarde,incasso
Laatst gewijzigd door issy op 12 feb 2004 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Oom Dagobert
Re: Deurwaarde,incasso
Jeetje, dat er nog steeds legiodeelnemers in Nederland rondlopen die nu pas wakker worden en zich voor vragen gesteld zien die op dit forum al een jaar lang besproken worden.
Je hebt je een hoop narigheid bespaard dat je je er nu pas in ga verdiepen.
De vooruitzichten zijn nl. veel beter dan een jaar geleden.
Succes.
Alles sal reg kom.
Je hebt je een hoop narigheid bespaard dat je je er nu pas in ga verdiepen.
De vooruitzichten zijn nl. veel beter dan een jaar geleden.
Succes.
Alles sal reg kom.