LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] deurwaarders brief

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
j moret

deurwaarders brief

Ongelezen bericht door j moret »

ik heb ook een brief gehad van de ggn deurwaarders ik moet €10660.44betalen incasso kosten 781.00 btw er over €148.39 rente €1729.62 totaal alles €13319.45 moet ik ook binnen 5 dagen betalen maar let op dag tekening van de brieven zijn 02-04-2003 dus maandag moetten ze alles al hebben ik heb contackt opgenomen met leaseverlies maar heb er wieng vertrouwen helaas in dat hun voo rmaandag reageren uit ervaring met mail contact weet ik ik pas als ik gluk heb over twee weken een reactie er op heeft maar wat moet ik nu ik weet me geen raad als die kosten blijven op lopen kan ik me falliet laten verklaren straks kan her programma radar geen contact met hun op nemen of met de advocaten van lease verlies wij kunne dat niet rechtstraaks mijn weekend is weer naar de kloten ik wordt er weer ziek van en beroerd

Ida

Re: deurwaarders brief

Ongelezen bericht door Ida »

Weet je ik snap het allemaal niet zo, is het waar dat jullie zonder waarschuwing vooraf die deurwaarder op de stoep krijgen.
mijn contract loopt dit jaar ook af en aangezien er ook ahold aandelen inzitten heb ik ook een dikke schuld die ik absoluut niet kan betalen.
Wat moet je dan, je kan schuldsanering als laatste redmiddel aangrijpen .

berebd

Ongelezen bericht door berebd »

wijheid,

Wijsheid kunnen je ze hier niet geven alleen de stoere jongens willen niet schikken zit zelf ook met een groot dillema ik kan gelukkig schikken ga dit ook doen !!

L.V jullie stellen teleur helaas is dit voor velen alsnog een domper .

j moret

vertel eens meer over je schikking dan er is mij nooit een voorstel gedaan namelijk

berend

Ongelezen bericht door berend »

Ik heb 10.000 E verlies als ik nu schik wordt mijn contrackt stop gezet deze loopt nog 7 jaar a 225 eur in de maand en voor elke 350 euro verlies krijg ik een call op de aex optie

dus is slikken of schikken

j moret

mijn contracten zijn al afgelopen en ik had een inleg in een kee rgedaa nvan 30.000 gulden en dat ben ik kwijt en ik moet nu dus ruim 15000 euro beatlen en dan evt de kosten die erbij komen be benieuwt wat leaseverlieshie rop ga reageren op dit allemaal nu ben ook benieuwt of er al iemand contact heeft gehad met de deurwaarders

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

j.moret,laat u niet afschrikken;wat u wel moet doen is contact opnemen met de incasso/deurwaarder(waarschijnlijk een combinatie hiervan),maandag gewoon TROSRADAR op bellen
en vragen wat hiermee gedaan moet worden of rechtswinkel. Laat uw weekend niet verpesten.vrgr.andre de croos

dennis

Ongelezen bericht door dennis »

Geachte J.Moret,

Laat u niet verleiden tot betaling. Het geteisem van Dexia zal binnenkort moeten buigen door alle negatieve publiciteit. Deze vervloekte bank heeft ons bestolen en dat gaan we toch niet belonen met nog eens een flink bedrag in die bende te investeren? Zelf zal ik NOOIT maar dan ook NOOIT iets meer aan deze riool-bank betalen. Mijn incasso's zijn al een tijd stop gezet.
Maakt u zich niet druk en laat uw weekend niet verpesten door dat tuig! Ze zijn het niet waard.

Met vriendelijke groet,

Dennis

Gesloten