beste Mensen,
nu het alle schijn heeft dat dexia, nederland gaat verlaten, en hopelijk deze affaire als een veenbrand door het hele concern sluipt, het is een kwestie van tijd dat ook de andere werknemers worden ontslagen, is een simpele vaststelling, wie wil er nu werken bij een bedrijf dat door de hele samenleving wordt uitgekotst, daar kan je op vakantie en of verjaardagen niet mee aankomen, tevens is om dat het bedrijf vertrekt je toekomst uiterst onzeker dus er zullen veel werknemers zelf op stappen om hun eigen hachie te redden. nu we met zijn allen Dexia klein hebben gekregen is mijn volgende vraag heel simpel, hoe krijgen we Aegon klein, dit bedrijf is van het zelfde laken en pak,en is in mijn ogen even schuldig, en zij verdienen eigenlijk hetzelfde lot, en wat misschien nog belangrijker is, de factor tijd is nu aan onze kant, dus mensen kom met goeie ideen om Aegon te vernietigen, een allereerste is een totale boycot van Aegon producten en mocht je ze al hebben ze van de hand te doen en een nieuwe partner te zoeken.
met vriendelijk groet Bucks
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia/aegon
Re: dexia/aegon
Wat heeft een nieuwe partner met Aegon te maken? Ik ben heel tevreden met mijn huidige partner.
legio klagers zijn niet de samenleving, maar slechts het klagende deel ervan dat sowieso op feestjes al niet meer welkom is omdat ze over alles te klagen hebben. Wellicht zelfs over de merken van de hapjes en de drankjes.
kan er geen slotje op die (vervelende) kwast?
Waarom ben ik vervelend? Ik vraag me af en toe af wat mensen hier allemaal aan het beweren zijn en wil dan graag weten wat ze bedoeln. Of ik corrigeer irritante lieden die niet eerst ff kijken of over hun bijzonder interessante onderwerp al niet eerder een topic is geopend! Zoals jij, Kees!
Echt Bucks, ik ben het voor de volle 100% met je eensbeste Mensen,
nu het alle schijn heeft dat dexia, nederland gaat verlaten, en hopelijk deze affaire als een veenbrand door het hele concern sluipt, het is een kwestie van tijd dat ook de andere werknemers worden ontslagen, is een simpele vaststelling, wie wil er nu werken bij een bedrijf dat door de hele samenleving wordt uitgekotst, daar kan je op vakantie en of verjaardagen niet mee aankomen, tevens is om dat het bedrijf vertrekt je toekomst uiterst onzeker dus er zullen veel werknemers zelf op stappen om hun eigen hachie te redden. nu we met zijn allen Dexia klein hebben gekregen is mijn volgende vraag heel simpel, hoe krijgen we Aegon klein, dit bedrijf is van het zelfde laken en pak,en is in mijn ogen even schuldig, en zij verdienen eigenlijk hetzelfde lot, en wat misschien nog belangrijker is, de factor tijd is nu aan onze kant, dus mensen kom met goeie ideen om Aegon te vernietigen, een allereerste is een totale boycot van Aegon producten en mocht je ze al hebben ze van de hand te doen en een nieuwe partner te zoeken.
met vriendelijk groet Bucks
Zo een berichtje als deze had ik dus echt nodig, aangezien het lijkt alsof er op dit forum alleen Dexia gedupeerden zijn.
Aangezien ik ook een gedupeerde ben van de Aegon Vliegwielconstructie en flink ook.Aegon heeft in totaal nu al 3 jaar van mijn leven zwaar verneukt en aardig wat geld van me ingepikt.Ze hebben me zelfs zo ver gekregen dat ik zwaar depressief geworden ben en aan de anti depressiva moest.Echt waar, ik heb me deze jaren nog nooit zo ongelukkig gevoeld en genaaid.Alle plannen die ik in mijn leven heb gemaakt in deze jaren heb ik af moeten blazen.Ik kan dus echt niet in woorden of met een pen beschrijven hoe groot mijn woede en ergernis tegenover Aegon is
Ik hoop dat precies hetzelfde lot als Dexia ze tegemoet komt en dat ze allemaal op straat komen te staan, erger nog ik gun ze alles behalve lucht
Heb jij toevallig ook een aandelenlease product van Aegon, zoja om wat voor product gaat dit?