| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia en het brief contact
-
j.moret
dexia en het brief contact
hallo ik heb dexia maar weer eens gebeld ze hadden weer een brief aangetekend verstuurd toen ik vroeg waarom hun niet op mijn brieven reageren kreeg ik een heel duidelijk antwoord dat doen ze niet de incasso afdeling doet aleen alles telefonisch afhandelen en niet schriftelijk en als je je telefoon nummer niet hebben kan dat niet en heb je pech dus mensen het antwoord is er waarom dexia niet terug schrijft ze doen het gewoon niet alles moet telefonisch
-
ikke
Re: dexia en het brief contact
Op alle brieven welke ik geschreven heb, heb ik tot nu toe gewoon schriftelijk antwoord gehad. Als eerste eenbriefje dat het enige tijd kan duren voordat zij antwoord kunnen geven en vervolgens een aantal weken erna een keurig, zij het onbevredigend antwoord. Ik doe niet telefonisch maar alles schriftelijk. Ligt misschien aan de verschiullende afdelingen binnen Dexia! Heb dus geduld, dit is niet gemakkelijk maar werkt het beste.
-
j moret
ik moet een 010 nummer bellen er zullen vast verschillende nummers zijn mar de mevr die ik gesproken heb deelde het toch echt mee weet zelfs naam van mevr
-
j moret
val mij op dat meer mensen dit al meegemaakt hebben en ook er op reageren aleen jammer niet hier maar we lezen alle berichtenmaar af