LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Willems blijf maar lekker schelden.Ik geniet van jou taalgebruik en de manier waarop jij de dingen benaderd.Die dexia mafia heeft het nodig om af an toe eens flink de oren te worden gewassen, en dat doe jij mijns inziens prima.

Ik hou wel van jou{nou vermoed ik dat je hier weer niet tegen kan maar
dat moet je dan maar op de koop toe nemen}

Liefs AD

Olivier Bommel
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 jul 2004 23:23

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Olivier Bommel »

Moge zich hier iets moois ontpoppen
dan was het geleuter den ganse dag
nog een weinig waardevol
un peu de l'amour
ce jour
heren willems snoeren
bonne chance

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Zeg Willems,

Wat jij bent weet ik niet maar in ieder geval geen mens.
Je voelt je kennenlijk wel heel wat.
Als je in werkelijkheid ook zo ben zullen er weinig mensen zijn die iets met je te maken willen hebben.

Gegroet

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door kwast »

willems schreef:BEKKUN F**
FUN? FEL? FOP? FAQ?

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door docent »

Volgens mij was het Willems die al tijden geleden begon over het "aandelencomplot". Zijn de aandelen wel aangekocht? Waar? Voor welke prijs? etc. etc.
De Kwasten, Dubio's, Bekkums, etc. op dit forum wuifden hem weg. Vernederden hem waar het kon.
Gelukkig heeft ie zich niet laten kisten, en kijk, het wonder is geschied: de telegraaf wijdt er een stukje aan. advocaten nemen het mee, etc.
Zo zie je maar: de aanhouder (Willems) wint!

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door kwast »

Nee, Willems is van de complotten die zien op baissetijden en hausseproducten en Zalm die KPN wilde steunen om de aandelen van de overheid zeker te stellen.

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door docent »

ook ja, maar wie ben jij eigenlijk, kwast? Jouw bijdrage aan dit forum gaat niet verder dan mensen met een orginele kijk naar de problematiek onderuit te halen.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Joshua »

Iedereen die elkaar wil overtuigen van haar of zijn gelijk maak even een aparte topic aan en probeer daar elkaar met respect te overtuigen met argumenten.

Dit TOPIC gaat over een actuele zaak nl morgen wordt
dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Alles andere NIET ter zake doende, graag in een andere topic plaatsen

heel vriendelijke bedankt alvast

een van de vele gedupeerden

letsdoit
joshua

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door willem S »

ff voor de duidelijkheid....
Willem S is iemand anders dan willems !

gegroet,
Willem S

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Willems »

Bekkum,
Inderdaad voel ik mij heel wat (wat zijn dan jouw bezwaren?) en of ik een mens ben, wel of niet, zo te zien bepaal jij erover en kennelijk voel jij je niet "heel wat"( huichelaar).
Hypocriet, zoals jij, meet de pretentie aan, anderen die jou niet bevalt, te kunnen beoordelen en beloeren, terwijl jij, jouw gat wijd open laat, zodat anderen dwars door jou kunnen zien. Wij zijn bij jou geweest grote smoel: Verraderlijk en vals en dom, zo klonk het, bedrieglijk en overvol van lepe streken gericht op eigenbelang en onverschillig ten aanzien van dat van anderen, daarom weinig geloofwaardig en nog minder te vertrouwen! Dit is jouw spiegelbeeld, heb je nog praatjes dan volgt een portret van jou, oerdomme lal!!!
Ken jouw stek en je kan veel beter jouw grote smoel gesnoerd houden, dan heb je veel meer aan!!
Laatst gewijzigd door Willems op 28 jul 2004 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Willems »

Zekerheidshalve:

WILLEMS is een geheel ander persoon dan ..... Willem S

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Willems Willems,

Waar heb je toch al die lelijke woorden geleerd?

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door willem S »

hallo boppers,
gaat ff lekker ruzie zittuh makuh hierrr.

Ik reageer toch nog maar eens op die geruchten met betrekking tot het wel of niet aanschaffen van aandelen.

Ff rekenen.... Dexia koopt voor 700.000 contracten aandelen.... (sommigen voor 100.000 euries en sommigen voor 3000 euries). Neem nu eens als gemiddelde 10.000 euries. Dat is dan 7 miljard euries aan aandelen die niet gedekt zijn. Waar haalt Dexia dit geld vandaan dan?
Ff denken.... Wat dacht u van OTC optie construcies? Calls en Puts uiteraard.
Veel verstand heb ik er niet van maar als iemand mij kan uitleggen waar Dexia 7 miljard van voorschiet, zeg het maar!

groet
Willem S

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door JH »

willems is die universiteitsconcierge die zich doodverveelt in de vakantieperiode, en wie willem s is, wellicht weer een van de vele aliassen 8)

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door willem S »

Nee hoor JH, ben al ff actief op dit forum....
groet

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Willems »

Bekkum,

Heb je een zuster of een moeder, vraag hen waar ik geleerd had om af te rekenen met onderkruipers met een grote smoel! Je dacht te kunnen spelen maar hier is het lik op stuk totdat je anderen leert repecteren en je plaats weet wie of wat je ook mag wezen!. Er wordt van jou gewoon respect geëist Bekkum als je niet weet met wie speelt zoek het maar uit !

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Wat is er toch mis gegaan in je leven dat je zo agressief bent Willems.
Ik kan me niet voorstellen dat je alleen door het leaseleed zo gefrusstreerd bent of toch wel?

Als dat zo is neem een kwaliteitsadvocaat en vecht het uit met Dexia en toon respect voor je mede gedupeerden, maar dat schijnt erg moeilijk voor je te zijn.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Willems »

Heeft inderdaad niets te maken met het leasen, het gaat erom dat figuren zoals jij erop uit zijn om je te laten gelden t.o.v. anderen en voor mij is het erger dan geheel het lease geval, overigens het komt in beide gevallen op hetzelfde neer: namelijk anderen onder de voeten lopen en vernederen en onderwerpen tot een speelbal!
Bekkum wie je ook mag wezen ik zweer het je dat je hier verkeerd ben, indien je geen respect opbrengt zullen wij jou vinden en respect afdwingen dat je het weet en beseft. Wij kennen jou niet en ook nooit lastig gevallen: Wij eisen gewoon respect van jou en hopen dat het bericht goed doorkomt!!
Je hebt gewoon het verkeerde uitgekozen om je af te kunnen zetten!

Paul-M
Berichten: 69
Lid geworden op: 13 dec 2003 16:50

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Paul-M »

We worden gepakt als eegaleasers door die mooie uitstellen van huurkoop of geen huurkoop. Mijn advocaat heeft Dexia op alle punten gedagvaard. Je kunt dus niet op één paard wedden.

In vredesnaam mensen die dagvaarden laat uw advocaat alles meenemen in de dagvaarding cq verweerschrift wat in uw situatie van toepassing is.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: dexia gedagvaard op 29 juli om 10.00 uur!

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ik loop niemand voor de voeten en verneder niemand Willems.
Het enige wat ik tegen je zei was dat ik vind dat het taalgebruik van jou mij niet aanstaat.
Dat is een mening en als je daar niet op een normale manier op kan reageren, ja wat moet ik dan wel niet van je denken.

Gesloten