LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA KAN DEURWAARDER VERWACHTEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

DEXIA KAN DEURWAARDER VERWACHTEN

Ongelezen bericht door hphjansen »

BESTE MEDE-GEDUPEERDEN,

Ondanks diverse herinneringen en 2 aanmaningen heeft DEXIA de gestorte bedragen nog niet aan mij teruggestort !!

Binnenkort zal ik een INCASSOPROCEDURE opstarten. DEXIA dient zich ter dege te realiseren dat de incassokosten aanzienlijk kunnen oplopen.

Verder zal ik hen aanmelden bij de BKR !! (de directieleden, o.a. dhr. Bruneel kan eveneens een aangetekende brief verwachten, waarin ik hem PERSOONLIJK in gebreke stel. Hij zal met zijn persoonlijk vermogen aansprakelijk worden gesteld.

met vriendelijke groet,
H.P.H. Jansen

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: DEXIA KAN DEURWAARDER VERWACHTEN

Ongelezen bericht door trouble »

Ben zeer benieuwd hoe je dat gaat doen Bruyneel persoonlijk aansprakelijk stellen, heeft ie wanbeleid gevoerd? ben je al naar de ondernemrskamer geweest? Hoor het graag van je!

Trouble

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: DEXIA KAN DEURWAARDER VERWACHTEN

Ongelezen bericht door Hollander »

Die incassoprocedure kan je natuurlijk wel starten tegen Dexia. Doe je best, en laat ons de uitkomst weten.

BKR registratie, dat is onzin. Dat kun jij niet doen.

16again
Berichten: 16404
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: DEXIA KAN DEURWAARDER VERWACHTEN

Ongelezen bericht door 16again »

Ik hou van acties waar de rollen omgedraaid worden.
Echter, ik verwacht dat je toch zelf het incassoburo moet gaan betalen!
Je zal namelijk eerst moeten aantonen dat de vordering die jij denkt op dexia te hebben, terecht is.
Overduidelijk zal dit niet uit je contract blijken.
Het geld kan je m.i. beter besteden aan een advocaat.

Wat is de volgende stap? 2 schuldeisers kunnen gezamenlijk het faillissement van Dexia aanvragen.......

@ngie
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 feb 2004 20:10

Re: DEXIA KAN DEURWAARDER VERWACHTEN

Ongelezen bericht door @ngie »

De incassokosten die je maakt worden gewoonlijk op de gedaagde (hier dus Dexia) gehaald. Maar goed, realiseer je wel dat dit een lange weg is?? Eerst de incasso-procedure, dan worden een aantal brieven geschreven, aanmaningen etc, daarna zal de deurwaarder ingeschakeld worden. Dan ben je een hele tijd en energie verder!!
Ik wens je alle succes wanneer je deze weg gaat behandelen. Ik ben zeer benieuwd!!

Gesloten