LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia krijgt klappen, advocaat niet nodig, aanbod nietig
-
Dexia krijgt klappen, advocaat niet nodig, aanbod nietig
Hi ik was toen ingegeaan op het aanbod van dexia omdat ik dacht voor de hardheidsclausule in aanmerking te komen en dat je daardoor een kwijtschelding kreeg. Die kwijtschelding had ik niet gekregen omdat mijn vriend samen met mij te veel verdienden, vaag want het was mijn contract en mijn vriend had er niks mee te maken. Ongeveer 1.5 jaar geleden kreeg ik een brief van dexia dat ik moest betalen van een achterstand van 1700 euro maar ik heb gewoon niet gereageerd. Mijn totale schuld is ongeveer 40.000 euro (winstverdriedubbelaar & korting kado). Tot aan vandaag heb ik niks meer gehoord van dexia en ik ben zeker niet van plan om te betalen. Ergens toch wel goed dat ik was ingegaan op het dexia aanbod. Dexia dagvaard eerst de mensen die niet op het aanbod waren ingegaan en niet willen betalen. Ik sta denk ik ergens onderin de chaotische administratie van dexia.
Nu Dexia zware klappen krijgt en dat ze zeker zijn dat ze verliezen heb ik niks meer te vrezen. Ik neem ook geen advocaat omdat ik geloof dat de hele zaak collectief wordt gewonnen. Ik hoef ook niks terug te vorderen want ik heb niks betaald. Enige nadeel is dat de banken moeilijk doen als ik wil lenen omdat ik bij het BKR sta.
Uiteindelijk krijg ik straks lekker een zak met geld (inleg + emotionele schade)
Jongens Proost!! dat dexia zwaar klappen aan het krijgen is, nu nog ff wachten op de doodschop, uhm uhm proest, ja proost.
Nu Dexia zware klappen krijgt en dat ze zeker zijn dat ze verliezen heb ik niks meer te vrezen. Ik neem ook geen advocaat omdat ik geloof dat de hele zaak collectief wordt gewonnen. Ik hoef ook niks terug te vorderen want ik heb niks betaald. Enige nadeel is dat de banken moeilijk doen als ik wil lenen omdat ik bij het BKR sta.
Uiteindelijk krijg ik straks lekker een zak met geld (inleg + emotionele schade)
Jongens Proost!! dat dexia zwaar klappen aan het krijgen is, nu nog ff wachten op de doodschop, uhm uhm proest, ja proost.
Re: Dexia krijgt klappen, advocaat niet nodig, aanbod nietig
de vordering van Dexia blijft ten alle tijden open staan
je zal er voor moeten knokken om die op te heffen en je geld terug te krijgen.
dus dom als je geen advocaat neemt
ik zou dus maar niet te vroeg hosea roepen
alhoewel ik het wel voor je hoopt
dat het zo zal gaan
je zal er voor moeten knokken om die op te heffen en je geld terug te krijgen.
dus dom als je geen advocaat neemt
ik zou dus maar niet te vroeg hosea roepen
alhoewel ik het wel voor je hoopt
dat het zo zal gaan
Inderdaad, je kunt nu wel achterover leunen maar daarmee heb je nog geen rust. Vecht voor je gelijk, dat kan alleen met een deskundig advocaat.
-
Ok ik neem een advocaat als ik een dagvaarding krijg, maar die krijg ik maar niet
Piet is bezig het aanbod nietig te maken dus daar wacht ik ook ff op.
masol
Piet is bezig het aanbod nietig te maken dus daar wacht ik ook ff op.
masol
-
En tegen de tijd dat ik een dagvaarding krijg zal dexia al helemaal lam geslagen zijn en dan is die dagvaarding helemaal niet meer nodig
Als jij geen advocaat neemt, hoe kan het dan dat je denkt dat je de inleg ooit terugziet?
-
Ik heb geen geld voor een advocaat. Ik kan toch beter wachten totdat dexia de doodschop heeft gehad dan weet ik zeker dat ik de inleg terug krijg.
Nou ik zou niet zo zeker van mijn zaak zijn Inzagirl, want Dexia is ook sluw en bedenken steeds weer nieuwe smoesjes om niet te hoeven te betalen en volgens mij als ze de doodklap krijgen moet je nog via een advocaat strijden om je geld terug te krijgen.
En voor wat betreft het Dexia aanbod nietig te laten verklaren heb ik kort geleden contact met Piet gehad van Pay-Back, die zijn er inderdaad mee bezig om een aantal proefprocessen voor te bereiden maar dat kan nog wel even duren.
Maar we houden moed.
Dat geldt voor iedereen.
En voor wat betreft het Dexia aanbod nietig te laten verklaren heb ik kort geleden contact met Piet gehad van Pay-Back, die zijn er inderdaad mee bezig om een aantal proefprocessen voor te bereiden maar dat kan nog wel even duren.
Maar we houden moed.
Dat geldt voor iedereen.
Inzagirl,
Je bent heel naief..ik dacht ook nooit een dagvaarding te krijgen, maar na 1,5 jaar kreeg ik die toch echt..Dexia mag dan uit Nederland weg gaan, maar nu gaan ze helemaal door tot het bittere einde...dus ik zou er maar vanuit gaan dat je WEL een dagvaarding krijgt.
Je bent heel naief..ik dacht ook nooit een dagvaarding te krijgen, maar na 1,5 jaar kreeg ik die toch echt..Dexia mag dan uit Nederland weg gaan, maar nu gaan ze helemaal door tot het bittere einde...dus ik zou er maar vanuit gaan dat je WEL een dagvaarding krijgt.
We kunnen dit topic als volgt samenvatten en afsluiten : izagirl krijgt klappen, advocaat nodig.
ik stel voor om michiel luidens klappen te geven.
Je stelt niets voor.
kwast ga met je penseel spelen
Hee inzagirl, waarom zit je steeds dit bericht naar topics te copieeren????
Krijg beetje het idee dat hier een klein kind aan het spelen is
Krijg beetje het idee dat hier een klein kind aan het spelen is
stel:
Dexia komt met een voorstel!!!!
Je krijgt je geld terug maar dexia zegt wel je geld voor 5 jaar vast zetten met een bepaalde rente
Je krijgt je geld terug maar moet je geld voor een hypotheek in dexia steken met een bepaalde rente.
Geen Incasso of BKR meer waar kies je voor .
Ook alle ander aanbieders zouden dit moeten doen.
Aegon zij zij ook geen schatjes zie Telegraaf van vandaag.
Dexia komt met een voorstel!!!!
Je krijgt je geld terug maar dexia zegt wel je geld voor 5 jaar vast zetten met een bepaalde rente
Je krijgt je geld terug maar moet je geld voor een hypotheek in dexia steken met een bepaalde rente.
Geen Incasso of BKR meer waar kies je voor .
Ook alle ander aanbieders zouden dit moeten doen.
Aegon zij zij ook geen schatjes zie Telegraaf van vandaag.
Werken ze bij de aanbieders niet in 24 uur dienst, want wat is het toch stil aan de overkant.
DEX-AEGO
DEX-AEGO
-
Ok ik krijg mijn inleg niet direct terug maar ik hoef in ieder geval de restschuld niet te betalen als dexia de doodschop krijgt. Die inleg regel ik later wel als dexia de doodschop krijgt of als ik gedagvaard wordt.
Inzagirl,
Je krijgt je inleg helemaal niet terug..zeker niet als je geen advocaat wilt nemen zoals jij! Snap dat nou eens...ik hoop dat je niet gedagvaard wordt, want ik weet hoe het is...maar ga er maar zeker van uit en dan HEB JE WEL EEN ADVOCAAT NODIG!
Je krijgt je inleg helemaal niet terug..zeker niet als je geen advocaat wilt nemen zoals jij! Snap dat nou eens...ik hoop dat je niet gedagvaard wordt, want ik weet hoe het is...maar ga er maar zeker van uit en dan HEB JE WEL EEN ADVOCAAT NODIG!
-
Ja maar mijn restschuld van 40.000 euro hoef ik niet te betalen, dat is het belangrijkste. De inleg is stukken minder, en waarom nu al een advocaat nemen als het later kan. Ik wacht ff, als een schaap over de dam is volgen de rest
Inzagirl,
Toch knap van je dat je NU al weet dat je geen restschuld zal hoeven te betalen ook als je al gedagvaard wordt.......kom uit de droomwereld zou ik zeggen!
Toch knap van je dat je NU al weet dat je geen restschuld zal hoeven te betalen ook als je al gedagvaard wordt.......kom uit de droomwereld zou ik zeggen!