Hi ik was toen ingegeaan op het aanbod van dexia omdat ik dacht voor de hardheidsclausule in aanmerking te komen en dat je daardoor een kwijtschelding kreeg. Die kwijtschelding had ik niet gekregen omdat mijn vriend samen met mij te veel verdienden, vaag want het was mijn contract en mijn vriend had er niks mee te maken. Ongeveer 1.5 jaar geleden kreeg ik een brief van dexia dat ik moest betalen van een achterstand van 1700 euro maar ik heb gewoon niet gereageerd. Mijn totale schuld is ongeveer 40.000 euro (winstverdriedubbelaar & korting kado). Tot aan vandaag heb ik niks meer gehoord van dexia en ik ben zeker niet van plan om te betalen. Ergens toch wel goed dat ik was ingegaan op het dexia aanbod. Dexia dagvaard eerst de mensen die niet op het aanbod waren ingegaan en niet willen betalen. Ik sta denk ik ergens onderin de chaotische administratie van dexia.
Nu Dexia zware klappen krijgt en dat ze zeker zijn dat ze verliezen heb ik niks meer te vrezen. Ik neem ook geen advocaat omdat ik geloof dat de hele zaak collectief wordt gewonnen. Ik hoef ook niks terug te vorderen want ik heb niks betaald. Enige nadeel is dat de banken moeilijk doen als ik wil lenen omdat ik bij het BKR sta.
Uiteindelijk krijg ik straks lekker een zak met geld (inleg + emotionele schade)
Jongens Proost!! dat dexia zwaar klappen aan het krijgen is, nu nog ff wachten op de doodschop, uhm uhm proest, ja proost.
![Twisted Evil :twisted:](./../images/smilies/icon_twisted.gif)