LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia loopt mee

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ajljglgjlg

Dexia loopt mee

Ongelezen bericht door ajljglgjlg »

20 van de mensen die meegelopen hebben in de demonstratie waren van Dexia: ze schijnen zich achteraf in hun dure kantoorpand doodgelachen te hebben om al die trieste luitjes.

Luc

Re: Dexia loopt mee

Ongelezen bericht door Luc »

Dat zou je nou niet zeggen... ze hebben hun 'aanbod' weer opnieuw in de uitverkoop gegooid. Raken het kennelijk aan de straatstenen niet kwijt.

Ze kunnen kennelijk lachen om hun eigen domheid en dat is toch een deugd.

Corinne

Ongelezen bericht door Corinne »

Dexia heeft op dit moment een heel slecht imago. Binnenkort zijn ze nog heel veel geld kwijt om dat slechte imago te herstellen. Laat ze maar lachen. Laten ze maar dure communicatie adviseurs inhuren omdat imago weer te herstellen. Daarnaast is het vaak zo dat een issue als dit - het legioschandaal - vaak in een wet beslecht wordt. Het staat op dit moment op de agenda van de politiek. Na verloop van tijd kent men niets anders meer dat leaseconstructies in de toekomst verboden zijn. Issuemanagement heet zoiets ook wel. Ik heb vertrouwen in de politiek.

Corinne

Nou Luc, die "grapjas" komt niet meer terug!

Luc

Hij moet ff wat nieuws verzinnen... ;)

Ted

Ongelezen bericht door Ted »

Issuemanagement daar heeft hij niet van terug hahahaha.

Ted

Corinne

Ja en wat ik schrijf klopt ook nog hoor!! Hoe vaak is het voorgekomen dat actiegroepen ervoor gezorgd hebben dat de publieke opinie beinvloed is en dat het op de agenda komt te staan van de politiek. De communicatieafdeling van Dexia weet heel goed wat ik hiermee bedoel, mocht dit een medewerker van Dexia zijn.

Luc

Ja... maar die moeten ook af en toe hun frustraties kwijt. Ze hebben dit forum daarvoor uitgekozen.

Gesloten