Beste JM,
Naar aanleiding van al je berichten kon ik het toch niet laten te reageren. De wijze waarop je nu weer een aantal mensen die zich belangeloos inzetten schoffeert is echt ongeloofelijk. Ik begrijp niet dat je dit in je hoofd kunt halen. Je mening ventileren is prima, maar en passant mensen gigantisch schofferen dat gaat me net iets te ver.
Meerdere mensen zijn inhoudelijk de discussie met je aangegaan over het nut van je brieven. Voordat je andere mensen schoffeert, zou ik je willen vragen of je al die inhoudelijke vragen kunt beantwoorden.
Hier zijn er een paar van mij: 1. Hoe ver strekt jouw juridische kennis? Welke opleidingen heb je genoten, dat je jezelf al deze kennis toedicht.
2. Kun je me garanderen dat je met jouw brieven mensen kunt behoeden voor verdere financiele problemen?
3. Ben je WA verzekerd en heb je een rechtsbijstandverzekering ingeval iemand tegen je gaat procederen, wanneer jouw brieven niet het gewenste effect ressorteren?
4. Denk je echt dat je mensen meer kunt bieden dan een daartoe opgeleide advocaat?
5. Welke contacten heb je reeds gelegd om mensen verder in de procedure te helpen?
6. Naast de brieven, wat doe je verder dan dat?
7. Kun jij me vertellen hoe je aan de wijsheid komt dat de heer Koremans niets heeft bereikt door zijn bezoeken aan de AFM, CGA, CDA, PvdA, Groenlinks en SP en minister de Geus van Sociale Zaken?
Wanneer je me nu antwoord geeft op deze vragen, dan neemt misschien iemand op dit forum je nog eens serieus.
Je bent n fijne vent, met n hoop doorzettingsvermogen, maar houd nu maar eens op met mensen te schofferen,
Alvast bedankt voor je moeite voor het beantwoorden van deze vragen,
Vriendelijke groet!