LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DEXIA medewerkers gaan over de rooie
DEXIA medewerkers gaan over de rooie
ZIJN DIT DE LAATSTE STUIPTREKKINGEN?
Het wordt voor de DEXIA medewerkers kennelijk steeds moeilijker om nog geloofwaardig en beleefd over te komen.
Ik heb maar weer eens gebeld naar aanleiding van de zoveelste herinnering. De medewerker die ik kreeg blafte mij totaal af en was ronduit onbeschoft. Zo wees hij alsmaar op puntjes uit het contract waaruit zou blijken dat ik moet betalen. Hij bleef maar herhalen dat ik het beter had moeten lezen en dat de punten die hij aanhaalde er toch in duidelijk nederlands stonden. Hij reageerde gewoon niet op mijn vraag waar dan in duidelijk nederlands stond dat ik leende en enorme risico's liep.
Ook vroeg hij mij steeds iets en gaf zelf het antwoord. (lekker eenzijdig gesprek als je zelf het antwoord geeft waarop je hoopt).
Toen ik vroeg waarom hij vindt dat ik mij wel aan het contract moet houden en DEXIA zich niet aan de wet ging hij VOLLEDIG OVER DE ROOIE.
Hij ging notabene de leaseprodukten vergelijken met een hypotheek want ook dan moet je maandelijks betalen.
Toen ik naar flink door schreeuwen eindelijk ook weer iets mocht zeggen heb ik hem duidelijk gemaakt dat je zélf om een hypotheek vraagt, deze niet telefonisch wordt verstekt, je deze niet zomaar kan krijgen, er wordt gekeken wat je draagkracht is, je wordt gewaarschuwd voor de risico's, een duidelijke uitleg krijgt hoe e.e.a. werkt en dit bovendien ook nog eens door een notaris krijgt uitgelegd.
Ook heb ik hem nog eens op de huurkoop situatie gewezen waarna hij echt doordraaide en riep dat ik nergens op hoefde te rekenen en dat ondanks dat bijna alle uitspraken ten nadele van DEXIA zijn ik toch geen poot heb om op te staan want.
Uiteindelijk heeft hij op ZEER BOZE TOON het "gesprek"beëindigd.
Het valt ook niet mee om als BETAALDE LEUGENAAR voor DEXIA te werken.
Maar het heeft mij goed gedaan! Ik ben er nu van overtuigd dat de paniek is toegeslagen bij DEXIA......
Het wordt voor de DEXIA medewerkers kennelijk steeds moeilijker om nog geloofwaardig en beleefd over te komen.
Ik heb maar weer eens gebeld naar aanleiding van de zoveelste herinnering. De medewerker die ik kreeg blafte mij totaal af en was ronduit onbeschoft. Zo wees hij alsmaar op puntjes uit het contract waaruit zou blijken dat ik moet betalen. Hij bleef maar herhalen dat ik het beter had moeten lezen en dat de punten die hij aanhaalde er toch in duidelijk nederlands stonden. Hij reageerde gewoon niet op mijn vraag waar dan in duidelijk nederlands stond dat ik leende en enorme risico's liep.
Ook vroeg hij mij steeds iets en gaf zelf het antwoord. (lekker eenzijdig gesprek als je zelf het antwoord geeft waarop je hoopt).
Toen ik vroeg waarom hij vindt dat ik mij wel aan het contract moet houden en DEXIA zich niet aan de wet ging hij VOLLEDIG OVER DE ROOIE.
Hij ging notabene de leaseprodukten vergelijken met een hypotheek want ook dan moet je maandelijks betalen.
Toen ik naar flink door schreeuwen eindelijk ook weer iets mocht zeggen heb ik hem duidelijk gemaakt dat je zélf om een hypotheek vraagt, deze niet telefonisch wordt verstekt, je deze niet zomaar kan krijgen, er wordt gekeken wat je draagkracht is, je wordt gewaarschuwd voor de risico's, een duidelijke uitleg krijgt hoe e.e.a. werkt en dit bovendien ook nog eens door een notaris krijgt uitgelegd.
Ook heb ik hem nog eens op de huurkoop situatie gewezen waarna hij echt doordraaide en riep dat ik nergens op hoefde te rekenen en dat ondanks dat bijna alle uitspraken ten nadele van DEXIA zijn ik toch geen poot heb om op te staan want.
Uiteindelijk heeft hij op ZEER BOZE TOON het "gesprek"beëindigd.
Het valt ook niet mee om als BETAALDE LEUGENAAR voor DEXIA te werken.
Maar het heeft mij goed gedaan! Ik ben er nu van overtuigd dat de paniek is toegeslagen bij DEXIA......
Re: DEXIA medewerkers gaan over de rooie
En toch is het niet aardig van die Dexia meneer om zo te keer te gaan tegen jou Hans.
He Gertje, als je nou niets anders op dit forum kan plaatsen als deze stupide opmerkingen wat zoek je hier dan. Ga vissen of buiten spelen maar plaats je weinig zinvolle en totaal niet inhoudelijke reacties ergens anders dan op dit forum.
Die dexia-meneer ziet zich binnenkort al werkloos. En hoe moet dat dan met zijn hypotheek en al die andere verworvenheden die hij zich heeft kunnen veroorloven. Ook voor hen komt het moment waarop zij in het stof moeten bijten, misschien kunnen zij zich ook massaal achter de gedupeerden scharen teneinde een blok te vormen tegen de duurbetaalde boboos van dexia. Uiteindelijk zijn het deze heren die op de knieen door het stof moeten.
Hee Kareltje, is jouw inbreng zo zinnig ????He Gertje, als je nou niets anders op dit forum kan plaatsen als deze stupide opmerkingen wat zoek je hier dan. Ga vissen of buiten spelen maar plaats je weinig zinvolle en totaal niet inhoudelijke reacties ergens anders dan op dit forum
Gert
Om deze moet ik toch lachen, geintje moet kunnen.
Om deze moet ik toch lachen, geintje moet kunnen.
Ach Karel bedoelt het heus niet kwaad hoor ik moet altijd zo lachen, als hij met zulk commentaar naar buiten treedt.
Hij zal wel met erg veel plezier door het leven gaan.
Dag Karel tot ziens op een andere topic dan hoef je niet meer te reageren op me, want dan zal ik jouw commentaar van hierboven er meteen bijzetten.
Dag Karel
P.S. Karel het lijkt wel of dat de enige woorden zijn die jij kent.!!
Hij zal wel met erg veel plezier door het leven gaan.
Dag Karel tot ziens op een andere topic dan hoef je niet meer te reageren op me, want dan zal ik jouw commentaar van hierboven er meteen bijzetten.
Dag Karel
P.S. Karel het lijkt wel of dat de enige woorden zijn die jij kent.!!
Het zal JH niet zijn die overal aanwezig is als er rotzooi getrapt kan worden. Helaas blijkt hij daarin uit te blinken want voor de rest zijn er maar weinige zinvolle bijdragen van hem te vinden op dit forum.
Kappe, zand erover.
Hoeveel van dit soort berichten je al niet geschreven hebt Karel is onvoorstelbaar !! Je kat werkelijk iedereen af. Dubio en ga zo maar door.Hollander,
Veel berichten heb ik van jou gelezen op dit forum maar nooit heb ik een positieve of inhoudelijk bericht van je mogen lezen. Wat dat betreft doe je je naam eer aan en reageer je ook inder ...
Lees je eigen berichten nog eens na en ga dan snel emigreren. Wat een droogstoppel.
Wat heb ik er nou weer mee te maken Gert? Ik had tot nu toe nog helemaal niet gereageerd op dit bericht (en ik was het ook niet van plan, tot jij mij ineens erbij sleepte).
Sorry Hollander maar ik had tig anderen namen kunnen invullen het gaat me om het feit, dat die meneer erg negatief is. En blijkbaar een minderwaardigsheids-complex heeft en veel gevoel voor geen humor.
Groet en einde discussie voor mij.
Groet en einde discussie voor mij.
Je hebt die aanstaande werkloze toch wel gezegd dat je zijn naam hier op het forum zou plaatsen, toch?
Ook als je dat vergeten bent mag dat alsnog hoor. En dan even terug bellen om te vragen of ie dat leuk vond want hij leest waarschijnlijk dit forum ook wel eens zo af en toe.
Ook als je dat vergeten bent mag dat alsnog hoor. En dan even terug bellen om te vragen of ie dat leuk vond want hij leest waarschijnlijk dit forum ook wel eens zo af en toe.
Hoe denk je dat je nieuwe baas zal reageren als je op
je cv hebt staan dat je voor DEXIA gewerkt hebt?
en okey, ook hun wisten het niet, maar NOG STEEDS werken
voor Dexia, neen, dat klint niet echt geloofwaardig.
Stap er toch uit!
Sonja.
je cv hebt staan dat je voor DEXIA gewerkt hebt?
en okey, ook hun wisten het niet, maar NOG STEEDS werken
voor Dexia, neen, dat klint niet echt geloofwaardig.
Stap er toch uit!
Sonja.
Het gewezen dexia-personeel zal moeite hebben om elders werk te vinden kijk maar naar Wobbe de Vries, die was eerst bij Spaarselect werkzaam en nu stelt hij brieven op voor 35 euro.
Het zullen waarschijnlijk banen worden voor hen,
waarbij het niet belangrijk is , het cv.
Zoals een krantenwijkje of schoonmaakbaantje,
of glazenwasser.
Tja, het kan raar gaan in de wereld.
waarbij het niet belangrijk is , het cv.
Zoals een krantenwijkje of schoonmaakbaantje,
of glazenwasser.
Tja, het kan raar gaan in de wereld.
JH,
Waarom zo pessimistisch? Wij hadden voorheen venijnige mensen gekend van Legio, Labouchere en Aegon, die allen met de tijd verdampten.Waarom nu niet ook mensen van Dexia even dulden voordat zij verdampen? Lief zijn voor jouw broeders!
Waarom zo pessimistisch? Wij hadden voorheen venijnige mensen gekend van Legio, Labouchere en Aegon, die allen met de tijd verdampten.Waarom nu niet ook mensen van Dexia even dulden voordat zij verdampen? Lief zijn voor jouw broeders!
Gelukkig zijn het mijn broeders niet en ze zullen het nooit worden ook !
Ik weet ook niet meer wie ik echt kan vertrouwen,
daar hebben wel meer mensen last van.
Hou je taai!
daar hebben wel meer mensen last van.
Hou je taai!
Hans A,
Als je de volgende keer weer belt vermeld aan het einde van het gesprek dat je het gesprek hebt opgenomen.
Mvg Pieter
Als je de volgende keer weer belt vermeld aan het einde van het gesprek dat je het gesprek hebt opgenomen.
Mvg Pieter