LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 'Dexia moet niet klagen'
'Dexia moet niet klagen'
Op de site van Payback zag ik een artikel staan uit Elsevier van 31 juli 2004 met een interview van een AFM-bestuurlid. Het artikel kan niet gekopieerd worden daarom maar even de link naar het betreffende artikel.
http://www.pay-back.nl/Nieuwsberichten/Elsevier.htm
http://www.pay-back.nl/Nieuwsberichten/Elsevier.htm
Re: 'Dexia moet niet klagen'
Beste Karel,
Inderdaad lijkt het mij, Dexia heeft niet te klagen! Iedereen vroeg zich af waarom Dexia een zaak als Labouchere en Legio overnam. Om de restschulden, een fortuin zomaar om op te rapen: Contract is contract, zei Bruneel, was overtuigd van zijn macht als Bankier en liep systematisch over de gedupeerden, overtuigd van zijn status en macht. Echter, de gedupeerden hielden stand en niet alleen dat, maar verkocht Dexia een trap recht in haar kruis en bracht deze gigant aan het wankelen! Nu is het alleen zaaks alle stukken op een rijtje te zetten en inelkaar steken, zodat een verscherp beeld te voorschijn komt: ZWENDEL!
De net sluit zich en er is geen weg terug Karel:
Failliete KPN aandelen verkopen als betrouwbaar en solide,
Géén aandelen gekocht bij Euronext te Amsterdam,
Misleidingen en zorgplicht
Eegalease, huurkoop enz.........
Karel een kwestie van tijd!!!!!!!!!!!
Inderdaad lijkt het mij, Dexia heeft niet te klagen! Iedereen vroeg zich af waarom Dexia een zaak als Labouchere en Legio overnam. Om de restschulden, een fortuin zomaar om op te rapen: Contract is contract, zei Bruneel, was overtuigd van zijn macht als Bankier en liep systematisch over de gedupeerden, overtuigd van zijn status en macht. Echter, de gedupeerden hielden stand en niet alleen dat, maar verkocht Dexia een trap recht in haar kruis en bracht deze gigant aan het wankelen! Nu is het alleen zaaks alle stukken op een rijtje te zetten en inelkaar steken, zodat een verscherp beeld te voorschijn komt: ZWENDEL!
De net sluit zich en er is geen weg terug Karel:
Failliete KPN aandelen verkopen als betrouwbaar en solide,
Géén aandelen gekocht bij Euronext te Amsterdam,
Misleidingen en zorgplicht
Eegalease, huurkoop enz.........
Karel een kwestie van tijd!!!!!!!!!!!
Willems, sinds gisteren weten we wie de lafbekken zijn ...
wat ik eruit begrijp is dat dhr luidens de lafbek is en niet dhr willems!
dus dhr luidens heeft wel een grote mond op dit forum(dhr bruneel moet ik eigenlijk schrijven) maar als het er op aankomt is hij niet thuis!
wel thuis vwb ingezetene!
pechvogel
dus dhr luidens heeft wel een grote mond op dit forum(dhr bruneel moet ik eigenlijk schrijven) maar als het er op aankomt is hij niet thuis!
wel thuis vwb ingezetene!
pechvogel
Inderdaad Luidens. Je was er gisteren niet eens. Dus jij bent de LAFBEK.
Ja,ja, het is blijkbaar weer zover! ! !
Er kan tegenwoordig geen topic meer opgestart worden of na één of twee serieuze reacties gaan enkele "ziekelijke figuren" er een geweldige rotzooi van maken door absoluut niet inhoudelijk op de betreffende topic in te gaan. Sterker nog de meest afschuwelijke verwensingen worden elkaar "toegewenst".
Redactie mag ik u a.u.b. verzoeken om hier paal en perk aan te gaan stellen en uw modereerbeleid werkelijk eens toe te gaan passen.
Indien dit zo blijft doorgaan dan hou ik het voor gezien en verdwijn ik van dit forum. Ik wens geen deel meer uit te maken van een forum wat op dit niveau zonder respect en zo grof wordt gevoerd en daarbij de "stilzwijgende instemming" heeft van de TROS.
Dus Redactie en TROS neem nu uw maatschappelijk verantwoording en zorg dat dit forum weer maatschappelijk verantwoord wordt.
Bij voorbaat dank.
Er kan tegenwoordig geen topic meer opgestart worden of na één of twee serieuze reacties gaan enkele "ziekelijke figuren" er een geweldige rotzooi van maken door absoluut niet inhoudelijk op de betreffende topic in te gaan. Sterker nog de meest afschuwelijke verwensingen worden elkaar "toegewenst".
Redactie mag ik u a.u.b. verzoeken om hier paal en perk aan te gaan stellen en uw modereerbeleid werkelijk eens toe te gaan passen.
Indien dit zo blijft doorgaan dan hou ik het voor gezien en verdwijn ik van dit forum. Ik wens geen deel meer uit te maken van een forum wat op dit niveau zonder respect en zo grof wordt gevoerd en daarbij de "stilzwijgende instemming" heeft van de TROS.
Dus Redactie en TROS neem nu uw maatschappelijk verantwoording en zorg dat dit forum weer maatschappelijk verantwoord wordt.
Bij voorbaat dank.
Neeeeeeeeeeeeeee, doe dat niet! Zonder je waardevolle bijdragen zijn we hier hopeloos onthand.Karel schreef:Indien dit zo blijft doorgaan dan hou ik het voor gezien en verdwijn ik van dit forum.
Michiel Luidens en Kwast,
Sinds lang weten wij dat jullie onbenullen eerste klas zijn. Jullie zijn de zwakste schakels!!! Tot ziens onbenullen.
Sinds lang weten wij dat jullie onbenullen eerste klas zijn. Jullie zijn de zwakste schakels!!! Tot ziens onbenullen.
Natuurlijk is Luidens een onbenul, maar vergeet ook niet Willems. Ook een zeer zwakke schakel (of eigenlijk: een LP die in een kras bleef hangen, want dit verhaaltje dat hij hierboven schreef schrijft hij overal waar hij maar kans ziet of het nu wel of niet past in de discussie)
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Hollander,
Het is inderdaad onbenullig om jou te vragen of jij concreet kan weerleggen waarom ik een zwakke schakel zou zijn. Je kan er overheen kletsen, maar je ben niet in staat met een argument te komen die hout snijdt.. Het steeds herhalen waar jij naar toe verwijst is zwak en overtuigt niet. Hier gaat het , dat Dexia hoeft niet te klagen, ondanks dat het echt op zwendel begint te lijken en met een lichte boete er vanaf komt.
Jij en Dexia hanteren dezelfde methodiek, een zekere hoge mate van arrogantie en verheven status om anderen af te schrikken. Zo te zien lijkt dit uitgewerkt te zijn. Dexia moét bewijzen, dat zij de aandelen bij EURONext gekocht had zoals vermeld in het contract of dit te pas of on te pas is lijkt mij niet relevant, maar wel doorslaggevend! Jij reageert op alles zinnig of onzinnig als je maar je stempel met een bepaalde zekerheid kan opleggen, zoals nu het geval is: de thema is "Dexia moet niet klagen" en jij hebt het over mijn persoon of ik een zwakke schakel zou zijn of niet, als je maar bezig bent. Mij zal het een worst wezen indien jij een schakel zou zijn, laat staan een zwakke of een sterke. Pertiment niet interessant!!
Het is inderdaad onbenullig om jou te vragen of jij concreet kan weerleggen waarom ik een zwakke schakel zou zijn. Je kan er overheen kletsen, maar je ben niet in staat met een argument te komen die hout snijdt.. Het steeds herhalen waar jij naar toe verwijst is zwak en overtuigt niet. Hier gaat het , dat Dexia hoeft niet te klagen, ondanks dat het echt op zwendel begint te lijken en met een lichte boete er vanaf komt.
Jij en Dexia hanteren dezelfde methodiek, een zekere hoge mate van arrogantie en verheven status om anderen af te schrikken. Zo te zien lijkt dit uitgewerkt te zijn. Dexia moét bewijzen, dat zij de aandelen bij EURONext gekocht had zoals vermeld in het contract of dit te pas of on te pas is lijkt mij niet relevant, maar wel doorslaggevend! Jij reageert op alles zinnig of onzinnig als je maar je stempel met een bepaalde zekerheid kan opleggen, zoals nu het geval is: de thema is "Dexia moet niet klagen" en jij hebt het over mijn persoon of ik een zwakke schakel zou zijn of niet, als je maar bezig bent. Mij zal het een worst wezen indien jij een schakel zou zijn, laat staan een zwakke of een sterke. Pertiment niet interessant!!
Willems, u bent een grammofoonplaat die steeds hetzelfde complottheorietje afspeelt. Een zeer oud plaatje dat niemand serieus neemt. Ik ben zo goed geweest om vrije tijd te investeren om u op een bierviltje uit te leggen hoe de zaak in mekaar zit maar ondanks toezegging bent u weggebleven, lafbek !
Alles over Michiel Luidens
Totaal onzinnige berichten: 205
Totaal aantal beledigingen: 205
[0.12% van het totaal / 4.10 berichten per dag]
Kenmerk: gebruikt steeds het woord lafbek
Zoek naar alle berichten van Michiel Luidens
Totaal onzinnige berichten: 205
Totaal aantal beledigingen: 205
[0.12% van het totaal / 4.10 berichten per dag]
Kenmerk: gebruikt steeds het woord lafbek
Zoek naar alle berichten van Michiel Luidens
Waarom had je niet verteld hoe ik jou dan zalkunnen herkennen? Op het bierviltje had je met die andere, geld willen afpersen om dit gedoe te stoppen. Je heb geluk! Indien ik jou had kunnen identificeren met zekerheid had jij vandaag geen grote smoel meer hier op het forum. Ik zeg ga maar verder je zal niet kunnen geloven wat je kan overkomen!!! Tenslotte ik doe geen stap voor je achteruit. wat ik te zeggen heb, zal ik zeggen met of zonder jou gedoe, indien jij losgeld wil samen met die ander ik heb iets passend voor jullie beiden geloof het of niet!!!
Willems toch, alweer dreigementen en openlijke geweldpleging. Foei toch
Heer Willems u heeft veel praat maar als het er op aankomt speelt u niets klaar.
JH jij weet niet beter dit is lik op stuk en jij kan verder ervan maken wat je wilt! OK? Volg jij ook Luidens of moet jij het uitsluitend van mij hebben!
Luidens dat is jouw hoop en ik zeg ga maar rustig verder met jouw provocaties en goed in de gaten houden hoe het afloopt!!!
-
luidens, nogmaals,
Jij komt als Belg op dit Legio Lease forum sinds 15 juni 2004 en ik vraag me echt af wat jouw belang hier is. Heb je ook contracten ?
Jij komt als Belg op dit Legio Lease forum sinds 15 juni 2004 en ik vraag me echt af wat jouw belang hier is. Heb je ook contracten ?
Ikwaseenbeetjedom,
Alle twee, Luidens en Kwast werden aangesteld om het forum te storen specifiek mijn persoon, omdat ik in hun ogen een gevaar voor Dexia ben.
Ik voel me bestolen, waarom zou de zaak niet onderzoeken en voor mijn rechten opkomen? Geen stap achteruit!!
Alle twee, Luidens en Kwast werden aangesteld om het forum te storen specifiek mijn persoon, omdat ik in hun ogen een gevaar voor Dexia ben.
Ik voel me bestolen, waarom zou de zaak niet onderzoeken en voor mijn rechten opkomen? Geen stap achteruit!!