LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Piet »

De uitzuigers van dexia misbruiken ons geld om nog steeds Club Brugge te sponseren.
Op www.clubbrugge.be is te zien hoe deze voetballers T-shirt reclame maken voor de verziekte naam dexia.
Cub Brugge is de komende tegenstander van FC Utrecht in de UEFA Cup en dexia is al een tijd sponsor van deze club.

Come on FC Utreg !!!

Groeten,
Piet

Annelease

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Annelease »

Piet, die voetballers hebben maar te doen wat het bestuur wil. Bij sponsoring is ethiek bijzaak. Het draait om de centen.
Misschien moeten we allemaal een kaartje kopen voor die wedstrijd en bij een actie van Club Brugge heel hard lachen. Meer niet!

Michiel Luidens

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Wat een gelul dexia is een keurig bedrijf in Belgie. Aegon Nederland heeft het leasen massaal aan de man gebracht en sponsert het Nederlandse schaatsteam ga je daar eens druk over maken. Die schaatser hebben overgens meer bloed aan hun ijzers want ze reden ook voor spaarselect en duizenden mensen dragen nu nog het Gianni Romme effect.

Annelease

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Annelease »

Dexia is een keurig bedrijf in België?
A. Niet in Nederland
B. In België zit het hoofdkantoor, dat had dan weleens kunnen bijdragen aan een hele charmante oplossing voor de problemen van haar NL dochter vind je niet?

Wat ik al zei: die voetballers weten van niets. En denk jij dat die schaatsers zich in die producten met alle mogelijke gevolgen verdiept hebben? Dacht het niet. Schrijven hier waarschijnlijk ook als gedupeerden.

Michiel Luidens

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Dat ben ik met je eens ze zijn genept door Aegon en halen verhaal bij gedupeerden maar weet wel dat de schikking van de commissie Oosting niet doorging omdat Aegon weigerde mee te dokken. Aegon heeft schandalig veel verdiend aan het verleasen maar ze nemen niet mede verantwoordelijkheid om tot een oplossing te komen. Directeur Streppel van Labouchere (nu Aegon !) heeft ooit gezegt het maakt niet uit wat we doen zolang het maar niet onder de naam Aegon gebeurt. Het wordt tijd dat de rol van Aegon ook eens wat meer in de pers komt.

Annelease

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Annelease »

Dat van Aegon ben ik met je eens. Heb om die reden mijn AH spaarrekening opgezegd. Maar daar worden ze daar ook niet warm of koud van, die paar honderd euro. Wel als elke gedupeerde dat doet. Het kost je niets om er onderuit te komen en het kost hen relatief veel arbeidstijd met weinig opbrengsen.
Druppel op een gloeiende plaat. Je moet kranten bellen Michiel of open brieven schrijven, dan willen de meest kranten er best aandacht aan besteden. Dat wist je toch?

Michiel Luidens

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Daar is Piet toch voor.

Annelease

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Annelease »

Ja zeg, wat wil je nou? Je moppert over 'peebek', komt met ideeën maar als het op uitvoeren van je eigen plannen aankomt geef je niet thuis en verwijs je naar Payback? Hier ontgaat me iets.

Michiel Luidens

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Dat is positieve feedback. Ik geef commentaar als groepen of personen mensen werven zonder duidelijke info te geven en dat geldt voor iedereen.
Laatst gewijzigd door Michiel Luidens op 09 okt 2004 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Gast »

:shock:
Laatst gewijzigd door Gast op 03 nov 2004 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Annelease

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Annelease »

He, ben jij dé Albert of een andere? Michiel, je bent inconsequent!

Gast

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Gast »

:cry:
Laatst gewijzigd door Gast op 03 nov 2004 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

An

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door An »

Welkom terug dan Albert.
Maar waar moet ik nu dan naar toe mailen? :lol: Dit e-mailadres, of is die oude ook nog geldig?

Gr. An, :wink:

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Don Quijote »

DEXIA IS HELEMAAL NIET ZO'N KEURIG BEDRIJF IN BELGIË. AL DIVERSE MALEN IN OPSPRAAK GEWEEST IN BELGIË, O.A. IN NAMEN (NAMUR) WEGENS BELASTINGFRAUDE. HET IS WEL WAAR DAT AEGON EIGENLIJK DE GROTE BOOSDOENER IS, MAAR DEXIA NEDERLAND ZOU ZICH VEEL COULANTER HEBBEN MOETEN OPSTELLEN T.O.V. DE GEDUPEERDEN.

Poekie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:26

Re: Dexia nog steeds sponsor voetbalclub

Ongelezen bericht door Poekie »

Nou en dat Dexia een voetbalklubje sponsort. Elk bedrijf
sponsort wel iets, omdat ze denken dat een consument
dan bij hen koopt. Nu zag ik vanmorgen toevallig een
foto van een formule-I wagen met wat namen erop. Denk
je nu echt dat als ik iets nodig heb, ik denk aan die toko's
en dan perse daar g kopen omdat ze formule-I sponsoren?

Ik vind dat diegene die het concept sponsoring heeft
uitgevonden, een Nobelprijs moet krijgen voor het verkopen
van gebakken lucht. Elke ondernemer stinkt erin.

Edoch, wie betaalt al die sponsoring? Wij. De producten zijn
duurder. Alleen bij Dexia betalen de gedupeerden dus de
sponsoring. Ik niet, ik ben geen klant bij Decia. En omdat
de shirts nu al bedrukt zijn, kan een ander bedrijf er niet
op. Die zijn dus minder kwijt aan sponsoring. Da's goed voor
mijn portenommee. Bedankt Dexianen!

Gesloten