| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia ondertekening
-
mar
dexia ondertekening
vraagje: is het contract van dexia wat je thuis hebt, een kopie van het originele contract. Mijn contracten thuis zijn nl niet ondertekent door ons.
-
el
Re: dexia ondertekening
Dat vroeg ik mij ook al af, mijn kontrakten zijn ook niet ondertekent
-
mar
bedankt voor je reactie el. ik ga proberen informatie hierover in te winnen. Ik vind dit ook weer een hele vreemde zaak, dat wij het contract thuis niet hebben ondertekend. Probeer alles, heb zometeen een schuld van 10.000 euro.
-
L. Blok
Beste Mar,
Ik kan mij herinneren dat ik twee contracten ter tekening thuis gestuurd heb gekregen. Eén voor mezelf en één om terug te sturen. Allebei moesten men ze ondertekenen. Mocht je nu alleen degene die je retour gezonden hebt getekend hebben dan is het toch rechtsgeldig. Alleen als er op de copie die je ontvangen hebt géén handtekening staat kan je daar wat mee aanvangen.
m.v.g. L. Blok
Ik kan mij herinneren dat ik twee contracten ter tekening thuis gestuurd heb gekregen. Eén voor mezelf en één om terug te sturen. Allebei moesten men ze ondertekenen. Mocht je nu alleen degene die je retour gezonden hebt getekend hebben dan is het toch rechtsgeldig. Alleen als er op de copie die je ontvangen hebt géén handtekening staat kan je daar wat mee aanvangen.
m.v.g. L. Blok
-
mar
hallo meneer Blok. Wat bedoelt u met copie? Ik heb thuis gewoon 1 contract liggen zonder handtekening van ons.