LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
mirjamcl
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 feb 2004 13:26

dexia

Ongelezen bericht door mirjamcl »

Wij hebben ons intussen aangemeld bij leaseleed en de vernietigingsbrief is de deur uit maar Dexia had het te druk om een antwoord hierop te geven. Wat kunnen we nu nog doen.
:?:
mirjam

king
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 feb 2004 17:26

Re: dexia

Ongelezen bericht door king »

Hallo Mirjam,

Rustig blijven, je kunt altijd nog een advocaat in de arm nemen.
Laat ze maar komen met een dagvaarding, ze leggen het toch af!!!!!!!!!

Later. :wink:

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: dexia

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Mirjamcl,

Hallo Mirjam,
Wellicht ten overvloede maar je zult toch af moeten wachten.
Wij hebben ook vernietigingsbrief inzake leasecontracten per gewone en aangetekende post aan Dexia verzonden(met ondertussen bericht van bevestiging).Wij wachten het antwoord rustig af maar hebben wel onze saldo's op beleggingsrekeningen bij Dexia terug laten storten op onze priverekeningen(ging nog maar helaas om Eur 1000,00).En dat heeft Dexia keurig terug gestort.
Verder is er nog niet geincasseerd en wachten we op antwoord vernietigingsbrief.
Dat zal wel negatief uitpakken zoals Stg.Leaseleed aangeeft,maar dat zien we dan weer wel.
We doen dan weer een volgende stap.
Eindpunt zal wel de Hoge Raad worden,maar dat heb ik er wel voor over.
Ik wil het gestolen cq.beroofde geld terug.
Met vriendelijke groet
Rob Adank / Breda
06-53832709
email: [email protected].
Alle reacties welkom.

lennart
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 okt 2003 17:48

Re: dexia

Ongelezen bericht door lennart »

Dat er mensen zijn die een bevestiging krijgen.
Wij hebben al zo veel brieven geschreven.
Alleen maar retour post gehad in de vorm van afrekeningen, drijgbrieven, deurwaarders, en nu (vorige week) een uitnodiging om een babbeltje te maken met een persoon in een toga, en een paar dure jongens (ook wel een rechtszaak genoemd).
Helaas dat ik dat niet samen met mijn moeder kan doen. Die is nu al een tijdje bezig met deze rompslomp.
Dus 2 rechtzaken op een huisadres. Ze durven wel.

Dus verwacht niet dat ze een bevestiging toesturen. Je stuurt het naar Amsterdam, en krijgt bericht uit Rotterdam. Of vice versa. Ze werken gewoon langs elkaar heen. (lees: ze bekijken het, lachen erom, en gooien het in de versnipperaar).
Groetjes Lennart

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: dexia

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Als je wat naar Dexia verstuurt met "antwoord retour", is meer dan gewoon aangetekend, info postkantoor, krijg je eerst een antwoord van Dexia dat ze je brief hbeen ontvangen en daarna, tenminste in het geval dat je bij Leaseleed aangesloten bent, een brief met verweer van hun kant en dat je gewoon moet bliven betalen, haha, dat hopen ze.

Als je bij LL aangesloten bent hoef je verder niks meer te doen, gewoon niet betalen en afwachten wat het 3de en laatste gesprek tussen LL en Dexia oplevert.

Extra persoonlijke advocaat is dus nog niet nodig.

lennart
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 okt 2003 17:48

Re: dexia

Ongelezen bericht door lennart »

Ik ben lid van Lease verlies.
mijn ouders van ega lease en lease verlies.
Toch hebben we niks gehoord van dexia zelf.
Resultaat: Twee rechtzaken!!!!
wat je zegt klopt dus niet bij iedereen.
Of mijn ouders bij leaseleed zitten, weet ik niet zeker maar zou best kunnen. Ik niet in ieder geval.
groetjes
Laatst gewijzigd door lennart op 01 mar 2004 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: dexia

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ik heb het over de stichting Leaseleed, Mirjam ook maar vermoed dat zij ook leaseverlies bedoelt.

verschil: leaseverlies doet niets persoonlijks, praat op dit moment met CGA over een deal met Dexia, als dat niets wordt gaat ze proberen Dexia te vangen op misleiding.

Leaseleed werkt al nauw samen met een advocatenkantoor en gaat voor 300 mensen met een vergelijkbaar contract een rechtszaak opstarten over wat er alllemaal mis is met legiolease.

jaguar
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 dec 2003 15:30

Re: dexia

Ongelezen bericht door jaguar »

Zijn er nu al uitspraken gedaan door rechters c.q. kantonrechters in de laatste dagen van februari. Er zouden toch weer wat uitspraken aankomen, maar lees hier helemaal niets over.

Jaguar

Gesloten