Bericht op de site van @Home:
Dexia trekt hoger beroep tegen AFM in
05 oktober 2004, 13:21:15
AMSTERDAM (ANP) - Dexia heeft het hoger beroep ingetrokken tegen de boetes die de Autoriteit Financiële Markten (AFM) de bank had opgelegd. Dat heeft een woordvoerder dinsdag bevestigd. De bank kreeg zes boetes voor fouten die zijn gemaakt bij de verkoop van aandelenleaseproducten.
De boetes bedroegen 54.450 euro. Aanvankelijk had Dexia beroep ingesteld tegen de boetes van de beurswaakhond, maar dit was om formele redenen, zegt de bank nu. Volgens het oordeel van de AFM heeft Dexia onder meer misleidende reclame gemaakt en verzuimde de bank te onderzoeken of klanten de financiële risico's van de aandelenlease wel konden behappen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia trekt hoger beroep in
Re: Dexia trekt hoger beroep in
hier is al een topic over...
Hoger beroep ingetrokken na instelling daarvan "om formele redenen"? Laat me niet lachen. Ingetrokken om niet nog verder af te gaan, zal Dexia bedoelen! De door de AFM aan het licht gebrachte waarheden waren onweerlegbaar, ook door al die dure topadvocatenkantoren van de roofbank.
JS, hier kunnen mij nooit genoeg topics over zijn.
JS, hier kunnen mij nooit genoeg topics over zijn.
...een misplaatste poging aan mijn kant om het forum wat overzichtelijker te maken...
mvg JS
mvg JS