LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia verslechterd onze economie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Michiel Luidens

Re: Dexia verslechterd onze economie

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Helaas Pipa ze gaan nog een paar jaar mee. As zaterdag naar de dam hopelijk helpt het iets.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik hoop het ook. Het is me wel een feestprogramma daar!

impact

Ongelezen bericht door impact »

Willems, je weet de situatie haarfijn te analiseren. Bravo!

Wat die Henk Stam betreft, daar heb ik geen goed woord voor over. Hier in het forum de gebraden haan uithangen en schimpen op andere forumdeelnemers brengt de gedupeerden niet dichter bij een oplossing voor hun ellende. Om de waarheid te zeggen, persoonlijk geloof ik er geen barst van dat die Stam geld van Dexia heeft terugontvangen. Volgens mij is hij slechts een charlatan, die hier de boel alleen maar komt opjuinen.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ben ik niet met je eens impact.

Truus2004

Nee Impact, dat ben ik ook niet met je eens!

impact

Beste Janneke en Pipa, mijn harde reactie op Henk Stam heeft hijzelf over zich afgeroepen.
Eerst (voor mij de eerste keer, dat ik hem in het forum aantrof) sneert hij naar diverse anderen dat "die teveel in het forum van zich laten horen" doch laat vervolgens na om dan zelf met enige inbreng te komen, waar ook anderen hun voordeel mee zouden kunnen doen.
Verder slaat hij zichzelf op de borst en vertelt zijn geld van Dexia te hebben teruggekregen, maar weigert vooralsnog mee te delen hoe hem dat is gelukt, waarmee andere gedupeerden zouden kunnen worden geholpen.
Zodra mijnheer Stam dat doet en zijn verhaal is geloofwaardig, vreet ik mijn eerder geuite woorden aan zijn adres op en zal ik hem mijn excuses daarvoor aanbieden.
Tot die tijd blijf ik achter mijn vorige posting staan.

Truus2004

Geplaatst op 29 Sep 2004 20:33 door Henk Stam

--------------------------------------------------------------------------------

Janneke en Pipa hebben altijd gelijk
:D

impact

Zo in de trant van
Regel 1: Janneke en Pipa hebben altijd gelijk.
Regel 2: Als dat eens een keer niet zo zou zijn, treedt onmiddellijk regel 1 in werking?
:lol:

(Mijn thee was op, dus ik post vandaag uit China.) :lol:
Laatst gewijzigd door impact op 30 sep 2004 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Goed zo!!!

Truus2004

:lol:

Henk Stam

Ongelezen bericht door Henk Stam »

Henk Stam bedankt Janneke en Pipa gelukkig weten jullie beter het Dexia drama is afgelopen voor mij wat de rest vindt is niet belangrijk :wink: Impact had vanmorgen om 3.44-uur al 2 berichtjes over mij geplaatst maar die zijn weg.

Fijne dag verder.

P.S. op een ander forum 15452 berichten met dank aan mijn collega :D :lol:
Laatst gewijzigd door Henk Stam op 30 sep 2004 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.

impact

Mijnheer Henk Stam, hoe verzint u het dat mijn berichten over u weg zouden zijn? Die staan er wel degelijk (en nog steeds) op.
U reageert niet inhoudelijk op mijn eerdere postings, dus ik blijf volhouden dat u hier alleen verschijnt om onrust te zaaien, de goudvink uithangt om gedupeerden de ogen uit te steken zonder nader in te gaan op uw vermeende "overwinning" op Dexia en daarmee de verwarring slechts vergroot.

Waarom vertelt u niet gewoon uw verhaal om daarmee de gedupeerden misschien verder op weg te helpen? Of hebt u misschien iets te verbergen?

Henk Stam

Ik heb u niets meer mede te delen :D

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Impact, laat gaan joh, wat maakt het nou uit of Henk Stam z'n geld terug heeft van Dexia, als het zo is, fijn voor Henk.
Als Henk hier is om wat voor andere reden dan ook, lekker laten gaan lijkt me.
Hoofdzaak is nog altijd om onze eigen centen terug te krijgen, toch?

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Stam,
Ik ga ervan uit, hoewel ik voldoende twijfel heb, dat je een bevoorrecht persoon bent, dat jij je een echte advocaat had kunnen permitteren om jouw problemen met Dexia op te lossen. Velen kunnen zich dat niet permitteren, maar nu het voor jou kennelijk voorbij is, waarom geen respect voor dit forum en voor anderen nu je toch hier niets te zoeken hebt? Jouw vermoedelijk succes en dat van jouw advocaat, hebben jullie mede te danken aan dit forum. En niet alleen jullie maar ook andere hoge instanties, die hun bagage hier komen halen!

Jouw onwelsprekende aantijgingen en beledigingen hebben te maken met wat anders dan deze leaseaffaire. Jij probeert op dit forum een geheel ander ei uit te broeden, nu jullie niemand meer hebben om de zakken leeg te halen!
Jouw aantijgingen zijn te simpel uitgedrukt en missen doel op grote afstand en zijn slap en missen slagkracht. Echter, je bent wel moedig om jouw gebrek aan vorming en kundigheid zo openbaar te stellen. Je had desgevallend beter aan mij moeten vragen: hoe ik mij het best beledigd voel, dan thans te komen met deze povere debiele uitlatingen. Je scoort minstens analfabeet en hoogstens ongeschoold. Jouw aanwezigheid op dit forum, verlaagt en vervuilt het!.
Welke verdienstelijke bijdrage heb jij geleverd aan dit forum en met betrekking tot de zaak van vele gedupeerden, dat jij jezelf zulke vulgariteiten geoorloofd op dit forum? Het ontbreekt je aan de minst elementaire vorm van cultuur en beschaving en daarom ontneem jij jezelf elke recht om op dit forum te spreken . Bij gebrek aan fatsoen en opvoeding, druk jij je uit op de meest ordinaire wijze t.o.v. anderen, parasiterend zonder enige schaamte op wat anderen voorbrengen om op te kunnen vallen. In mijn leven (42 jaar geleden!!) heb ik veel meer moeten offeren en alles moeten laten afpakken, omdat ik toen als student, uit naïef vertrouwen en kinderlijke goedheid mijn toekomst in onbetrouwbare en onwaardige handen had gelegd, die langdurig genadeloos werd uitgebuit. Opbouwen is geen jagen op voordeel om persoonlijke zekerheid veilig te stellen en misbruikmakend van goedheid van anderen om eigenmachtig onverantwoordelijke streken toe te passen, die alleen maar langdurige ellende veroorzaken. Neemt men uit eigengereidheid beslissingen om eenzijdige ongepaste streken toe te passen, dan is dit dan ook op eigen verantwoordelijkheid. Van langdurige leed, opoffering van volledige toekomst, met lege handen blijven als dank voor het schenken van eerlijke vertrouwen , hoeft dan ook niemand weet van hebben, omdat dit dan niet meetelt, wat alleen meetelt is dan onschuldigheid, ondoordachte streken en het falen daarvan en dan het oeverloze stalken en image en mentaliteit vervuiling. Om nooit meer te vergeven! Ik heb niemand benadeel noch te kort gedaan, maar laat aan hen zelf over om in te staan voor eigen ondoordachte egoïstische onverantwoordelijke streken, wat die ook moge wezen, al zal menigeen anders over denken als gevolg van eenzijdige informatie!
Indien iemand eigen ruiten wenst in te gooien, is dit niet tegen te houden, omdat dit een wapen is. Achteraf, na bijna een halve eeuw, intensief stalken en georganiseerd achtervolgen om te kunnen schaden en benadelen maakt de zaak erger en onvergeeflijk! Indien na grote leed en opofferingen, mijn beurt wel eens een keer zal komen, dan zeg ik ,laat maar komen, ik zal dan zeer gepast terugslaan met alles wat ik in huis heb! Ik laat mijn intelligentie evenals status niet bepalen door wie dan ook; Ik eet mijn eigen brood en spreek mijn eigen woord voor de rest het leven gaat voort, ieder zal der eigen verantwoordelijkheid moeten dragen voor eigen toegepaste streken wat de gevolgen ook mogen zijn zeker na 42 jaren!

Stam, een schoft ben jij niet, maar wel veel minder dan dat. Zonder enig gevoel van schaamte of haatdragend, kan ik jou overduidelijk zeggen, dat je een triestige armoezaaier bent: jouw geboorte is een vergissing, ratten zoals jij verdienen niets beter dan een behoorlijke portie arseen!

geldweg

Ongelezen bericht door geldweg »

willems. perfect !!! Niemand had het beter kunnen verwoorden. :D

Nu maar hopen dat die halve hersencel het snapt.

impact

Nou nou Willems, je trekt nu wel heel erg fel van leer. Laten we die Stam maar verder niet meer noemen, daar worden we toch niets wijzer van. Idaho, heeft daarin gelijk.
Groet, impact

Henk Stam

Perfecte omschrijving over je zelf Willems ik had het niet beter gekund met de hartelijke complimenten en de aandacht die je aan je zelf hebt besteed :D :lol:

Verder zal het jou ook wel lukken denk om Dexia te verslaan met een goede advocaat.. Succes met de strijd. :wink:

P.S. op een ander forum 15452 berichten met dank aan mijn collega . :D :lol:

Michiel Luidens

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Henk Stam is de bekende troll met de 100+ aliassen.

Henk Stam

Michiel toch ga je mond spoelen :D

Gesloten