LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia.wie heeft een optiecontructie aan geboden gekregen?
dexia.wie heeft een optiecontructie aan geboden gekregen?
ik niet, dus ik voel me goed genaaid.
Leasen van aandelen is heel simpel: je koopt een pakket(je) aandelen en het geld dat daarvoor nodig is wordt geleend. Maandelijks betaal je een bedrag en meestal is dat alleen de rente over de lening. De hoop bestaat dat de voor het geleende geld gekochte aandelen gedurende de looptijd van het contract in waarde stijgen. Stijgen de koersen van de gekochte aandelen in voldoende mate, dan maak je winst en die winst wordt uitgekeerd.
Dalen de aandelen dan lijd je verlies, waardoor het pakket(je) aandelen aan het eind van de looptijd onvoldoende waard is om de schuld af te lossen. Je moet dan het verlies bijpassen, tenzij dat via een speciale optieconstructie is verzekerd. In dat geval behoef je het verlies niet bij te passen, maar aan het eind van de looptijd heb je dan ook niets. Er is dan gedurende een aantal jaren voor niets betaald.
Leasen van aandelen is heel simpel: je koopt een pakket(je) aandelen en het geld dat daarvoor nodig is wordt geleend. Maandelijks betaal je een bedrag en meestal is dat alleen de rente over de lening. De hoop bestaat dat de voor het geleende geld gekochte aandelen gedurende de looptijd van het contract in waarde stijgen. Stijgen de koersen van de gekochte aandelen in voldoende mate, dan maak je winst en die winst wordt uitgekeerd.
Dalen de aandelen dan lijd je verlies, waardoor het pakket(je) aandelen aan het eind van de looptijd onvoldoende waard is om de schuld af te lossen. Je moet dan het verlies bijpassen, tenzij dat via een speciale optieconstructie is verzekerd. In dat geval behoef je het verlies niet bij te passen, maar aan het eind van de looptijd heb je dan ook niets. Er is dan gedurende een aantal jaren voor niets betaald.
Re: dexia.wie heeft een optiecontructie aan geboden gekregen?
Helaas ik dus ook niet!
Dus ook ik ben genaaid!zonder dat ik er ook maar iets van merkte.Nou ja dat zal nog wel volgen!
Dus ook ik ben genaaid!zonder dat ik er ook maar iets van merkte.Nou ja dat zal nog wel volgen!
ER IS MIJ TELEFONISCH MEDEGEDEELD DAT IK NIET MET EEN RESTSCHULD ZOU KUNNEN BLIJVEN ZITTEN !!
p.s. zijn er meer mensen die zijn voorgelogen ???????
p.s. zijn er meer mensen die zijn voorgelogen ???????
Ook ik ben genaaid en mij werd ook gezegd dat ik niet met een restschuld zou blijven zitten. Er is mij zelfs gezegd dat ik niet bij de BKR gemeld zou worden. Nou dat heb ik geweten toen ik een huis wilde kopen. De hypotheek is uiteindelijk rond gekomen, maar je moet dan ook niet vragen hoe.
Nou, er is bij ons hier helemaal niet gesproken over een restschuld!Wij hadden het hier beiden zo begrepen:hin beleggen jouw centjes en als dat met verlies ging hd je pech en was het gewoon minder wat je aant eind overhield dan het door hun voorberekende bedrag, maar over een restschuld is helemaal geen sprake geweest.
Mensen wij zijn ook goed genaaid...... DUS BETAAL NOOIT JE RESTSCHULD EN GA NIET OP HET dexia AANBOD IN.
mvg
mvg
Dit gaat over het naaikransje. Lekkere meiden.
Mij is ook nooit iets verteld over een restschuld. Sterker: sloot een korting kado af voor 45 euro per maand gedurende 10 jaar. Ik kreeg korting als ik volledig bedrag in een keer betaalde (4500 euro)en dat was mijn max risico. Nu na 3 jaar moet ik 139 euro per maand bijbetalen! Tel uit van 4500 euro naar 15000 euro en dan nor de restschuld.
Eppi, een korting kado loopt 10 jaar, dus ik denk dat je
een voor maandbedrag van 300 gulden (+_ 139 euro)getekend
hebt.Ze boden dan aan om 3 jaar vooruit te betalen met
het kletspraatje dat het je na 3 jaar niets meer kostte
(korting kado Maar dat je het risico liep van"doorbetalen
kado" werd er niet bijgezegd.Ik vermoed dat het bij jou
ook zo is en dat je dacht 10 jaar te hebben betaald.
een voor maandbedrag van 300 gulden (+_ 139 euro)getekend
hebt.Ze boden dan aan om 3 jaar vooruit te betalen met
het kletspraatje dat het je na 3 jaar niets meer kostte
(korting kado Maar dat je het risico liep van"doorbetalen
kado" werd er niet bijgezegd.Ik vermoed dat het bij jou
ook zo is en dat je dacht 10 jaar te hebben betaald.
Ippe ff een vraagje hoe kan het dan dat je nu in ééns 139 euro moet betalen?? ik betaal ook gewoon 45 euro hoe kan dat dan?