LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia winstverdriedubbel

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dochter van

dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door dochter van »

Van mijn vader keuzeformulier gekregen om voor hem te beslissen. Hij was in de veronderstelling dat hij geld ging krijgen. Dus niet, hij moet betalen. Hij is drie jaar geleden in zee gegaan met Dexia zonder toestemming/handtekening van zijn vrouw. Was op dat moment 69 jaar. Is er iemand die de voorwaarden van deze overeenkomst heeft? Hij is deze kwijt.
Ik vind het persoonlijk erg vreemd dat er met "geleend" geld effecten gekocht mag worden, dat iemand van 69 nog een lening kan/mag aangaan en dat zonder toestemming van partner.
Is er iemand die dit kan nagaan in de voorwaarden??

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door JH »

Er is voldoende informatie hier op dit forum, zie belangrijke topics en sites van Agnes en gebruik de optie Zoeken. Ook op de site van Leaseverlies vind je uitgebreide en heldere informatie. Gewoon een kwestie van goed lezen. Succes dochter van

Gast

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo dochter van.

Vraag mij ook niet hoe het allemaal gegaan is en hoe het kan, maar mijn wijlen schoonvader zat in het zelfde schuitje als jou vader nu.

Mijn schoonvader was 88 jaar, toen ze hem dat aansmeerden en dacht in oktober 2002 ook geld te krijgen. Nu, de rest is bekend. Niet dus!

An. O, sorry ik was nog niet ingelogd.

Gast

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door Gast »

Wie helpt deze mevrouw ?

Gast

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door Gast »

Beste gast. Ik heb geen hulp nodig hoor! Help liever die andere mensen.

:wink: An

Gast

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door Gast »

Die Tochter natuurlijk

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Dochter van,

Is er al een vernietigingsbrief gestuurd omdat de partner niet meegetekend heeft?

Op het keuze formulier moet nu ook de partner mee ondertekenen!
Wanneer dit gebeurt kan er ook geen vernietigingsbrief meer worden verstuurd.

Denk dus goed na voordat er getekend wordt!

Trap niet voor de tweede keer in de dexia val.

Iemand van 69 smeer je dit soort contracten niet aan, of er moet voldoende vermogen zijn.

Hebben jullie de kracht te vechten tegen dit onrecht?


Wil je meer weten, heb je vragen, mail me.

Groeten,
Piet

dochter van

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door dochter van »

Ik ben dochter van en mijn naam is Frieda. Mijn vader heeft nog niets getekend. Ik heb nu zijn keuzeformulier en krijg morgenavond zijn contract of wat hij dan 3 jaar geleden heeft gekregen. Ik hoop dan meer informatie te hebben en tot dan zal ik dit forum eens nader gaan bestuderen. Hij vertelde mij dat hij er nog eén heeft samen met mijn moeder die mei 2004 afloopt. Hij vertelde ook dat hie iets van 1600 gulden destijds moest betalen en dan dan 3 jaar dit 3 dubbel zou terug krijgen. Ik begrijp er nog even niets van. Ik hoop dat ik hier op het forum de juiste informatie kan vergaren. Ik begrijp niet dat Dexia mensen met een pensioentje er zo in laten lopen. Schandalig gewoon.
Groetjes en bedankt voor de reacties
Dochter van (Frieda)

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door JH »

Frieda, ik hoop dat je gelezen hebt wat Piet voor jouw reactie schreef.
Heeft je vader destijds alleen het contract afgesloten en getekend dan kan je moeder de overeenkomst vernietigen. Als je specifieke vragen hebt klik op het envelopje van Piet. Je kunt ze uiteraard ook op het forum stellen.
Succes met het nemen van de juiste beslissing

Joop

danilo

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door danilo »

Zelf moet ik voor 5 nov. as reageren op dexia aanbod voor de tweede maal omdat het contract afloopt betalen wil ik niet verder, de zgn. restschuld eventueel na uit spraak rechter dat het moet.
Ben lid van Leaseverlies maar zoek naar een voorbeeldbrief die ik kan sturen.

Gast

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door Gast »

kijk maar bij zoeken.

dutchgoalgirl
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2003 12:29

Re: dexia winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door dutchgoalgirl »

Hoi Danilo
Ook ik moet voor 5 november betalen. Wij hebben besloten om op het moment dat contract afloopt met het geld over de brug te komen, maar wel met duidelijk aangetekende brieven dat het allemaal onder protest gebeurd. We zijn Dexia zo zat dat we die onrustige nachten beu zijn. Gelukkig hebben we genoeg steun om met het geld over de brug te komen, en als we nog wat terug zien van het geld is het alleen maar mooi meegenomen. Ik ben de stress helemaal zat. We blijven hopen op de rechzaak, maar het heeft verder weinig invloed. Alleen dat we de lening die we afsluiten sneller kunnen terugbetalen.
Dit is een persoonlijk keuze, en komt ook omdat ik nog familie problemen heb ook. Dus geen zin he in nog meer stress.

groetjes Eline

Gesloten