LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia wist het al lang
Dexia wist het al lang
Ik denk dat Dexia voordat zij met de Hardheidsclausule op de proppen kwam al lang wist dat ze geen poot had om op te staan maar hoopte dat ze met dit chantage plannetje zoveel mogelijk gedupeerden monddood zou kunnen maken.
Gewoon een met voorbedachte rade opgezet plannetje om op slinkse wijze de schade zo klein mogelijk te kunnen houden.
Laten we hopen dat ze nu ongenadig afgestraft zullen gaan worden.
Gewoon een met voorbedachte rade opgezet plannetje om op slinkse wijze de schade zo klein mogelijk te kunnen houden.
Laten we hopen dat ze nu ongenadig afgestraft zullen gaan worden.
Re: Dexia wist het al lang
Volgens mij heb je daar 100% gelijk in.
Jan.
Jan.
hoop doet leven, ook al is die gebaseerd op gebakken lucht
El
Het hele Dexia gebeuren blijkt een grote beerput .
Deze bank kan het wel vergeten verder in Nederland
Het hele Dexia gebeuren blijkt een grote beerput .
Deze bank kan het wel vergeten verder in Nederland
Lieske leg mij eens uit hoe het volgens jou dan precies in elkaar zit.
Overtuig mij eens van het ongelijk van alle gedupeerden en van het AFM rapport wat dan natuurlijk ook niet deugd.
Ga nu niet meteen zeggen dat het allemaal in onze contrakten staat want dat weten we inmiddels wel van je.
Kom eens met wat andere argumenten die ons moeten overtuigen van jouw gelijk.
Waarschijnlijk weet je nu even geen normaal antwoord te geven want met een IQ van een mug hoeven we niet veel te verwachten.
Overtuig mij eens van het ongelijk van alle gedupeerden en van het AFM rapport wat dan natuurlijk ook niet deugd.
Ga nu niet meteen zeggen dat het allemaal in onze contrakten staat want dat weten we inmiddels wel van je.
Kom eens met wat andere argumenten die ons moeten overtuigen van jouw gelijk.
Waarschijnlijk weet je nu even geen normaal antwoord te geven want met een IQ van een mug hoeven we niet veel te verwachten.
muggen hebben tenminste nog intelligentie, verleasers niet. Want anders waren het geen verleasers. En helaas, het uitleggen van zelfs het meest simplistische zoals de leaseconstructie kun je aan mensen zonder intelligentie niet uitleggen. Tenminste niet zonder blokjes, kraaltjes en krijtjes. Daar heb ik geen tijd voor. Ik moet rapporteren en zorgen dat ik de kapitalen die ik daarmee verdien uitgeven.......
Lieske heb je nog erotische gevoelens voor me ?
Zo'n reactie had ik nu precies van je verwacht, je weet zelf gewoon niet waar je over praat, het enige wat er in dat zielige gefrustreerde persoontje van je omgaat is mensen op het forum lopen te frustreren.
als je overtuigd bent van je gelijk, laat je je niet fustreren. Bij alle verleasers proef ik een diepte fustratie, al dan niet erotisch getint, in hun scheldkanonades. Dus echt overtuigd van hun gelijk zijn ze niet....
-
Dat jullie nog moeite doen op die Lieske serieus te reageren.
Lieske is iemand die al zijn vrienden in het dagelijks leven verloren heeft en nu hier in wanhoop aandacht probeert te krijgen door op elk bericht het tegenovergestelde te verkondigen.
Om hem niet in wanhoop aan zijn lot over te laten is af en toe een antwoord wel goed, maar niet te serieus omdat stangen blijkbaar zijn leven is geworden.
Lieske is iemand die al zijn vrienden in het dagelijks leven verloren heeft en nu hier in wanhoop aandacht probeert te krijgen door op elk bericht het tegenovergestelde te verkondigen.
Om hem niet in wanhoop aan zijn lot over te laten is af en toe een antwoord wel goed, maar niet te serieus omdat stangen blijkbaar zijn leven is geworden.
Totaal geen last van Lieske, ik wacht rustig af tot mijn centjes teruggestort worden door Dexia, al duurt het tien jaar.
Ik heb een aantal voorzorgsmaatregelen genomen waardoor ik het makkelijk nog jaren vol kan houden.
Trouwens over frustraties gesproken, uit jouw reacties op dit forum proef ik heel wat frustraties.
Wil je er misschien over praten, heb je toevallig ook wat centjes verloren in aandelenlease constructies en probeer je dat op deze manier wat van je af te schrijven of zo.
Ik heb een aantal voorzorgsmaatregelen genomen waardoor ik het makkelijk nog jaren vol kan houden.
Trouwens over frustraties gesproken, uit jouw reacties op dit forum proef ik heel wat frustraties.
Wil je er misschien over praten, heb je toevallig ook wat centjes verloren in aandelenlease constructies en probeer je dat op deze manier wat van je af te schrijven of zo.
Die Lieske is net die pers-oplichter ..... OOOOOOOH, NEEEEEEEEEE !!!!!!voorlicht(s)er van IRAK. Alles plat gegooid. Inmiddels was (en is) het hele leidinggevende zootje gevallen , gevlucht en/of afgemaakt en toch maar vol houden dat alles goed gaat. NET LIESKE HE???????????????? maar dan bij DEXIA ,lachen ,lachen en nog eens lachen..
Die Lieske is net die pers-oplichter ..... OOOOOOOH, NEEEEEEEEEE !!!!!!voorlicht(s)er van IRAK. Alles plat gegooid. Inmiddels was (en is) het hele leidinggevende zootje gevallen , gevlucht en/of afgemaakt en toch maar vol houden dat alles goed gaat. NET LIESKE HE???????????????? maar dan bij DEXIA ,lachen ,lachen en nog eens lachen..
Ik vind de postings van Lieske niet altijd even sterk, maar de reacties op Lieske zijn meestal van een uitzonderlijk laag, ranzig en ongemotiveerd niveau. Kennelijk zijn de meeste verleasers niet in staat om fatsoenlijk hun hersens te gebruiken als ze een reactie schrijven.