LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia wist niet dat ze een Kat in de zak gekocht hebben???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Pieter

Dexia wist niet dat ze een Kat in de zak gekocht hebben???

Ongelezen bericht door Pieter »

Gisteren hoorde ik Zalm zeggen dat hij vond dat Dexia een "kat in de zak" heeft gekocht.
Hierdoor lijkt het alsof Dexia ook gezien wordt als het slachtoffer van Aegon. Met alle eventuele coullance regelingen die hieruit voortvloeien vandien. Die weer ten nadelen zijn voor de gedupeerde.

Vooropgesteld, Ja Aegon is de grootste gemene speler in dit spel en die staat nu aan de zijlijn te lachen.

Maar ik ben het niet eens met de stelling dat Dexia 100% het slachtoffer geworden is van Aegon.
In begin 2000 heeft Dexia Labouchere overgenomen.
Daarna is Dexia nog vrolijk doorgegaan met de geldmachine Labouchere om zoveel mogelijk leasecontracten te slijten aan niets vermoedende "spaarders". Dexia is pas opgehouden met contracten te slijten nadat de eerste claims binnenkwamen.

Dus schuilen achter. "Wij wisten het niet" "Wij hebben een kat in de zak gekocht" is een misplaatste verdediging.
Want je maakt mij niet wijs dat je anderhalf jaar lang niet weet wat je de consument verkoopt. Als dat wel zo is dan heeft er totaal geen controlle op de bedrijfs uitvoering en functioneren door Dexia op Labouchere plaats gevonden en als ik mij niet vergis is dat in strijd met de wetgeving die op het bank en krediet wezen geldt.

Dus Dexia verzin een betere smoes om de publieke opinie te beinvloeden.

Mvg Pieter

Dennis

Re: Dexia wist niet dat ze een Kat in de zak gekocht hebben???

Ongelezen bericht door Dennis »

Al die zieke geesten die deze walgelijke produkten bedacht hebben zouden eens rond de tafel moeten gaan zitten. Al het gespuis bij elkaar (legio, dexia, aegon, kempen, labouchere, etc etc etc etc) moeten dan allemaal over de brug komen met geld dat ze van de misleide consumenten hebben gestolen. Dat zou ze sieren i.p.v. dreigementen uiten en mensen onder druk zetten. Kennen jullie het aegonplein in Den Haag? straks hebben we ook een dexiaweg en een legiostraat. Dit kan toch niet???

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Eigenlijk is dat een heel erg goed idee van jou Dennis.
Als ze saampjes de restschulden van ons betalen zouden er niet meer zoveel probleempjes zijn en blijft er nog iets van de banken over.Maar zullen ze zo verstandig zijn om het samen op te kunnen lossen? Ik denk het niet, alhoewel Aegon en Dexia wel geld achteruit hebben gezet voor eventuele schade's(?????) Dat vind ik ook al raar.
Groetjes Anita

nijntje

Ongelezen bericht door nijntje »

sorry hoor Dennis, maar volgens mij heeft Kempen & Co met het hele legio-lease affaire niks te maken. Ze zijn net zoals Labouchere toenertijd gekocht door Dexia Group. De splitsing is inmiddels al rond en Kempen & Co vallen nu direct onder de Dexia Group en niet onder Dexia Bank Nederland. Dexia Bank Nederland is maw het oude Labouchere/Legio-lease/beleggingsprodukten.
NB; Kempen & Co is voor institutionele beleggers en Capital Managment.

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

nijntje,

zou best kunnen hoor, dat een aantal door mij genoemde instellingen er niets mee te maken hebben, maar ik denk dat er vast nog wel meer boeven-banken te vinden zijn die zich aangesproken zullen voelen. Zelf zie ik aegon als de smerigste oplichter!

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Het enige dat Kempen ermee te maken heeft is dat Krant er afschuwelijk rijk van is geworden en ervoor heeft gezorgd dat alle kosten van de reorganisatie bij Labouchere lagen. Lees dat verhaal van Frank van Dongen nog maar eens. Ik zal het even naar boven halen.

PLUKKER - ziet alleen nog maar boeven

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Op alle wegen kom je PLUKKER tegen!

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Het is een zekere gok: klik op een willekeurige topic en je ziet Blok!

PLUKKER - rijmt lekker mee (in de geest van De Croos)

Gesloten