LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Direct rendement effect??? via spaarselect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
benelli
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:11

Direct rendement effect??? via spaarselect

Ongelezen bericht door benelli »

Hallo.
Ik heb dus een contract via spaarselect afgesloten en ben ook bij dexia beland.
Nu kan ik hem beeindigen na 60 maanden, waardoor ik het maandbedrag niet meer hoef te betalen. Blijf wel met een rest schuld zitten.
Maaaaaarrrrr. Nu krijg ik een beeindigingsbrief met allerlei restricties als...Ik zou hebben geweten.... en alles was duidelijk-..... etc.
Ik MOET dit tekenen anders kunnen en willen ze niet verkopen?????
Kent iemand dit probleem?????????

Wil namelijk een aangetekende brief gaan sturen en het verhaal omdraaien en Dexia aansprakelijk stellen voor alle financiele schade die er ontstaat als er niet verkocht wordt.
Graag reacties
Groeten Ben, Haarlem

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Direct rendement effect??? via spaarselect

Ongelezen bericht door JL »

Boven aan vindt u een zoekfunctie > Zoeken

Als u een advocaat zoekt tikt u in advocaat. Wilt u uw contract verlengen, dan verlengen intikken.

Helemaal boven aan vindt u de topic handige tips en topics. Vaak zult u van ervaren forumgangers geen info krijgen. Omdat die mensen al jaren het forum volgen. Had u zelf ook kunnen doen. Met flink lezen van de topics en met zoeken vindt u alle antwoorden.

Lees ze en veel plezier.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Direct rendement effect??? via spaarselect

Ongelezen bericht door Annet »

Jij bent lekker bezig JL :D Bij alle topics die ik open, kom ik hetzelfde verhaaltje van je tegen.
Het is echt paniek hier geloof ik. Kalm blijven mensen. Alleen kalmte kan ons redden. 8)

Annet

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Direct rendement effect??? via spaarselect

Ongelezen bericht door JL »

Dank je Annet :D




ron van de wetering

Re: Direct rendement effect??? via spaarselect

Ongelezen bericht door ron van de wetering »

Beste Benneli,

zoek een advokaat die met Dexia zaken bekent is in jou omgeving en probeer te stoppen met betalen want dat geld ben je voorlopig kwijt.
Er zijn veel advoketen bezig met Dexiazaken en er is steeds meer goed nieuws voor ons.
Mijn advies is dat je niets op eigen houtje moet doen en laat een advokaat je brief maken, deze mensen weten hoe dat moet en hou ze je kunnen helpen.

maak geen fouten waar Spaar select of Dexia je op kan pakken want ze zijn tot alles in staat.
veel geluk in je strijd en we staan samen sterk.

ps, bij Payback zijn vele goede advokaten bekent, wie weet kunnen ze je verder helpen.

groeten Ron van de Wetering

Joopie37

Re: Direct rendement effect??? via spaarselect

Ongelezen bericht door Joopie37 »

Hallo mede gedupeerden,

Ik heb via de Spaar en kredietcentrale in 1998 een deal gedaan, nl in combinatie met een lening bij VOLA, een direct rendement effect overeenkomst bij Labouchere.

Waarbij het accent lag op de 5 jaar waarin alles afbetaald zou zijn en lekker aftrkbaar bij de belasting
Mooi niet dus !!

Nou is de afgelopen tijd wel in het nieuws dat de restschuld bij DEXIA, voor 80 % weg wordt gescholden.
Maar....wat gebeurt er dan met die restantschuld bij Vola.

Herkent iemand deze situatie en hoe heb je dat dan aangepakt of wil je dat aanpakken.

Heeft iemand ook nog een folder van deze constructie via de SPCentrale ?

Alvast bedankt en eeen ieder sterkte toegewenst in de strijd !!!

Robert Jan
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:45

Re: Direct rendement effect??? via spaarselect

Ongelezen bericht door Robert Jan »

beste joopie,

Ik heb er ook een via de Spaar en Kredietcentrale
VOLA en direct rendements effect via labouchere = DEXIA !!!

Mijn vijf jaar is deze maand om.

Deze beste mensen van Spaar en Kredietcentrale kunnen hun borst natmaken. Want ze zijn nog niet klaar met me.

Eerrst via PAY BACK de eegalease contracten aanverchten en dan komen hun aan de beurt. Ben gestopt met betalen aan DEXIA.
Aan Vola is denk ik een iets ander verhaal???

Ik heb nog wel een inof boekje van de SP

gr
Robert Jan

spaardelict
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2004 23:48

Re: Direct rendement effect??? via spaarselect

Ongelezen bericht door spaardelict »

up :shock:

Gesloten