| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Doe je voor als een debiel!!
-
Gekke henkie!?
Doe je voor als een debiel!!
Mensen: een goede tip. Teken elk contract (lezen is niet nodig); mocht het een goed contract zijn: houden!!! Bij een dramatisch contract: zeggen dat je het niet begrepen (eigenlijk: niet gelezen) hebt en vraag je geld terug. Dit geldt voor praktisch elk contract, maar nogmaals: LEES HET CONTRACT IN GEEN GEVAL ECHT!!!!! Graag gedaan
-
Yvonne
Re: Doe je voor als een debiel!!
Begrijpend lezen is ook een vak. Als de formulering niet zo eigenaardig was geweest hadden veel meer mensen de valkuilen gezien en niet over het hoofd gelezen. De bewoording van het contract is geen gewone spreektaal, maar onduidelijke juristentaal.
Legio heeft gewwon heel handig geen rekenvoorbeeld gegeven van grote koersdalingen, waardoor veel mensen dachten niet zo een grote strop op te kunnen lopen.
Zijn mensen daarmee fout?
Legio heeft gewwon heel handig geen rekenvoorbeeld gegeven van grote koersdalingen, waardoor veel mensen dachten niet zo een grote strop op te kunnen lopen.
Zijn mensen daarmee fout?
-
sylans
geldt nog steeds.
hoe debieler je bent hoe meer kans op succes.
hoe debieler je bent hoe meer kans op succes.
-
kim
sylans, je loopt de boel hier te verzieken!!!
Niet alleen onder deze topic, maar overal waar ik jouw dubiele naam zie staan komt er onzin en verziekerij uit!!!!
Ga iemand anders lopen pesten als dat is wat je wil....
maak je vrienden mee....ik hoop dat je 'erg gelukkig' wordt..en jezelf nog eens dubbel en dwars tegen komt!!!!!
Niet alleen onder deze topic, maar overal waar ik jouw dubiele naam zie staan komt er onzin en verziekerij uit!!!!
Ga iemand anders lopen pesten als dat is wat je wil....
maak je vrienden mee....ik hoop dat je 'erg gelukkig' wordt..en jezelf nog eens dubbel en dwars tegen komt!!!!!
-
kim
en voor gekke henkie,...
Je naam zegt voldoende,....was de wereld maar zo simpel hé?
Je naam zegt voldoende,....was de wereld maar zo simpel hé?
-
Maf Kees
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dit is echt humor die houden we erin !!!
-
Maria
Wat mensen zoals Gekke henkie en sylans voor het gemak maar over het hoofd zien is dat door het relatief lage maandbedrag mensen die nooit zouden zijn gaan beleggen over de streep zijn getrokken. En die mensen hebben misschien wat meer moeite om een contract te lezen! Jaren lang is er geroepen dat het dom is om te sparen, nee beleggen, dat was het! En als Jan Modaal dan eindelijk mee kan doen door een laag maandbedrag en hij blijft met een enorme schuld zitten, tja dan is hij dom en hebzuchtig geweest.Mocht het ooit tot een schikking komen( waar ik een hard hoofd in heb) dan hebben heel veel mensen toch een rottijd en slapeloze nachten gehad.Het zou prettig zijn als hier ook eens aaan werd gedacht.
-
Henk Wester
Gekke Henkie,
Volgens mij ben je al debiel. Door mensen als jij zou ik een andere voornaam wensen.
Volgens mij ben je al debiel. Door mensen als jij zou ik een andere voornaam wensen.