Net wat ik zeg mevrouw het zal wel.
Groet, Mario
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Donateur van Payback??!!??!@$%%^&
Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&
Hoi Sara,
Ik ben blij je hier weder te zien,
prettig dat je weer terug bent om iemand met eenvoudige woordkeuze de mond te snoeren.
Erg knap wat je hier allemaal al voor mensen gedaan hebt.
Ga zo voort,
Groet,
Roel
Ik ben blij je hier weder te zien,
prettig dat je weer terug bent om iemand met eenvoudige woordkeuze de mond te snoeren.
Erg knap wat je hier allemaal al voor mensen gedaan hebt.
Ga zo voort,
Groet,
Roel
Geplaatst op 09 Sep 2003 19:21 door Chris G
--------------------------------------------------------------------------------
Goh Mario, je moet nogal diep spitten om het betreffende bericht te vinden. Toch wel vreemd voor iemand die zo negatief op deze vereniging reageerd. Of toch niet als je jouw eerder bericht leest: Quote:
Ja ik heb heel lang met Jürgen samengewerkt en voelde me belazerd door alle ( ex) bestuursleden. Dus weet ik waar ik het over heb.
Vertel eens hoe lang die nieuwe club van JW in stand blijft voordat we vernemen dat deze ook weer is opgelicht??
Hoeveel ben jij er eigenlijk beter van geworden bij deze oplichting
Nou jij durft Chris ????????
--------------------------------------------------------------------------------
Goh Mario, je moet nogal diep spitten om het betreffende bericht te vinden. Toch wel vreemd voor iemand die zo negatief op deze vereniging reageerd. Of toch niet als je jouw eerder bericht leest: Quote:
Ja ik heb heel lang met Jürgen samengewerkt en voelde me belazerd door alle ( ex) bestuursleden. Dus weet ik waar ik het over heb.
Vertel eens hoe lang die nieuwe club van JW in stand blijft voordat we vernemen dat deze ook weer is opgelicht??
Hoeveel ben jij er eigenlijk beter van geworden bij deze oplichting
Nou jij durft Chris ????????
Roel ik dacht dat Sara hier aan het korste eind trok
Net als de wet, die is ook voor meerdere interpretaties vatbaar
In mijn perceptie trekt hier niemand aan t kortste eind,
er is een patstelling.
Maar mijn voorkeur gaat nu eenmaal uit naar intelligente vrouwen
In mijn perceptie trekt hier niemand aan t kortste eind,
er is een patstelling.
Maar mijn voorkeur gaat nu eenmaal uit naar intelligente vrouwen