LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
harry2
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2003 14:25

Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door harry2 »

Door al dat gerotzooi in het bestuur van Payback is het geld op!??!!?
Dus daarom zoeken ze dus weer nieuwe leden.

Mensen trap er niet meer in, dit is zonde van het geld, maar misschien vinden mensen het wel wat waard dat ze af en toe hard schreeuwen en dat is dan ook alles.

Had het kunnen weten met zo'n ex-medewerker.

Gouden praatjes weinig resultaat.

Jan-Willem
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:14

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Hou toch eens op met dat gestook ,die mensen doen hun uiterste best.
Wat geweest is , is verleden tijd.

Vergeet niet dat het vrijwilligers zijn en ze zoeken nog mensen. Misschien iets voor jou :wink:

J-W

reneho
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 aug 2003 15:46

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door reneho »

Pay-back heeft er wel voor gezorgd dat de regering zich er mee
bemoeid en er is een geschillencommissie aangesteld.
Dat is wel tot nu toe mijn contributie waard geweest.
Dus ik begrijp de ophef niet over Pay-back.
Voor mij hebben ze al heel wat bereikt.

René

Jos1
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:36

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Jos1 »

Ik ben het helemaal eens met Jan-Willem en Reneho, van de stichting Leaseverlies heb ik eigenlijk nog helemaal niets gezien behalve dan een site die niet onderhouden wordt. Dat tellertje is gewoon automatisch, maar zij hebben wel al een paar miljoen in kas en hebben nog niet een fractie bereikt van PB. Eeuwig zonde dat ze zo'n ongeschikte voorzitter hebben gehad. Helaas breekt ze nu hun onervarenheid op hoewel ik wel het idee heb dat ze snel bijleren. Ik heb daarom alle vertrouwen in de toekomst. De opruiers tegen PB moeten volgens mij in een bepaalde hoek gezocht worden die er belang bij hebben dat PB in een kwaad daglicht komt te staan. Naar mijn mening is het zo hoe harder er tegen ze geageerd wordt hoe gevaarlijker ze zijn. Als je het zo bekijkt is PB dus uitermate lastig cq gevaarlijk voor Dexia. Ga zo door mannen. Ik heb helaas geen tijd om jullie te versterken.

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Wat Payback in een jaar heeft bereikt is nog geen enkele groep gelukt,en dat staat als een huis.
We hebben Den Haag in beweging gezet en in Brussel draaid er ook een prima lobbie.
We hebben alle rechtzaken die we tegen konden houden tegengehouden of verdaagd naar een latere datem zodat mensen beter voorbreid kunnen gaan procederen.
We hebben advokaten gevonden die deze mensen gaan helpen, en justitie wakker geschud wat er allemaal speeld.
De media is druk doende met ons leaseprobleem bezig ener word regelmatig aandacht aan geschonken, en er komt nog veel meer.
Sommig mensen regelen zelfs schulsaneringen voor mensen die totaal van de kaart zijn , en dit zijn maar een paar voorbeelden van wat een groep "leken" in hun vrije tijd doen voor u en dus ook voor jou Harry2.
Welke stichting heeft dit allemaal nog meer gedaan?
Aan de zijlijn roepen dat we het fout doen is makkelijk maar ga er maar eens voorstaan, dan merk je hou halstarrig Den Haag kan zijn of hoe moeilijksommige organisaties te bewegen zijn, en dat is ons toch maar mooi gelukt.
Zelfs Dexia kan niet meer om ons heen en wil weer gaan praten met stichtingen en commisies.
Nee, we doen niks voor onze mensen en we vangen alleen maar geld.
De kleine groep die dit alles opbrengt en in het werk heeft gezet heeft dit jaar meer tijd aan jou en uw probleem besteed dan menig ander aan werk bij zijn baas.
Avonden werk, uren bellen naar instanties, honderde kilometers rijden voor vergaderingen en demonstratie, pakken papier voor printjes en dokumentatie voor instanties, tig postzegels voor brieven, enz.
Dit alles vaak uit eigen zak betaald, en dan weet jij Harry2 te vertellen dat er door deze mensen geen donder word gedaan dan alleen maar geldophalen, doe eens een weekje met ons mee en vel dan een oordeel.
Ik geef toe dat we dingen niet goed of juist hebben gedaan, maar een jaar geleden waren we allemaal nog zo groen als gras op dit gebied en dat is nu wel anders, door schade en schande geleerd.
Maar ik nodig je uit om een maand mee te komen doen en het zelfde te doen als wij.

Mvg B Suikerbuik

Habo
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 aug 2003 20:26

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Habo »

Ik wou dat Leaseverlies eens zoveel energie, passie, betrokkenheid en inzet als pay-back in het geheel had.....

Paula
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:27

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Paula »

Ja daar ben ik het wel mee eens Pay-back ga vooral zo door.

Paula

harry2
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2003 14:25

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door harry2 »

Ja, vooral doorgaan met geld uitgeven wat er niet meer is.

Ga maar lekker door met sponsoren.

Je betaald dus gewoon voor de reclame ofwel bekendmaking :?
Ieder zijn hobby.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Jij hebt de jouwe kennelijk ook gevonden maar gelukkig krijg je weerwoord. Harry, zoek een andere hobby. Het prikbord Duiven zoekt nog een vrijwilliger. Heb de link alvast voor je gekopieerd.

http://beta.prikpagina.nl/list.php?num=392


Luc 8)

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Dus ze willen weer geld ontvangen ?? Er zijn 752 leden en 1284 aspirantleden 2036 maal € 40,00 = € 81.440,00 tel uit je winst.

Iedereen die de ontwikkelingen gevolgd heeft en nog eens gaat betalen, kan net zo goed een nieuw contract afsluiten bij Dexia.

Weet je ook zeker dat je over een paar jaar nog naar het forum kijkt.

Ik weet wel dat ze veel bereikt hebben maar las net op hun site, dat JW 12 of 13 september a.s. ook met een nieuwe Stichting naar buiten treedt.

Verder heef de pers nogal negatief bericht over hun staat allemaal op hun site.

Afscheiding hier en een afscheiding daar het wordt er niet beter op.

Succes voor alle stichtingen, verenigingen en alle andere behartigers die het goed voor hebben met de gedupeerden :?: :?: Of met hun zelf :?: :?:

Mario

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Hoi Mario,

Heb jij je al ergens voor ingezet...? Voor de goede orde: inzetten is iets actiefs doen voor de gedupeerden. Belangeloos, kosteloos, gewoon omdat je iets onrecht vindt.

Hoor het graag.


Luc

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Hoi Luc,

Ja ik heb heel lang met Jürgen samengewerkt en voelde me belazerd door alle ( ex) bestuursleden. Dus weet ik waar ik het over heb.

Groet,

Mario

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Ik weet wel dat ze veel bereikt hebben maar las net op hun site, dat JW 12 of 13 september a.s. ook met een nieuwe Stichting naar buiten treedt.
En nu ga je de nieuwe activiteiten van JW promoten...?

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Nee Luc ik en nog een paar anderen willen er niets meer mee te maken hebben. 8) :shock:

Mario

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Ja ik heb heel lang met Jürgen samengewerkt en voelde me belazerd door alle ( ex) bestuursleden.
In welke zin dan...? Wees eens concreet.


Luc

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Dat mag en wil ik niet. Wel waarschuw ik mensen zo dat ze zelf kunnen beslissen.

Mario

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Luc »

Dat is je goed recht.


Luc

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Bedankt Luc :wink:

Mario

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Chris G »

Mario doet ook een duit in het zakje. Alleen jammer dat hij niet weet dat aspirantleden alleen maar leden zijn die interresse hebben maar nog niets hebben betaald. Als je nu iets beweerd vertel dan geen onzin verhalen en kom eens met je luie donder achter dat toetsenbord vandaan en span je eens ergens voor in. Blijkbaar ben je daar te stom voor. Anders staat er niet van dit soort gebral op dit forum. Met jullie geweldige inzet gaat iedereen zeer zeker de zaak winnen! ! !

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Donateur van Payback??!!??!@$%%^&

Ongelezen bericht door Mario »

Meteen na plaatsing verschijnt luc als Chris om mij een mes in de rug te steken. Dat had ik verwijderd. Maar aangezien hij maar verder gaat, herplaats ik het weer.

Mario
Laatst gewijzigd door Mario op 09 sep 2003 18:19, 3 keer totaal gewijzigd.

Gesloten