6 weken geleden een brief aan Dexia geschreven. Die hebben zij bevestigd. Vorige week kreeg ik een brief van een incassobureau omdat ik 2 maanden niet had betaald (ik had in de brief om acceptgiro's gevraagd maar deze nooit ontvangen). Nu wordt ik eergisteren 's avonds!!!!!nogwel gebeld door iemand van de Dexia. Omdat ik te laat was met opnemen had hij een bandje ingesproken. Of ik nog op hun aanbod inging. Ik snap er geen k.t meer van. Mijn contract is vorig jaar juni afgelopen en die heb ik verlengd voor een min. van 1 jaar en max. 3 jaar. Hun aanbod heb ik in maart ook ontvangen en daar ben ik niet op ingegaan. Nu heb ik een brief gestuurd en gerotzooi gehad met het incassobureau (waarover ik weer een brief heb gestuurd) en nu gaan ze bellen om te vragen of ik op hun aanbod in wil gaan. Weet iemand wat hiervan de bedoeling is. Zullen ze nu druk willen uitoefenen? Heeft iemand dit ook meegemaakt.
PS ik heb ze niet teruggebeld.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] druk
-
s
Re: druk
heb ook telefoontjes van dexia gehad. net als jij ook in juni vorig jaar verlengd (achteraf niet zo;n goed idee...).ze hebben ook bij mij ingesproken, tot 5x toe en nu hoor ik nix meer van ze. dus gewoon negeren.
ik ben nu druk aan het sparen om voordat het contract over 2 jaar is afgelopen genoeg bij elkaar te hebben om de aandelen over te nemen, mocht de koers dan nog zo slecht zijn. als de koersen zo stijgen dat ik ""maar"" 1500 euro moet bijbetalen, ga ik dat doen. Dan ben ik er vanaf en heb in tussentijd een mooi bedrag bij elkaar gespaard wat anders voor de overname bedoeld zou zijn.
S
ik ben nu druk aan het sparen om voordat het contract over 2 jaar is afgelopen genoeg bij elkaar te hebben om de aandelen over te nemen, mocht de koers dan nog zo slecht zijn. als de koersen zo stijgen dat ik ""maar"" 1500 euro moet bijbetalen, ga ik dat doen. Dan ben ik er vanaf en heb in tussentijd een mooi bedrag bij elkaar gespaard wat anders voor de overname bedoeld zou zijn.
S