| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een berichtje hier voor wederopstanding van de heer BLOK!!!!
-
joost
Een berichtje hier voor wederopstanding van de heer BLOK!!!!
Heer blok ik mis u bijdrage laat gerust wwer een s van uw horen Ook de website weer openstellen welke een vraagbaak is voor velen is een goede zaak.
Met vr groet
Joost
Met vr groet
Joost
-
john bob
Re: Een berichtje hier voor wederopstanding van de heer BLOK!!!!
Ik sluit me aan bij joost vroeg me ook al af waar de heer L.Blok is.
Graag hoor ik weer eens van hem heeft mij ook goed geholpen
groet john bob
Graag hoor ik weer eens van hem heeft mij ook goed geholpen
groet john bob
-
Luc
het was Pasen en ook dhr. Blok is wederopgestaan.
-
jos de vos
Heer blok zou wel gek zijn om zich nog langer met jullie gezeik bezich te zijn.
Hij is al klaar met dexia en hielp jullie uit een vorm van sollidariteit, maar dat word in Nederland niet meer gewardeerd.
Ik heb er zelf ook niet veel zin meer in om voor jullie nog langer mijn nek uit te steken.
In Nederland lopen teveel zeikers die alleen stiekem achter een computer een ander die wel iets wil doen af kunnen zeuren.
Zoek het maar lekker zelf uit en trek de kar zelf maar, ik heb alles al geregeld voor mijzelf en ben bijna klaar met Dexia dus wat zou ik nog verder doen voor jullie.
Alles en iedereen die heir iets voor gedupeerde doet krijgt steeds weer de deksel op zijn neus en daar heb ik nu schoongenoeg van, dus piepers tabbe zoek je eigen weg maar op dit forum.
Hij is al klaar met dexia en hielp jullie uit een vorm van sollidariteit, maar dat word in Nederland niet meer gewardeerd.
Ik heb er zelf ook niet veel zin meer in om voor jullie nog langer mijn nek uit te steken.
In Nederland lopen teveel zeikers die alleen stiekem achter een computer een ander die wel iets wil doen af kunnen zeuren.
Zoek het maar lekker zelf uit en trek de kar zelf maar, ik heb alles al geregeld voor mijzelf en ben bijna klaar met Dexia dus wat zou ik nog verder doen voor jullie.
Alles en iedereen die heir iets voor gedupeerde doet krijgt steeds weer de deksel op zijn neus en daar heb ik nu schoongenoeg van, dus piepers tabbe zoek je eigen weg maar op dit forum.