| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Efteling
-
An
Re: Efteling
Waarom? Is toch duidelijk genoeg? Jij praat op alle items mee dus dan moet jij het toch wel weten?
Doeg hoor!
An
Doeg hoor!
An
-
Rob
Beste An,
Iemand mag toch een mening geven zonder meteen de papierbak ingeslingerd te worden. Geeft niet ik neem het je niet kwalijk.
Misschien heb je een rot bui vandaag.
Groet,
Rob.
Iemand mag toch een mening geven zonder meteen de papierbak ingeslingerd te worden. Geeft niet ik neem het je niet kwalijk.
Misschien heb je een rot bui vandaag.
Groet,
Rob.
-
An
Ikke in een rot bui???? Nou dan moet er wel iets heel erg aan de hand zijn. Zelf jij maakt mij blij.
En tuurlijk mag iedereen zijn mening geven. Daar is dit forum ook voor.
Okè dan maar. Ga je nog voetballen kijken?
An
En tuurlijk mag iedereen zijn mening geven. Daar is dit forum ook voor.
Okè dan maar. Ga je nog voetballen kijken?
An
-
An
Nee ik hou ook niet van voetbal maar mijn man wel,dus staat ie wel aan de hele avond. Maarja, dan ga ik ff lekker verder surfen op het net. O jee, ik dwaal af!
Groeten An
Groeten An
-
Rob
Als jouw man Foppe heet is hij de coach van FC Twente bij ons is het andersom ik surf een beetje rond op het net en mijn vriend kijkt naar het voetballen.
Rob.
Rob.
-
An
Nee toch Rob? Da,s de coach van sc Heerenveen! Nou, ook veel plezier dan nog vanavond jij met het surfen (misschien als de wind goed staat, kom ik je nog wel tegen) en je vriend met het voetballen. Dat de beste maar mag winnen.
Ook wat betrefd deze mensen met al deze problemen.
Gr. An (Als mijn man Foppe zou heten, ging ik scheiden)
Ook wat betrefd deze mensen met al deze problemen.
Gr. An (Als mijn man Foppe zou heten, ging ik scheiden)
-
Rob
Inderdaad Heerenveen je hebt volkomen gelijk mijn excuses wat vind je dan een mooie naam ?
Groet,
Rob
Groet,
Rob
-
An
Nou Rob wel en Franse namen vind ik ook mooi. Maar we dwalen helemaal af.
Ach ja, een beetje amusement moet ook wel kunnen toch? Maar ik ga nu ff op het net naar Schiphol toe, want ik moet ff weten hoelaat er een vliegtuig uit Antalya aankomt.(lekker belangrijk)
Groetjes An
Ach ja, een beetje amusement moet ook wel kunnen toch? Maar ik ga nu ff op het net naar Schiphol toe, want ik moet ff weten hoelaat er een vliegtuig uit Antalya aankomt.(lekker belangrijk)
Groetjes An
-
marjo
Jurgen weber,
Ik vond het een duidelijk en eerlijk antwoord
op de email van IQ.
Wij zijn blij met Pay Back en vertrouwen je
wel Jurgen.
Ga zo door!
IEDEREEN VERGEET 21 MEI NIET. SAMEN ZIJN WIJ STERK
vriendelijke groet, marjo