LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Einde oefening

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

Einde oefening

Ongelezen bericht door jome »

Geplaatst op 07 Jul 2004 14:24 door jome


--------------------------------------------------------------------------------

Jongens einde oefening met de slv. die pakken hun winst (SALARIS)
en gaan nog voor de oude oma' s in het diepe.
Ieder voor zich blijft nog over.
Nederland blijft een schurkenstaat. In Belgie is het mes direkt op de keel van spaarbeleg gezet. Ik ga maar verhuizen denk ik.

RP1975
Berichten: 119
Lid geworden op: 24 nov 2003 15:01

Re: Einde oefening

Ongelezen bericht door RP1975 »

Wat me wel opvalt is dat ik niets lees over andere punten die SLV tegen Dexia heeft aangevoerd. Waarom is er niets gezegd over de zorgplicht? Dit was toch min of meer het hoofdpunt? Ook is er nooit iets gezegd over die mogelijke fraude en gerommel met aan- en verkoopkoersen. Als ik zelf word gedagvaardigd zal ik van deze punten zeker werk maken en dit tegen mijn advocaat zeggen.

Waarom vindt de rechter dan bijv. de stelling die Dexia gaf dat KPN een solide fonds zou zijn dan niet misleidend? Wat is dan wel misleiding? Er zijn genoeg punten waarmee ze de fout zijn ingegaan. Wat te zeggen van het AFM rapport? En de uitspraken dan van DSI over de zware zorgplicht bij banken? Kunnen ze zomaar enorme leningen verstrekken aan nietsvermoedende consumenten? Ik heb ook een sprintplan lopen bij spaarbeleg en dit blijkt ook een lening te zijn, het enige verschil is dat bij dit product geen schuld kan worden overgehouden, en die schuld, daar heb ik de meete moeite mee!!

meer2389
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 feb 2004 14:01

Re: Einde oefening

Ongelezen bericht door meer2389 »

Mensen,
Laat ons met zijn allen goede advocaten zoeken en de strijd verder voeren. Mij krijgen ze in elk geval niet gek. Ik heb een advocaat met nog honderden negentien anderen. Doen jullie hetzelfde en GA ERVOOR.
Schelden helpt hier niet tegen rechters en directeuren van banken die de macht hebben
Jacqueline

Gesloten