LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EINDFEEST.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sonja

EINDFEEST.

Ongelezen bericht door Sonja »

Wie komen er allemaal op het eindfeest van onze
overwinning en welke locatie lijkt jullie het
meest geschiktst?
Vertel het maar, is geheel vrijblijvend...

Ron uit Den Haag

Re: EINDFEEST.

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Ik denk dat we de arena moeten gaan afhuren voor een knalfeest. Want dat zal het worden.
Allemaal 100 euro lappen x 50000 mensen is 5 miljoen Euro !!!, heb je daar een feest inclusief artiesten voor of niet?
Houden we in gedachten...en zelfssssss Marja wordt uitgenodigd..lol

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Hoi Sonja,

Ik ben van de partij hoor!! We maken er een groot spektakel van met champagne????

groetjes Anita

nadia

Ongelezen bericht door nadia »

Is er al een datum gepland? Kan ik dat alvast noteren en de desbetreffende data vrij houden

Ron uit Den Haag

Wat de datum betreft, het kan nog wel ff duren maar het feest komt op zeker.
Ik heb van horen zeggen dat we een hele grote kans maken dat we die rechtzaak winnen.
Zelfs een medewerker (die overigens niet direct met het legia gebeuren iets te maken heeft), en op zijn verzoek moet ik zijn naam inkorten tot Raymond D. zitten ze bij dexia te zweten en hebben er weinig vertrouwen in.

Groet, Ron.

wil

Ongelezen bericht door wil »

ik ben er bij!!!!

Maar dan verwacht ik wel dat de SLV zijn standpunten eens moet duidelijk moet maken hoe we moeten reageren op het dexia voorstel voor mensen die de restschuld kunnen betalen en niet betalen ZONDER dat je recht verliest!!!

Ik weet het momenteel echt niet en zit nog erg in tweestrijd! Het lezen van dit forum helpt me ook maar half SLV(voor de Legio/dexia gedupeerden) kom nou eens uit die cocon en maak een statement. Trouwens diezelfde oproep doe ik ook aan de stichting pay back(gedupeerden Spaarbeleg) en de GESP groep(aegon gedupeerden). Ben benieuwd wie er reageerd. Bij de SLV is het angstvallig stil!!

WH

Ongelezen bericht door WH »

Hebben jullie wel eens overwogen, dat de St.LV deel uitmaakt van Dexia? Weer zo'n geniaal idee van deze bende. 60.000 x 40 euro is een leuk bedragje. Ik vertrouw die stilte niet.

WH

Ongelezen bericht door WH »

Het zal wel meevallen, maar je gaat soms spoken zien. Een goede nachtrust toegewenst, alsnog.

Ron uit Den Haag

Daar geloof ik geen reet van, maar mocht dat zo zijn en uitkomen...dan zal het Dexia berouwen en zal ik (georganiseerd) maatregelen nemen die een wereldwijde impact zullen hebben.

Groet, Ron.

Hans1

Ongelezen bericht door Hans1 »

Durf te dromen..........

Ron uit Den Haag

Zeker weten Hans1.
Wat is jouw belang hier op het forum?

Groet, Ron.

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Ik kom. Misschien het hilton of tusinski. Ik bedoel dan zijn we rijk en kunnen we leven als rijke.

Maar een kleine knipoog tip voor de volgende keer:

Investeer uw spaargeld in belastingen. Die stijgen altijd.

Groetjes

Jasmina

Ongelezen bericht door Jasmina »

Hallo allemaal,

Ik kom ook. Dat wordt het beste feest allertijden! Ik kan me ook niet voorstellen dat Dexia hiermee wegkomt. Er zijn teveel mensen die niet eens de schuld kunnen betalen al zouden ze willen!

Als we allemaal niet betalen, komt Dexia vanzelf in de problemen. Zitten ze volgens mij nu al.

Groetjes,

Jasmina

wil

Ongelezen bericht door wil »

Dit bedoel ik nu!!! Er is geen ene medewerker van die stichtingen die met een statement komt!! Leuk die stichtingen maar waarom zijn er alleen maar op dit forum al 17000 postings waar mensen elke keer om hetzelfde vragen "DUIDELIJKHEID!".

Wat doet de stichting SLV met het ingelegde geld?? Investeren in de belastingen zoals NAtasja zei?? KOM OP SLV WEES NU EENS DUIDELIJK!!!!

Ben weer benieuwd naar hun reacties!!

Ron uit Den Haag

Je moet ff zoeken, maar als je goed zoekt vindt je het antwoord.
En tellen ken je ook niet.

Groet, Ron.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Beste Ron,

ik hoop dat je gelijk krijgt, zou erg gebaat zijn bij een positieve uitspraak van een van de rechters inzake effectenlease!

Maar zou je kunnen uitleggen waarom (de medewerkers en directie) van Dexia zo aan het zweten zijn, ik dacht dat Dexia ijzersterk stond, of is het ijs bij hun nu langzaam aan het breken; dankzij de warme steun van de vele forumbezoekers aan elkander?!

m.v.g. Ruud

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

Fantastisch dat iedereen komt op het eindfeest.
We zullen van de E 100,00 champagne kopen (echte bruut)
zo schrijf je het toch, of niet. haha..
En iedereen krijgt een knuffel van de meisjes.
xxx
Ik kijk er naar uit!!!
Sonja.

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Ik denk dat ik even iets mis of ben in slaap gevallen. Wanneer is welk "Feest"?

Dennis

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Ook wij komen op het feest met 15 man.

el

Ongelezen bericht door el »

Zullen we Bruneel ook uitnodigen?

Gesloten