LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] en wat doe ik nu

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hennie

en wat doe ik nu

Ongelezen bericht door Hennie »

Zit met een restschuld van ruim 11.000, Heb nu al 4keer een aangetekende brief aan Dexia verstuurd dat mijn man niet heeft meegetekend maar nul op rekest. Toen hun aangeschreven dat ik de uitspraak van de rechter wil afwachten die legio ooit tegen hun zal starten????. Deze brief heb ik gestuurd naar de bank in Amsterdam nu krijg ik een herrinnering vanuit Rotterdam dat het bedrag noog open staat van mijn restschuld werken deze bankfilialen langs elkaar heen. Maar wat moet nu verder doen ik kan toch niet gaan zitten wachten tot ze voor mijn deur staan advies graag.

Sara Etty

Re: en wat doe ik nu

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Hennie,
Indien je man niet heeft meegetekend kan alleen je man (per aangetekend schrijven) de vernietiging van de overeenkomst inroepen, niet lessee zelf. Vernietiging op deze grond kan alleen binnen drie jaar na de totstandkoming van de overeenkomst, of binnen drie jaar nadat je man kennis nam van het bestaan van de overeenkomst en de aard ervan begreep. Als ik je verhaal goed begrijp heeft niet jouw man mij jij zelf de vernietiging ingeroepen en dat kan dus niet want daar ben jij op grond van wet niet toe bevoegd op deze grondslag. Dus is de vernietiging (nog) niet ingeroepen.
Groet, Sara

hennie

Ongelezen bericht door hennie »

Hoi Sarah, nee de vernietigingsbrief is uit naam van mijn man geschreven.

JoopB

Ongelezen bericht door JoopB »

Ik heb net een brief verstuurd waarin wij nogmaals aangeven dat het contract vernietigd is en dat ze dat zelf hebben toegegeven door de afschrijvingen stop te zetten. De 36e termijn is niet afgeschreven maar ook de 100 gulden die rond de 35e termijn afgeschreven had moeten worden is niet afgeschreven. Dit is gestopt na de laatste brief van mijn vrouw voor vernietiging van het contract. Wij zijn benieuwd wat ze hierop gaan antwoorden.

Groet,

JoopB

Gesloten