LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] enquette?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
W.G.

enquette?

Ongelezen bericht door W.G. »

Tros Radar

Naar aanleiding van het Dexia Aanbod kwam ik met een idee. Een heleboel mensen weten niet meer wat ze moeten doen, misschien is het daarom handig om een enquette te houden onder de mensen die te maken hebben met deze ongelukkige en verwarrende situatie.
In deze enquette zou kunnen staan wie er wel en wie er niet ingaan op het Dexia Aanbod. Met als voorbeeld hoeveel mensen hebben getekend voor een verlenning van het contract, hoeveel mensen de aandelen hebben overgenomen of hoeveel mensen gekozen hebben voor een renteloze lening.
Ikzelf zou het erg fijn vinden als er een enquette zou komen met dit idee, omdat veel mensen radeloos zijn en niet weten wat ze moeten doen met deze situatie.
Ik denk dat mensen met behulp van een enquette een betere keuze kunnen maken voor de oplossing van hun situatie.
Aan de hand van de enquette zou je bijvoorbeeld kunnen kijken of er bepaalde oplossingen zijn die veel vaker voorkomen.
Is dit het geval dan kunnen de mensen die nog een keuze moeten maken bij hunzelf te raden gaan of dit ook een eventuele oplossing voor hen zelf is.
Ik zou het zelf fijn vinden als dit idee zou worden uitgewerkt, en denk dat mensen hun moeilijke keuze makkelijker kunnen maken met behulp van een enquette.

Met vriendelijke groet,
W.G.

helena

Re: enquette?

Ongelezen bericht door helena »

Toevallig speelde deze gedachte ook door mijn hoofd. Ik vind het een prima idee. We zouden een soort invulmatrix kunnen maken, zodat je een overzicht hebt van waar me met z'n allen staan. Goed idee.

Gesloten