LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er tegen aan
Er tegen aan
Ik ben gedagvaard, ik heb een advocaat (met subsidie overheid), heel prettig wanneer je juridisch bijstand hebt, ik zou bijna zeggen dat ik blij ben dat het zover is bij mij.
Fout zit je in de ogen van Dexia, gelijk kun je krijgen. Ik ben principeel tegen betalen, ook al was mijn restschuld 100 E, zou ik niet betalen (heb schuld van 11000). Het zijn boeven en hebben geen scrupules. Ik ga er tegen aan hoor.
Proces zou een jaar kunnen duren, tijd rekken is belangrijk. Want we verwachten rapport van AFM, commissie van wijzen, actie politici en media aandacht. Allemaal in ons voordeel hopelijk.
Indien we verliezen, zou rechter kunnen beslissen tot inbeslaglegging van loon / uitkering, met inachtneming van minimumnormen (700 voor 1 pers en 1150 2 personen). Laat ze maar komen
Ik kom misschien aan woord vanavond
veel sterkte iedereen,
Naar boven
Fout zit je in de ogen van Dexia, gelijk kun je krijgen. Ik ben principeel tegen betalen, ook al was mijn restschuld 100 E, zou ik niet betalen (heb schuld van 11000). Het zijn boeven en hebben geen scrupules. Ik ga er tegen aan hoor.
Proces zou een jaar kunnen duren, tijd rekken is belangrijk. Want we verwachten rapport van AFM, commissie van wijzen, actie politici en media aandacht. Allemaal in ons voordeel hopelijk.
Indien we verliezen, zou rechter kunnen beslissen tot inbeslaglegging van loon / uitkering, met inachtneming van minimumnormen (700 voor 1 pers en 1150 2 personen). Laat ze maar komen
Ik kom misschien aan woord vanavond
veel sterkte iedereen,
Naar boven
Re: Er tegen aan
Er zijn van die momenten dat je blij bent dat je niets heb in dit land
susses
susses
Ja hoe je het ook wilt zien de toegevoegde waarde van Pb is niets, contributie vangen en hier schelden als ze op de TV komen als het niet naar hun zin is.
Nee door de WC met Pb.
Nee door de WC met Pb.
Hallo Nes.