LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er tegen aan
Er tegen aan
Ik ben gedagvaard, ik heb een advocaat (met subsidie overheid), heel prettig wanneer je juridisch bijstand hebt, ik zou bijna zeggen dat ik blij ben dat het zover is bij mij.
Fout zit je in de ogen van Dexia, gelijk kun je krijgen. Ik ben principeel tegen betalen, ook al was mijn restschuld 100 E, zou ik niet betalen (heb schuld van 11000). Het zijn boeven en hebben geen scrupules. Ik ga er tegen aan hoor.
Proces zou een jaar kunnen duren, tijd rekken is belangrijk. Want we verwachten rapport van AFM, commissie van wijzen, actie politici en media aandacht. Allemaal in ons voordeel hopelijk.
Indien we verliezen, zou rechter kunnen beslissen tot inbeslaglegging van loon / uitkering, met inachtneming van minimumnormen (700 voor 1 pers en 1150 2 personen). Laat ze maar komen
Ik kom misschien aan woord vanavond
veel sterkte iedereen,
Naar boven
Fout zit je in de ogen van Dexia, gelijk kun je krijgen. Ik ben principeel tegen betalen, ook al was mijn restschuld 100 E, zou ik niet betalen (heb schuld van 11000). Het zijn boeven en hebben geen scrupules. Ik ga er tegen aan hoor.
Proces zou een jaar kunnen duren, tijd rekken is belangrijk. Want we verwachten rapport van AFM, commissie van wijzen, actie politici en media aandacht. Allemaal in ons voordeel hopelijk.
Indien we verliezen, zou rechter kunnen beslissen tot inbeslaglegging van loon / uitkering, met inachtneming van minimumnormen (700 voor 1 pers en 1150 2 personen). Laat ze maar komen
Ik kom misschien aan woord vanavond
veel sterkte iedereen,
Naar boven
Re: Er tegen aan
Er zijn van die momenten dat je blij bent dat je niets heb in dit land
susses
susses
Ja hoe je het ook wilt zien de toegevoegde waarde van Pb is niets, contributie vangen en hier schelden als ze op de TV komen als het niet naar hun zin is.
Nee door de WC met Pb.
Nee door de WC met Pb.
Hallo Nes.
Je hebt vaak waardevolle bijdragen geleverd op dit forum.
Je bent gedupeerd, zoals de meesten van ons.
Er zijn ook "figuren" zoals mario waarvan je je afvraagd wat is de toegevoegde waarde van dit soort op dit forum.
Dit soort heeft niet in de gaten dat deze onnozele opmerkingen ons juist sterker maakt.
Nes, mail me als je wilt, elkaar helpen, bijstaan en adviseren is heel belangrijk.
Wij laten ons niet verslaan door dit soort "tuig".
Groeten,
Piet
Je hebt vaak waardevolle bijdragen geleverd op dit forum.
Je bent gedupeerd, zoals de meesten van ons.
Er zijn ook "figuren" zoals mario waarvan je je afvraagd wat is de toegevoegde waarde van dit soort op dit forum.
Dit soort heeft niet in de gaten dat deze onnozele opmerkingen ons juist sterker maakt.
Nes, mail me als je wilt, elkaar helpen, bijstaan en adviseren is heel belangrijk.
Wij laten ons niet verslaan door dit soort "tuig".
Groeten,
Piet
-
Te zielig voor woorden Piet. Je hebt jezelf om zeep geholpen door de Media te kraken. Wie geeft jullie nog een kans.
Ja misschien een schoolkrantje.
Open up your eyes than you realize
Ja misschien een schoolkrantje.
Open up your eyes than you realize
Laatst gewijzigd door Anneliesje op 29 aug 2003 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
He Piet, klasse hoor vanavond !
Jammer dat er geen gedupeerden aan het woord kwamen en geen andere genodigde dan Bruneel - heb al een email verstuurd naar NPS
Dank voor je inzet
Jammer dat er geen gedupeerden aan het woord kwamen en geen andere genodigde dan Bruneel - heb al een email verstuurd naar NPS
Dank voor je inzet
PERSONEELSAVONDJE Dexia-legio, iedereen mocht opblijven.
Ton
Ton
Figuren als Mario en anneliesje moeten maar ergens anders gaan
spelen want wij willen ze niet hier op het forum.
Piet Je was echt goed vanavond. Blijf vooral doorgaan.
En nu welterusten en een goede nacht rust wens ik iedereen,dat
betekent natuurlijk een nacht zonder Dexia.
spelen want wij willen ze niet hier op het forum.
Piet Je was echt goed vanavond. Blijf vooral doorgaan.
En nu welterusten en een goede nacht rust wens ik iedereen,dat
betekent natuurlijk een nacht zonder Dexia.
Voor mij ook goede nacht,
Het was amusant dit Dexia-Legio avondje, beperkt maar wel humor.
Piet nogmaals wat je zelf er ook van vindt, dat siert je, maar ik vond wat je deed super.
goedenacht Ton
Het was amusant dit Dexia-Legio avondje, beperkt maar wel humor.
Piet nogmaals wat je zelf er ook van vindt, dat siert je, maar ik vond wat je deed super.
goedenacht Ton
-
Ik ben zelf -óók als 'belegger'- het schip ingegaan met 'legio-lease' maar heb inmiddels in één keer mijn hele schuld die nog ongeveer 12.700 euro bedroeg afgelost.
Dat is toch de normale gang van zaken als een fonds waarin je hebt belegd je niet meer bevalt en je het uit je portefueille wilt?
Ik begrijp al die ophef -die velen hier maken- dan ook niet...!!
Ik heb mezelf indertijd natuurlijk vele malen voor de kop geslagen omdat ik het immers zélf was die -totaal verblind- het contract destijds heb ondertekend.
Raar ook dat velen van jullie de eisende partij als 'boeven' aanduid...
Jullie waren -net als ik- zo gek die 'boeven' op papier te machtigen jullie -eventueel- van al je bezittingen te ontdoen; eerlijk waar, het stond gewoon in het contract....
Wees toch eerlijk; we zijn niet te goed van vertrouwen geweest maar gewoon hebberig en vooral buitengewoon dom...
Het leven gaat echter verder en ik heb ervan geleerd.
Gelukkig heb ik andere langduriger beleggingen -aandelen- die inmiddels weer wat opbrengen en een baantje -ik werkte al niet meer- als nachtwaker waarin ik mijn energie uitstekend kwijt kan en niks anders hoef te doen dan een beetje waakzaam zijn, internetten en e-mailen...
Ik zal dat nog wel even vol moeten houden vóór ik die twaalfenenhalfduizend euro terug heb verdiend...
Het leven gaat hoe dan ook door mensen.... !!
Dat is toch de normale gang van zaken als een fonds waarin je hebt belegd je niet meer bevalt en je het uit je portefueille wilt?
Ik begrijp al die ophef -die velen hier maken- dan ook niet...!!
Ik heb mezelf indertijd natuurlijk vele malen voor de kop geslagen omdat ik het immers zélf was die -totaal verblind- het contract destijds heb ondertekend.
Raar ook dat velen van jullie de eisende partij als 'boeven' aanduid...
Jullie waren -net als ik- zo gek die 'boeven' op papier te machtigen jullie -eventueel- van al je bezittingen te ontdoen; eerlijk waar, het stond gewoon in het contract....
Wees toch eerlijk; we zijn niet te goed van vertrouwen geweest maar gewoon hebberig en vooral buitengewoon dom...
Het leven gaat echter verder en ik heb ervan geleerd.
Gelukkig heb ik andere langduriger beleggingen -aandelen- die inmiddels weer wat opbrengen en een baantje -ik werkte al niet meer- als nachtwaker waarin ik mijn energie uitstekend kwijt kan en niks anders hoef te doen dan een beetje waakzaam zijn, internetten en e-mailen...
Ik zal dat nog wel even vol moeten houden vóór ik die twaalfenenhalfduizend euro terug heb verdiend...
Het leven gaat hoe dan ook door mensen.... !!
Blijkbaar zit die HJB voldoende goed bij kas dat hij alles kon betalen en bovendien nog kan doorgaan met aandelen.
KJammer dat dat soort mensen nu alle andere verliezers met zichzelf vergelijken en geen begrip hebben voor andere omstandigheden,
Omstandigheden waarin het contract getekend is en omstandigheden waarin men nu verkeert.
Het leven gaat verder, lekker makkelijk praten meneertje Henk.
Doe liever iets sociaals, ga bij PB en probeer vanuit die hoek mensen te helpen met jouw "adviezen", aan vrije tijd schort het je niet zo te lezen.
KJammer dat dat soort mensen nu alle andere verliezers met zichzelf vergelijken en geen begrip hebben voor andere omstandigheden,
Omstandigheden waarin het contract getekend is en omstandigheden waarin men nu verkeert.
Het leven gaat verder, lekker makkelijk praten meneertje Henk.
Doe liever iets sociaals, ga bij PB en probeer vanuit die hoek mensen te helpen met jouw "adviezen", aan vrije tijd schort het je niet zo te lezen.
Henk Jens Boersma ik was heel erg boos toen ik jouw email las.
Teneerste jij was blijkbaar degene die het geld zomaar kon ophoesten
nou gefeliciteerd ik en vele andere kunnen dat niet. 12.700 is een vemogen.
Nee verblind was ik niet omdat ik het niet vertrouwde wilde ik eest de
contracten niet tekenen maar omdat de tussen persoon de heer Doornenbal beloofde dat het beter was dan sparen.Dit zei hij meerdere malen en had het shriftelijk vast gelegd met handtekening.
dat ons geld altijd terug zou komen, dachten wij dat het veilig was.
En daarom zeggen ze hier op deze forum dat Dexia boeven zijn.
En als je het nog niet kan begrijpen dan ben je dom.
Teneerste jij was blijkbaar degene die het geld zomaar kon ophoesten
nou gefeliciteerd ik en vele andere kunnen dat niet. 12.700 is een vemogen.
Nee verblind was ik niet omdat ik het niet vertrouwde wilde ik eest de
contracten niet tekenen maar omdat de tussen persoon de heer Doornenbal beloofde dat het beter was dan sparen.Dit zei hij meerdere malen en had het shriftelijk vast gelegd met handtekening.
dat ons geld altijd terug zou komen, dachten wij dat het veilig was.
En daarom zeggen ze hier op deze forum dat Dexia boeven zijn.
En als je het nog niet kan begrijpen dan ben je dom.