| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ex-Dexiamedewerkers kunnen als getuigen schatrijk worden. Le
-
Henk Wester
ex-Dexiamedewerkers kunnen als getuigen schatrijk worden. Le
Er staan zo ongeveer 64.000 mensen bij de stichtingen ingeschreven. Als al deze mensen het ervoor over hebben om een getuige 100 euro te geven dan ontvangt hij 6.400.000 euro's (in guldens is dat f 14.103.744 gulden, ja meer dan 14 miljoen gulden). Ik heb er gezien mijn schuld wel 500 euro voor over: 5 x f 14.103.744 = f 70.518.720 . Niet te geloven meer dan 70 miljoen gulden als iedereen er 500 euro voor opzij legt. Daar kunnen we wel een paar getuigen voor aantrekken, ja toch. We laten dit netjes contractueel vastleggen bij een notaris. Eerst gaan we natuurlijk getuigen zoeken: advertenties, dit forum en mogelijk kent iemand al een ex-medewerker. De stichting schrijft haar leden aan of ze hiermee akkoord gaan. We maken zo'n 3 getuigen miljonair en wij krijgen ons geld terug.
-
Gefrustreerde belegger
Re: ex-Dexiamedewerkers kunnen als getuigen schatrijk worden. Le
Ik ben wel geen medewerker, maar ik getuig wel!!! Denk dat we het beste iemand van de huidige Raad van Bestuur of van de interne juristen kunnen vragen. Die zien alles wat langs komt. Regel jij het verder Henk?
Een gefrustreerde belegger
Een gefrustreerde belegger
-
Henk Wester
Gefrustreerde beleger, ik wacht eerst reacties af.
-
b
henk
eerst wordt ons geld afgetroggeld door die lui
en dan ze nu in de watten leggen. aanme nooitniet
ik toch noch in de paashaas geloven ;-))
eerst wordt ons geld afgetroggeld door die lui
en dan ze nu in de watten leggen. aanme nooitniet
ik toch noch in de paashaas geloven ;-))
-
Henk Wester
beleger is belegger
-
Henk Wester
b
Ik heb het over ex-medewerkers die uit gewetensnood hun ontslag bij Dexia hebben genomen. Deze hebben ons geen geld afgetroggeld.
Ik heb het over ex-medewerkers die uit gewetensnood hun ontslag bij Dexia hebben genomen. Deze hebben ons geen geld afgetroggeld.
-
Hoop doet leven
Maar die hebben we juist niet nodig. We moeten eigenlijk mensen hebben die er nu nog werken (en liefst al een aantal jaren) en die alles hebben gezien en nu onder de voorwaarde van een enorme berg geld willen'"overstappne" naar de stichting. Informeer eens welke tien mensen (hoogstens) hiervoor in aanmerking komen. Bruneel en wie nog meer?
Hoop doet leven
Hoop doet leven
-
JD van den Berg
Henk Wester,
In dit forum is er toch al een ex medewerker van Dexia aan het woord geweest.Misschien kan dit je eerste getuige zijn.
JD
In dit forum is er toch al een ex medewerker van Dexia aan het woord geweest.Misschien kan dit je eerste getuige zijn.
JD
-
JD van den Berg
Henk Wester,
zie op 26 Maart bij Roeland in het forum.
zie op 26 Maart bij Roeland in het forum.
-
Silvia
Nee, Roeland is nutteloos. We moeten iemand anders hebben (iemand die er nu nog werkt).
Silvia
Silvia
-
minne
Wat dacht je van Dick Bruneel? Of die andere Krant of zo?
-
sjonnie
Krant wil misschien wel. Moet inderdaad iemand uit de Raad van Bestuur zijn of een ex daaruit of iemand van de juristen of een ex daarvan. Wie gaat ze bellen en een bod doen?
Sjonnie
Sjonnie
-
objectief
Moet er wel wat zijn om te getuigen. Volgens mij is er gewoon niet goed gelezen door jullie! Neem je eigen verantwoordelijkheid. Als het goed was gegaan op de beurs hadden jullie anders gepiept.
-
Henk Wester
Mensen die er nu nog werken? Voor een berg geld kunnen we ze misschien over de streep trekken. Het valt te proberen. Ex-medewerkers die in gewetensnood zijn geraakt en om die reden hun baan opgezegd hebben worden naar mijn mening eerder als integer beoordeeld en wellicht hecht een rechter meer waarde aan hun verhalen?