LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Excuus aan Hannah

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hannah
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:13

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door hannah »

Albert, Ton en Pieter,

Nog even een reactie van mijn kant.
Bedankt voor je excuses Albert, maar eigenlijk ben jij een van de weinigen die serieus gereageerd heeft op mijn vraag(behalve een paar).
Ton, je schrijft dat je ook persoonlijk gemailed kan worden, waar kan ik je e-mailadres vinden?
Ik kreeg kritiek vanwege de domme vraag die ik stelde (er zijn wel liefst 8 pagina's aan gewijd, dus het hield men wel bezig). Dat vind ik dus pas dom. Hebben die mensen niks beters te doen?
Enne Bas, ik heb allang al antwoord op mijn vraag gekregen, alleen niet via dit forum. Albert doet tenminste moeite om mensen te helpen.
Ik zal hier ook wel weer tig reacties op krijgen, dus eigenlijk heeft het geen zin.
Jammer dat niet iedereen zich hoeft te registreren voor deze lijst. Dan zou er heel wat kaf van het koren gescheiden worden.
dit is mijn laatste reactie, ik heb hier geen zin in.

groet Hannah

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hannah. Ton hier, en allemaal, even dan, het is echt waar hoor ik ben gewoon eventjes te ziek, te veel onstekingen, ik heb n.l. reumatoide artritis al 13 jaar, ben gewoon even te duf v.d. pijnstillers duurt 'n paar dagen, vandaar.
mijn E-mail adres is ook gewoon mijn inlognaam. Ik ben niet anoniem wil ik ook niet, waarom voor wie? valt misschien tegen voor de schreeuwers, maar ben altijd eerlijk en open geweest, en zo zijn er heus wel meer op het forum, Verwacht eigenlijk niet meer dan hetzelfde van de rest.
Je kunt me mailen hoor gewoon even aanklikken aert0001. Antwoord krijg je altijd iedereen, ook de laffe hap. Bedankt allemaal voor jullie belangstelling. En, goed zo Albert, ik wist dat erop jou te rekenen was, tof. Ook van mij je bent TOP. Hannah, het begin is moeilijk maar je krijgt toch steeds meer vertrouwen, en je gaat natuurlijk je pappenheimers kennen, ook de lijkenpikkers. Ik stop weer ben nu 8 keer opnieuw moeten beginnen, alles staat er wel.

zoals piet zegt; samen staan we sterk.

groetjes Ton

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door Albert »

Hannah,

Bedankt voor jouw reaktie hier .


Albert.

wilma

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door wilma »

Albert, heeft oom agent je traantjes afgedroogd?

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door Albert »

Ja Wilma en zijn naam is Fred :D

Albert.

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door Hannes »

De Flintstones zijn er ook. interesting. :cry:

hannah
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:13

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door hannah »

Hallo Ton,

Ik had je een berichtje willen sturen via je e-mailadres, maar sommige koppelingen op mijn pc werken niet. Als ik je adres aanklik lukt het me niet om je e-mailadres te krijgen. Ligt aan mijn pc. Ik wil je even bedanken voor je reacties op het forum. Sterkte en beterschap? als dat mogelijk is en bedankt voor je bemoedigende woorden naar mij en anderen! Ik hoop dat je op het forum blijft, ondanks de lijkenpikkers en nogmaals bedankt!

Groetjes Hannah

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door aert0001 »

Dank je wel Hannah, gaat al wat beter hoor, ik moest gewoon rustig doen. Dat jij en andere zo vol gevoel reageren is al reden genoeg,
als ik iets voor je kan betekenen, ( niet op juridisch vlak, heb ik geen sjoege van) misschien heb je iets aan mijn complete E-mail adres?
[email protected] Verwacht ook niet te veel van me, ben ook maar 'n mens, maar steun, dat kun je wel verwachtten.

Groetjes Ton.

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door Anmereto »

Ook zo'n topic word het verhaal van Hannah in twijfel getrokken en klopt het toch.

Laten we eens wat vriendelijker zijn voor elkaar en ons niet laten beïnvloeden door sommige negatieve berichten.

A.

Gast

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door Gast »

Precies !

P.

An

Re: Excuus aan Hannah

Ongelezen bericht door An »

Het is wel even leuk om al die OUDE berichten terug te lezen, alleen vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde het NU heeft?

:wink: An,

Gesloten