LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FEITEN.......FEITEN...............FEITEN.............

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dennis

Re: FEITEN.......FEITEN...............FEITEN.............

Ongelezen bericht door Dennis »

Verstandig,

De winstverdriedubbelaar werd al ver voor 2000 verkocht en zoals door anderen reeds opgemerkt tot eind 2001 leverden zij formidabele winsten voor de deelnemers op.
Waar zijn al die honderdduizenden mensen eigenlijk die tot eind 2001 hun zakken gevuld hebben met de lease-contracten ??

Tot slot wil ik opmerken dat 44.000 klagers op ruim 400.000 contracten nog steeds een zeer kleine minderheid is.

Dennis

Dennis

Kijk mensen, het is wel de bedoeling dat u reageert anders blijf ik niet met stip bovenaan staan.
Is er niemand meer die me op de brandstapel wil hebben of een leuke opmerking durft te maken ?

Of bent u allen overtuigd van de feiten ??

Dennis

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Ajax is op tv hoor Dennis..

Gevulde zakken

Ongelezen bericht door Gevulde zakken »

Dennis mag van de baas wel een paar uurtjes intrigantje spelen ..........

apleoh

Ongelezen bericht door apleoh »

de croos je bent de enige normale hier van de "claimers"
dus no offence
maar ook die hoger opgeleiden dachten dat het goede producten waren voor de gewone man destijds
geen geld en toch mee willen doen resulteert in aandelenlease
het is een misvatting om te denken dat die hoger opgeleiden wisten dat de beurs omlaag zou gaan

Dennis

Niemand, maar dan ook niemand, is naar mijn mening schuldig aan wat gebeurd is. De beurs is met 50 % gedaald. Daar ligt het probleem. Was dat niet gebeurd dan was iedereen met een lease-contract spekkoper. Mag ik er in dat verband op wijzen dat enige jaren terug de Consumentenbond in haar blad aan al haar leden de lease van aandelen aanprees als het middel om veilig en goed geld te verdienen.

Dennis

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

apleoh en dennis,het gaat niet om dat de beurs 50% gedaald
is maar alle misleiding omtrend"folders,verlegging contract
zonder call-optie,te positieven prognose,geen negatieve prognose en het ingrijpen toen het echt slechtging.tuurlijk
heeft de beurs hier mee te maken.Maar ze hadden ook op het moment van verkoop van bijvoorbeeld"WINSRVERDRIEDUBBELAAR"
of een jaar daarna de klanten in een brief een voorstel
kunnen doen.Maar ja helaas,men was alleen gericht op de
verkoop en aan fisc.alert had je toen niks aan.vrgr.andre de croos

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

john,dit helptttttttttt.niet,alleen positief denkende gedupeerde strijden ervoor.vrgr.andre de croos

Dennis

John,

Welk een voorbeeldig taalgebruik. Werkelijk fenomenaal. Ik kijk altijd uit naar je bijdrage. Vaak zit ik uren naar je berichtje te staren om het diepere in mij op te snuiven. Ik kan voorstellen dat je kinderen trots op je zijn en dat je echtgenote niet genoeg kan opscheppen over je in haar vriendekring. Houd de moed erin John, je komt er wel.

Dennis

apleoh

Ongelezen bericht door apleoh »

Ga je meoder pesten.

waarom zou ik m'n meoder pesten als jij er ook bent
mijn moeder heeft geen leasedingen maar aandelen en wordt nergens zenuwachtig van

Gesloten