LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sinto
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:12

Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Ongelezen bericht door Sinto »

Ik heb laatst ergens in een topic iets zien staan van directeur A. Kroll. Drie jaar geleden werd ik avond en avond bestookt met verkooppraatjes van een zekere Panday.
Ik heb zelfs zijn telefoonnummer nog van die tijd. dat hou ik in verband met mijn rechtsgang achter de hand.
Hij vertelde meer dan eens dat ik hem altijd kon bellen voor vragen of nadere uitleg. Gek genoeg is nu ineens niemand meer te bereiken. :roll: :roll:
De door mij gepleegde ongeruste telefoontjes in mijn driejaren durend Winstverdriedubbelaarscontract werden zo rap mogelijk ontzenuwd door reacties als:
"Ben je nou gek, dat komt wel goed", of:
"Maak je maar niet ongerust, met het oplopend dividend maak je toch geheid winst". Gekker nog!! Bewuste tussenpersoon gaf zelfs het advies om er na een jaar van beursmisere nog een product bij te nemen, met de bedoeling om een eventueel "verliesje" met de hieruit te halen winst te tackelen.
Bijna, ja het scheelde kantje boord, of ik was door zijn praatjes ook hier nog ingetuimeld. Ik bedoel maar.
Wie kent betreffend tussenpersoon en/of heeft ook zulke ervaring met die man gehad. :?: :?: :?: [/i]

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Ongelezen bericht door Julika »

Voordat ik de lease-overeenkomst am 24.11.2000 heb ondertekend belde ik aan Legio-Lease op en heb gevraagd, waarom zij op zulke hoge bedragen uitkwamen . (totaal leasesom f 102.321.52)
Voor een huisvrouw zonder inkomen.
Zij vertelden mij, dat dit fictieave bedragen waren, en dat ik betrouwbare aandelen gekocht hat. AEGON, KPN en WOLTERS KLUWER.
Na al dat geklets over goede toekomstperspektieven heb ik gevraagt waar hij zijn informatie vandaan hat.

Om mij verder gerust te stellen heeft Legio Lease mij een ""cursus Beleggen"" aangeboden tegen betaling.

Nu zit ik met een restschuld van 26.000,-- en mijn mann 23.000,--Euro.
Als het proces afgelopen is, zal ik erover berichten. Sorry voor mijn nederlands ik kom uit Polen.

E.B.


Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Ongelezen bericht door Hans A »

Julika,

dit komt mij wel heeeeeel bekend voor. Heb precies het zelfde mee gemaakt. Belde ook om te vragen waar die hoge bedragen vandaan kwamen en kreeg het zelfde verhaal. Dit waren fictieve bedragen, het waren slecht formaliteiten, maar, zo werd verteld, dat het mooie van dit product was dat er met veel grotere bedragen werd gewerkt dan die de cliënt inlegde.
Als je daar nu over klaagt krijg je dood leuk te horen dat je destijds inderdaad gebeld hebt en dat er duidelijk is uitgelegd hoe een en ander in elkaar zat. Als je dan vraagt wat er dan van dat gesprek is opgenomen of genoteerd vertellen NIETS, maar dat ging altijd zo!!

Ben destijds met €5000,= begonnen en kon dit nooit verliezen of de aandelen zouden tot nul moeten dalen (werd lachend "uitgelegd").
Ga nu voor €37000,= het schip in....

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Ongelezen bericht door dv »

deze verhalen komen mij ook bekend voor, zijn dat soms de verhalen die de zogenaamde adviseurs van spaarselect jullie hebben wijsgemaakt,

m vr gr dv

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Ongelezen bericht door Sonja »

Inderdaad, en lager dan 0 kan het niet zakken, wel?

In je dromen.

Ik heb een aantal overeenkomsten lopen.
En elke is weer anders.

2 ervan zonder restschuld, is andere constructie , ook met verlies en toestanden, en 3 wel met restschulden.

Strange, als ik bij de bank mijn geld breng, kan ik het
terug krijgen, met rente toch?
Moet ik daar ook gaan vrage of dat wel zo is?
Wat zullen ze je raar aankijken , daar bij de bank...
Weet u dat zeker, krijg ik mijn geld wel terug???
Ben toch geen psygiatrisch patient?
Het is van de gekke, dat dit kan en mag gebeuren hier
in Nederland. Achterlijk land.
Een nieuwe truc om in europa eens van rijke jantje naar
arme piet te gaan en bek houden hier in Nederland.

Europa, het maakt ze niets uit.
Vecht voor jezelf, en wees er voor elkaar,
meer kunnen we niet doen.

Sonja.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Ongelezen bericht door pallu »

http://www.bbfd.nl/vp0/main.do;jsession ... age&s=&cj=

Dit is de gedaagde die 25% moet betalen


- veroordeelt [gedaagde 2] tevens tot vergoeding van de resterende 25% van de schade van [eiseres] als gevolg van de wanprestatie van [gedaagde 2], op te maken bij staat;

lease
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2004 20:09

Re: Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Ongelezen bericht door lease »

Beste leedgenoten,

Weet iemand waarom wij niks van de stichting LL horen?

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Flotte telefoonbabbels van bijklussende tussenpersonen

Ongelezen bericht door aert0001 »

Pallu bedankt.

Ton

Gesloten