LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fonds oprichten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jan-Willem

Re: Fonds oprichten

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Geachte heer Blok,

Ik neem aan dat u het zelf bent jammer dat het forum zo in elkaar steekt. Ik wens u alle sterkte en wat Pay-back betreft ik heb bewondering voor jullie akties.

Verder reageer ik niet meer want het idee voor een fonds zoals ik het voor ogen had, is blijkbaar al eerder geopperd maar dat wist ik dus niet.

U allen veel geluk en succes gewnst door mij.

Groet aan uw allen,

Jan-Willem.

PAYBACK

Ongelezen bericht door PAYBACK »

Beste Jan-Willem,

Dit is een uitstekend idee. De realisatie daarvan hoeft niet zo ver weg te zijn. Het is alleen maar een kwestie van eenheid te scheppen.

Bij het oprichten van de vereniging PAYBACK en door gesprekken met vele gedupeerden had ik ook snel dit idee en heb dat ook al een beetje gerealiseerd.

Voor deze gehele aandelenleaseaffaire is het nodig om een grote organisatie tot stand te brengen waar alle aan meewerken die bereid zijn voor het recht op te komen en hiervoor te knokken. Wij staan open voor samenwerking met alle andere stichtingen en verenigingen en hopen dat alle gedupeerden inzien dat het nodig is om precies dit proces te ondersteunen.

Naast juridische procedures kiezen wij ook voor effectieve en tastbare acties, die ervoor zorgen dat er beweging in die zaak komt. Hierbij hort ook de ondersteuning van de zwakste leden in de deze kwestie.

Als het lukt een grote organisatie op te zetten kunnen de zaken sterker aangepakt worden en weegt jullie stem ineens onvergelijkelijk zwaarder.

Help mee om daadwerkelijk aan een oplossing te werken.

Met vrindelijke groeten,

en dank aan Jan-Willem

Jurgen Weber van de
vereniging PAYBACK

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Beste Jürgen,

Omdat mijn beste vriendin lid is, word ik het ook en jouw reactie vind ik klasse.

J-W

Bas

Ongelezen bericht door Bas »

Er zijn mensen die maar zeuren over het onrecht van Eegaleasers misschien kunnen jullie hier wat mee of kijk eens op de site van Pay-back.

Bas

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Bas, heb ik bekenen, maar waarom vond je dat nodig?

Bas

Ongelezen bericht door Bas »

Omdat Pay-back werkelijk wat voor de mensen doet. Dan kunnen ze wat doen, is beter dan niets.

Bas

Yvet

Ongelezen bericht door Yvet »

Het idee is wel leuk maar door de Stichtingen en Pay-back niet echt meer haalbaar begrijp ik gezien de reacties.

Yvet.

Gesloten