LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forumlezers : dit is misschien een idee...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Pep

Forumlezers : dit is misschien een idee...

Ongelezen bericht door Pep »

Als antwoord op de email van Annet in de topic "Effectenlease overeenkomst verlengen ???" schreef ik de volgende reaktie: (misschien dat ik medestanders hiervoor vind)

----------

Beste Annet,

Dit vind ik echt een hartverscheurend verhaal !!
De tranen springen me zowat in de ogen. En ik word hier alleen nog maar kwader van op Dexia. Ik ben nog jong maar beloof iedereen op dit forum 1 ding: ik ga ze mijn leven lang pakken waar ik ze pakken kan.

Is het trouwens niet een idee om een aanklacht tegen Dexia en hun beleid t.o.v. ons op te stellen (niet te langdradig maar wel duidelijk - één A4-tje), vervolgens door iemand te laten vertalen in het Frans en dat in de vorm van pamfletten overal in Frankrijk en België (waar het moederconcern van Dexia zit) te verspreiden ?

En email kan ook een hoop in deze doen: iedereen oproepen (ook bedrijven) naar aanleiding van deze misstanden contact met Dexia te verbreken... is niet crimineel maar wel knap vervelend voor Dexia.

Laat ze weten wat ze u en mij hebben aangedaan en laat ze bloeden, ze verdienen niet beter. Als iemand een mooi stuk opstelt en hier plaatst, zorg ik wel voor de vertaling en dan is de stap naar verspreiding nog maar klein.

Pep.

bram

Re: Forumlezers : dit is misschien een idee...

Ongelezen bericht door bram »

Pep,
Ik heb ook geen enkel goed woord voor Dexia.
Maar vergeet ook Aegon niet.
Aegon was de eigenaar van legio in de tijd dat verreweg de meeste contracten zijn afgesloten
Bram

rhr9

Re: Forumlezers : dit is misschien een idee...

Ongelezen bericht door rhr9 »

Gewoon met zijn allen alle verzekeringen bij aegon opzeggen
je spaar rekeningen bij spaarbeleg opzeggen en je geld op een andere bank zetten met een hoge rente.

Al mijn verzekeringen heb ik in ieder geval bij aegon en zijn dochters opgezegt.

vrg
rhr9

Gesloten