LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GEBED ZONDER EIND

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

GEBED ZONDER EIND

Ongelezen bericht door pimmy »

Vanmorgen pas de radar uitzending gezien,eigenlijk komt het nog steeds op hetzelfde neer,gebed (voorlopig )zonder eind.
Het gaat vast nog jaren duren ik denk dat dat ook de bedoeling is van Dexia en ondertussen toch nog steeds mensen voor de rechter slepen.
Als Dexia werkelijk uit zichzelf zou helpen(en ik noem het AANBOD geen helpen)dan hadden ze dat allang gedaan.
Dexia is schade aan het beperken,de gigantische miskoop die ze gedaan hebben van Aegon toch nog zoveel mensen voor op laten draaien.Alle kontracten vernietigen Dexia en de centjes bij Aegon zien te halen.


groetjes PIMMY

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: GEBED ZONDER EIND

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Mooie gedachte, maar ik denk dat Dexia eerst probeert zoveel mogelijk geld binnen ziet te krijgen van de gedupeerde particulieren alvorens ze Aegon proberen kaal te gaan plukken.

m.v.g. justice man

betincourt
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 feb 2004 20:54

Re: GEBED ZONDER EIND

Ongelezen bericht door betincourt »

Wat denkt u van een parodie op het bekende spreekwoord?

Eens genaaid, altijd genaaid......

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: GEBED ZONDER EIND

Ongelezen bericht door Sonja »

Schorum!

pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

Re: GEBED ZONDER EIND

Ongelezen bericht door pimmy »

Wat denkt u van een cdtje,vooral op een vrolijk deuntje ik denk dat we voor de tekst wel ruimte hebben voor z`n 25 coupletten. :idea:
Als we allemaal meedoen zijn we het grootste koor,en omdat we met zovelen zijn staan we gelijk op nummer een.
Dat brengt iniedergeval meer geld op dan die leuke WVD,en omdat het nog heel lang gaat duren kunnen we wel een lijflied gebruiken!
Kunnen we dat zingen bij demonstraties e.d.


:lol: :D

groetjes Pimmy

Gesloten