LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gedagvaard Groningen
Re: Gedagvaard Groningen
Beste gedupeerden, naast mijn bijdrage voor alle gedupeerden als contact Noord Brabant wil ik nog iets gaan doen.
Ik heb er lang over na moeten denken, het gaat me waarschijnlijk heel veel problemen geven, maar toch, als iemand voor moet komen? En hij of zij geeft mij even een mailtje, dan ga ik bij het betreffende gerecht staan met rolstoel en protest bord met duidelijke taal, hoe ik/wij over Dexia denk(en).
U als gedupeerden hoeft mij enkel even te mailen, misschien af en toe even ophalen, in bijna iedere auto past mijn rolstoel, zelf rijden gaat helaas niet, maar met een beetje hulp? Sta ik vanaf nu bij iedere rechtbank. Compleet met spandoek!
Ton
Ik heb er lang over na moeten denken, het gaat me waarschijnlijk heel veel problemen geven, maar toch, als iemand voor moet komen? En hij of zij geeft mij even een mailtje, dan ga ik bij het betreffende gerecht staan met rolstoel en protest bord met duidelijke taal, hoe ik/wij over Dexia denk(en).
U als gedupeerden hoeft mij enkel even te mailen, misschien af en toe even ophalen, in bijna iedere auto past mijn rolstoel, zelf rijden gaat helaas niet, maar met een beetje hulp? Sta ik vanaf nu bij iedere rechtbank. Compleet met spandoek!
Ton
Laatst gewijzigd door aert0001 op 21 mar 2004 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ton
petje af hoor!
petje af hoor!
Omhoog, om te laten zien dat ik serieus ben, en het meen!
Een mailtje en misschien vervoer, meer hoeft U niet te doen,
Ton
Een mailtje en misschien vervoer, meer hoeft U niet te doen,
Ton
14 april is onze volgende datum bij de Rechtbank.
Ontwikkelingen omtrent mijn rechtszaak meld ik op dit forum bij mijn
topic 'Gedagvaard Groningen'.
En Ton, bedankt voor je aanbod maar Brabant v.v. Groningen ljikt me een beetje te veel van het goede.
Groeten,
Mup.
Ontwikkelingen omtrent mijn rechtszaak meld ik op dit forum bij mijn
topic 'Gedagvaard Groningen'.
En Ton, bedankt voor je aanbod maar Brabant v.v. Groningen ljikt me een beetje te veel van het goede.
Groeten,
Mup.
Dat is snel, nu al twee mailtjes binnen, ik zal er zijn, Beste Mup, groningen is toch ook Nederland?
Beste gedupeerden, voor het recht, laat valse schaamte varen, we zijn opgelicht, en worden dat nog steeds, accepteer dit niet, neem initiatief, reageer, doe a.u.b. iets!
Ik bied aan om aan u zijde een statement neer te zetten.
Ton
Beste gedupeerden, voor het recht, laat valse schaamte varen, we zijn opgelicht, en worden dat nog steeds, accepteer dit niet, neem initiatief, reageer, doe a.u.b. iets!
Ik bied aan om aan u zijde een statement neer te zetten.
Ton
14 april is verschoven naar 21 april.
Vandaag heeft onze advocaat gebeld (http://www.triplaw.nl).
De rechter heeft vandaag 4 aug. (eerder dan verwacht) uitspraak gedaan.
GRONINGEN = HUURKOOP.
Onze zaak is doorverwezen naar de kantonrechter.
Eindelijk............!!
De rechter heeft vandaag 4 aug. (eerder dan verwacht) uitspraak gedaan.
GRONINGEN = HUURKOOP.
Onze zaak is doorverwezen naar de kantonrechter.
Eindelijk............!!
geweldig dan kan je eindelijk verder
en weer huurkoop is ook een goed teken
succes verder
en weer huurkoop is ook een goed teken
succes verder
Dank je pallu,
Zodra ik de complete uitspraak heb, zal ik 'm hier ook wel posten.
Groeten,
Mup
Zodra ik de complete uitspraak heb, zal ik 'm hier ook wel posten.
Groeten,
Mup