LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedagvaard voor 20 augustus

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toetje

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door toetje »

Ben net terug en lees met verbazing het verhaal van monigue.Ik vraag me eigen af of ze inderdaad bij de rechtbank moet komen .Wat ik wel weet is dat een rechtbank zeg je moet komen en dan moet je komen.Daar is geen onderhandeling meer mogenlijk.Dit voelt niet goed aan.Misschien kan ze wat meer zeggen.Ik ga er nu nog van uit dat ze iets niet goed begrepen heeft.groetjes toetje

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door jan2 »

monique krijgt van mij het voordeel van de twijfel, heb net uitgezocht dat ze meestal 's avonds laat aanwezig is, hopelijk weten we morgen meer, ben erg benieuwd.

maro

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door maro »

voor iedereen die het (begrijpelijk) niet geloofd



woendsdag 20 augustus 2003 9.30 Rechtbank Haarlem


Meer kan en wil ik nog niet zeggen op dit forum


ps ik ben geen secretaress van Dexia

maro

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door maro »

voor de duidelijkheid


ik ben monique, maar ik kan mijn eigen gebruikersnaam niet meer
gebruiken????? omdat deze al in gebruik is ?????

dus dan maar onder maro

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door jan2 »

doe niet zo geheimzinnig joh,

wat zou je kunnen schaden als je meer zegt ?

heb je onze hulp niet nodig op de tribune ??????


jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door jan2 »

vlug toet, help me, de mijne hangt al op mn knieeen.....

maro

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door maro »

is niet geheimzinnig dit advies heb ik gekregen van payback

voor verdere uitleg, zie een aantal berichten terug
van piet


gr monique

[email protected]

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door [email protected] »

Jan ik kom.Het wordt toch nog gezellig.toet :P

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

wat is het rolnummer dan? ik kan ook wat zeggen qua tijd en datum, maar ik geloof het gewoon niet! Zoals ik al eerder heb gezegd bepaalt de rechter of je moet betalen of niet. Nu zeg jij dat je nog de keus heb voordat je wordt gedagvaard!??????

Met andere woorden: "zet je dagvaardiging dan op het forum, met je rolnummer!"

Een opmerking vsn de strekking: "Meer wil ik er niet over zeggen", geeft bij mij nog steeds het gevoel dat ik zeer twijfelt aan je verhaal. Waarom kom je dan wel met het bericht op dit forum over je zgn dagvaardiging om nu de mededeling te doen dat je voor de rest niks meer kan / wil zeggen. Kolder is dat!


Resumerend: Bewijs maar dat ik helemaal verkeerd zit en zet je dagvaardiging op dit forum tezamen met het rolnummer!

[/b]

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door jan2 »

ik durf het bijna niet te zeggen, maar is monique er weer een die interessant wil doen en graag broeken ziet zakken ????????

:D :D :D :D

Scheveninger

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Scheveninger »

Ik wil niemand schaden en ook Monique niet maar sluit me qua strekking geheel aan bij Rempie. Je kunt bellen naar de griffie van Haarlem wat je wilt (en dat heb ik namelijk net zelf gedaan), je kunt plaats, datum en tijd noemen, je kunt smeken wat je wilt maar je krijgt echt geen enkele extra informatie als je het rolnummer niet kunt zeggen, hetgeen ik overigens terecht vind.

Ik heb er overigens wel één op de gok genoemd (2003-438) maar daar trapten ze helaas niet in, haha.

Maar inderdaad dus: Sorry Monique maar ook ik geloof je niet !! Het schaad je op geen enkele manier als je ook het rolnummer vermeldt. Is het zo dat PAYBACK dit adviseert ?? Ik stel voor dat we hier dan even een mailtje over aan PAYBACK gaan schrijven of anders om een reaktie van hen hierop vragen.

Rolnummer Monique, rolnummer. Tot je dat gegeven hebt, kun je niemand van ons kwalijk nemen dat we je niet geloven.

M.v.g.
Scheveninger

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

kom nu niet met een een verhaal dat je dit advies hebt van payback!

Ik waardeer die acties van payback heus, maar zelf Piet maakt hier op het forum iedereen zwart als die persoon maar werkt of heeft gewerkt bij DEXIA, waarvan ik denk dat zijn methode van werken ook tegendraads kan gaan werken! Als payback zo.n grote mond heeft, waarom beginnen ze zelf dan geen rechtzaak? Nee, die liften leker mee op de juridische procedures van SLV en SEL!

Als je A zegt, moet je ook B zeggen! Dus, kom maar met bewijzen!!!!!

Ik kan ook zeggen: Je kan bij mij € 100.00, -- winnen, maar nu zeg ik er niets meer over !!!! Slaat nl. ook nergens op!

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste allemaal,

Monique staat in contact met PAYBACK.

Zodra wij meer informatie kunnen vrij geven zullen wij dat ook doen.

Mvg Pieter

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

Rolnummer en nog eens rolnummer!!!!!!

OF gaat ook Payback nu ineens Dxiaanse taal uitslaan. Kortom, ook lekker duidelijk worden maar-niet-heus!!!!!

Ik kan tegen payback ook zeggen dat ik gedagvaard wordt en een datum noemen, maar dat zegt nog niets dat het ook zo is!!!!!!

show me the evidence!!!!!!!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Piet »

Als aanvulling op mijn verhaal een stukje terug en antwoord op een aantal vragen:

Er is geen rolnummer maar een dossiernummer.

Ik heb Monique geadviseerd niet te veel op het forum te zeggen, omdat dexia ook meeleest.

PAYBACK is druk bezig Monique te helpen.

Ik heb net contact gehad met de gemeente Haarlem omtrent de aanvraag voor een demonstratie.
Zodra dit rond is wordt dit bekend gesteld met een oproep zoals de vorige demonstraties.

Ik heb ook e-mails naar diverse politieke partijen gestuurd.

Tot zover even, de papieren hebben wij gezien dus er is voor ons geen twijfel.

Groeten,
Piet

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

kom dan met dat dossiernummer!!!!!!!!!!!!

Als ik wordt gedagvaard wil ik vragen de zaak op te schorten hangende de dagvaardiging van ene Monique, rol- of dossiernummer onbekend, bij de rechtbank te Haarlem.

SLV en SEL doen toch ook openheid van zaken betreffende de nummers? Waarom ineens zo schijnheilig doen?

Vooruit met de geit. ZEt die brief op het forum met het nummer!!!!!!!

En de eerste die zou worden gedagvaard, zou juridisch worden bijgestaand door SEL en SLV. Piet, heb je dan al contact opgezocht met die stichtingen, die wel het lef hebben om een rechtzaak tegen Dexia beginnen? Geen woorden maar daden, Piet.


Dus, kom maar met de bewijzen!!!!!!!

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Captain-America »

Ook maar ff gebeld (023-5126519 Kantongerecht Haarlem, bode). Staat nog niet op rol. Advies van de bode is om de vrijdag de 15de augustus terug te bellen. Dan word een zitting "definitief" vermeld.

M.a.w. het zou best kunnen wat Monique eerder gepost heeft, edoch er is nog niets terug van/over te vinden.

Mazzeltov;

Ralph

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

Dus komt het weer neer op dreigen van Dexia. Want als Monique betaalt, dan wordt er (als ik het goed begrijp) afgezien van een dagvaardiging!


Piet,

Heb je de krant niet al geïnformeerd? En geef je ze dan ook geen verdere informatie? Die dus ook openheid van zaken!!!!! In mijn geval had heel de wereld het mogen weten, zelfs her rol/dossiernummer en op verzoek mocht iedereen van mij een kopie van mijn evt. dagvaardiging hebben!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door croosjes »

piet,ik heb zomaar het idee dat payback de eerste overwinning wil hebben in de zaak lego/dexia zonodig gelijk spel.Wat een geheimzinningheid terwijl juist dit altijd werd bestreden door jullie.Het zou in het voordeel werken als payback,stichting leaseverlies en eegalease samenwerken doen ze dat niet en payback gaat alleen een koers varen kan dat in het nadeel zijn voor ons alle.

Gesloten