LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedagvaard voor 20 augustus

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
monique
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2003 22:38

gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door monique »

Wie heeft voor mij een voorbeeld brief die ik kan sturen naar de rechter,
waarin ik wil vragen of de rechter de zaak wil aanhouden omdat ZAAK
onder de rechter ligt met rolnr enz bij de rechter .

Ik moet namelijk voorkomen op 20 augustus. Ik ben bang dat al deze
akties, waaronder die van minister Zalm voor mij te laat zijn.
Of ik moet betalen met 1200 euro extra kosten of ik wordt gedagvaard.
Ik lees al maanden dit forum en ben tot de ontdekking gekomen dat er veel info ik heb al veel info van jullie gkregen.
Misschien is Sara etty of iemand anders die juridisch onderlegd is op dit forum vandaag en kan mij helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Jopie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2003 23:13

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Jopie »

Hallo Monique,


Ik heb helaas niet zo'n brief voor je maar ik wil je wel veel sterkte wensen met je Dexia ellende. En jouw natuurlijk niet alleen maar alle slachtoffers hier op dit forum. Ik weet wat het is omdat ikzelf ook in die **** heb gezeten. Ik heb alleen het zover niet laten komen en mijn schuld van 5000 Euro betaald. Ik wilde van die klootzakken af zijn zodat ik er een punt achter kon zetten. Het was wel een behoorlijk rib uit mijn lijf maar ik ben nu wel van die maffia af. Ik hou wel de boel in de gaten omdat ik wel betaald heb onder protest en ik ben aangesloten bij de rechtzaak tegen Dexia.

Ik wens jou en de rest veel wijsheid toe

Groetjes
Jopie.....

Groeten
Jopie....

monique
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2003 22:38

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door monique »

jopie,

dankje voor de reactie

Ik ben blij voor je dat je er vanaf bent en weer rstig kan slapen ooit
zal dat bij ons ook weer gebeuren.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Monique,

Mail me, geld ook voor Luuk.

Groeten,
Piet

Sandra
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:21

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Sandra »

Beste Monique,

Volgens mij ben jij de eerste die gedagvaard wordt of heb ik iets gemist? (tzal wel)
Ik vind het moeilijk om te geloven dat Dexia nu echt mensen gaat dagvaarden! Maar als Dexia dit echt gaat doen dan ben ik klaar voor de strijd.
Heeft Dexia bij jou eerst geen invorderingsmaatregelen getroffen ? Daar hebben ze mij en velen met mij mee gedreigd. Het lijkt mij trouwens ook sterk dat Dexia dit ook echt zal gaan doen.

In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd!


Mvg, Sandra

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Hannes »

Persoonlijk zou ik maar meteen naar een adcokaat stappen, want dat is het advies wat Sara altijd geeft en dan zou jij dus de eerste zijn, die gedagvaard word ?

Ene J.Moret dreigde maanden geleden al, dat hij de eerste zou zijn maar als je lid bent van SLV dan hebben zij juridische bijstand beloofd,

Hannes

lions90
Berichten: 247
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:24

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door lions90 »

Kijk even wat ze zegt:

Of ik moet betalen met 1200 euro extra kosten of ik wordt gedagvaard.

Ze hoeft dus nog helemaal niet bij de rechter te komen....allemaal weer bangmakerij mensen!

Sandra
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:21

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Sandra »

Ik betwijfel of "Monique" de waarheid spreekt. Als het waar is dan heeft "Monique" vast contact gezocht met Piet. Zou ik wel doen in ieder geval.
Misschien kan Piet ons een bevestiging geven of "Monique" al iets van haar heeft laten horen en dat haar verhaal echt waar is.

Stiekem hoop ik overigens dat Dexia mij gaat dagvaarden want ik sta in mijn zaak sterk en dan hebben we eindelijk wat actie in wat betreft een rechtszaak (civiele procedure) tegen Dexia!
Even voor de duidelijkheid: ik praat voor mijzelf natuurlijk. Er zijn veel mensen die NIET op een dagvaarding van Dexia zitten te wachten.


Mvg, Sandra

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,in de brief onderaan staat een aantal zinnen:Indien de betaling niet binnen vijf dagen binnen is zal de vordering verhoogt worden met de contractuele rente en zijn wij genoodzaakt over te gaan tot het nemen van rechtsmaatregelen,Waaraan voor u hoge kosten verbonden zijn.


Hier staat dus duidelijk dat het nog niet zo ver is,alleen het vervellende is namelijk dat ze nog even kunnen jennen.overigs dit is al de tweede incassoburo.nu weer GGN.

frederica
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2003 17:32

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door frederica »

Monique noemt wel specifiek een datum, indien er alleen sprake zou zijn van incasso zou er geen datum genoemd zijn.

Het verhaal komt op mij niet onecht over.
Wel vind ik het erg vreemd dat ze tijdens een vakantieperiode dit soort brieven sturen. Je zult maar 3 weken op vakantie zijn en bij thuiskomst erachter komen dat je deadline een week geleden is afgelopen.

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Anmereto »

Inderdaad ze noemt 20 augustus a.s. waarom zou ze liegen :?: :?:

Sterkte Monique en laat nog even weten hoe het afloopt.

Groet,

A.

Sandra
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:21

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Sandra »

"waaraan voor u hoge kosten verbonden zijn" , als je gedagvaard wordt en de rechter doet een uitspraak in jouw voordeel, dan zijn de "hoge kosten" toch voor Dexia?
:? Dexia gaat domweg door met het "bang maken" van de gedupeerden volgens mij. :x

Ik heb trouwens nog geen brief van een incassobureau gehad. Monique en anderen hebben die dus wel gehad neem ik dan maar aan. In that case I apologize! :oops:

Sterkte iedereen!

Sandra

monique
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2003 22:38

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door monique »

Beste allemaal,


Ik begrijp dat jullie mijn verhaal in twijfel trekken aangezien de soms vreemde verhalen op het forum.
Maar ik kan er helaas niets aan doen wij worden echt gedagvaard.

IK ben net thuis en probeer dhr koremans te bereiken dit lukt vast nog wel vandaag.

Bedankt vor jullie reacties

groetjes monique

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ik schrik me de pleur, ........maar hier hebben we toch op gewacht, allemaal!
en nu komt het er op aan als nu iedereen doet wat ze zo luidkeels verkondigt, dit is goed nieuws áls. en natuurlijk, iedereen vrij houden 20 augustus.

Monique, héél veel succes. ik in ieder geval, stress met jou mee
Ton

p.s. Sorry, stress met jou mee, moet natuurlijk zijn; STRIJD met enz.

leonard
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2003 17:58

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door leonard »

Beste Monique,
Betreft het hier een Eegalease situatie of een "gewone"lease situatie?
Ik wens je in ieder geval veel sterkte en succes!

monique
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2003 22:38

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door monique »

hier nog even een reactie van mij

Ik ga een brief ter vernietiging van het contract sturen naar de rechtbank en Dexia natuurlijk.

Ik heb namelijk niet mee getekend.
Ik was in de veronderstelling dat contractvernietiging niet voor ons van toepassing zou zijn.Omdat ons contract afliep in 1999 en Eegaleae vanaf jaar 2000 ging procederen.

Nu met goede hulp ga ik dat natuurlijk alsnog doen
Ik weet niet of ik zijn naam mag noemen maar jullie zullen ongetwijfeld weten wie ik bedoel.

groetjes monique

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door croosjes »

monique,ieder geval sterkte:waarom heb je niet eerder vernietigd.Mijn advocaat wacht juist op dat moment van dagvaarding want de beste verdediging voor ons is afwachten.Laat hun maar bewijsen dat wij goed voor gelicht zijn enz.groetjes andre de croos

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Karin »

Monique,

mag ik even informeren wat voor contract jij had (jullie hadden), wat in 1999 afliep?
Bij mij liep er toen n.l. ook een af, maar daar hield ik aan over???????!!!

Gr. Karin

monique
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2003 22:38

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door monique »

Wij hadden een "wintverdriedubbelaar" en was vorig jaar juni afgelopen

gr monique

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Karin »

Ik was in de veronderstelling dat contractvernietiging niet voor ons van toepassing zou zijn.Omdat ons contract afliep in 1999 en Eegaleae vanaf jaar 2000 ging procederen.


???????

Gesloten