LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen update, maar klantenwinning

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
P. van Vlient

geen update, maar klantenwinning

Ongelezen bericht door P. van Vlient »

Naar mijn mening heeft Radar in haar uitzending bewust mensen op het verkeerde been willen zetten en dat is een zeer kwalijke zaak.

Al meerdere malen heb ik contact gehad met Legio en heb ik gesproken over de hele situatie. In al die gesprekken kwam naar voren dat Legio inderdaad met de stichting in gesprek is om tot een oplossing te komen. In die gesprekken werd mij ook meerdere malen verteld dat als er een oplossing komt, dat die dan in principe geldt voor iedereen. Zowel voor klanten die zich hebben aangemeld, als voor klanten die zich niet hebben aangemeld. Hiervan zal de stichting en Radar absoluut van op de hoogte zijn.

Na maanden van stilte komt Radar ineens met een oproep om zich aan te melden bij de stichting. Waarom vraag ik me af. Waarom laten ze nu al die mensen nog 40 of 50 euro betalen. Zijn de kosten toch hoger uitgevallen (meneer schonewille zal ongetwijfeld een aardig uurloon hebben) en willen ze dat liever verdelen over meer mensen. De reden is mij onduidelijk, maar als Radar in staat is (zoals ze maar wat graag beweren) dat ze belangrijke informatie hebben weten te achterhalen over het rapport van de AFM, dan weten ze ook allang of Legio aan iedereen een oplossing biedt.

Nogmaals het was voor mijn gevoel geen update, maar een oproep om meer aanmeldingen binnen te krijgen. Hopelijk krijgen we op korte termijn meer duidelijkheid.

gegroet
Pieter

Adrie

Re: geen update, maar klantenwinning

Ongelezen bericht door Adrie »

De onderstaand gekopieerde tekst staat al sinds afgelopen vrijdag op de site van De AFM, waarmee de bron(Het FD) van de publicatie die Radar gisteren gebruikte, onderuit wordt gehaald. Derhalve is dat een bevestiging van de stelling van P. van Vliet.
-----------------------------------------------------------
Reactie publiciteit Dexia Bank Nederland

De Autoriteit Financiële Markten acht de publiciteit rondom het lopende onderzoek naar aandelenleaseproducten bij Dexia Bank Nederland voorbarig. Het betreffende onderzoek bevindt zich in een fase waarin hoor en wederhoor plaatsvindt met Dexia Bank Nederland. Pas na deze fase vindt oordeelsvorming plaats. De Autoriteit Financiële Markten is onderworpen aan de strenge geheimhoudingsplicht op basis van de Wet Toezicht Effectenverkeer 1995, die de Autoriteit verbiedt informatie openbaar te maken over de onder toezicht staande instellingen. Dit betekent inzake het onderzoek bij Dexia Bank Nederland dat de Autoriteit geen enkele uitspraak doet over de termijn waarin de onderzoeksbevindingen en de conclusies definitief zijn. Dit geldt ook voor eventuele maatregelen van de Autoriteit in het kader van dit onderzoek. De Autoriteit waardeert de inspanningen van Dexia Bank Nederland om met de stichting Leaseverlies tot overeenstemming te komen.

Voor meer informatie:
Persvoorlichting:
Berber Kroon: 020-553 5573
Seger Pijnenburg: 020-552 1347

L

Re: geen update, maar klantenwinning

Ongelezen bericht door L »

Hoi P. van Vlient. Dus als ik het goed begrijp hoe je je niet aan te melden bij leaseverlies om eventueel schadeloos te worden gesteld bij een eventuele rechtzaak?

please, reageer.

dank u.

Gesloten