LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gelink adviesgroep

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
peter groenendijk

gelink adviesgroep

Ongelezen bericht door peter groenendijk »

Ik ben in mei 2001 ook in zo'n vehaal gtrapt maar dan bij gelink adviesgroep, maar wat een adviesgroep.
Ja mooie vehalen krijg je van, nee mijnheer er zijn geen risico's aan verbonden en als er risico's zijn vallen die wel mee. Ik stelde de volgende vraag: maar wat als de aandelen zaken in de eerste drie maanden hoe is het dan met mijn geld gesteld? Het antwoord wat mij werd gegeven is: nee mijnheer dat moet je niet zo zien je neemt een hypotheek van 15 jaar dus ook je aandelen worden over 15 jaar gezien alle verliezen worden opgevangen door de opvolgende maanden. maar er werd nooit gepraat over:als dat gebeurt dan moet je wel even je bij storten om je saldo op pijl te houden. En als je dan de papieren krijg dat je bij moet boeten, en gelink adviesgroep daar over beld met de mededeling dat je geld moet storten om aan je aandelen op pijl te houden, en wat ik daaraan doen moet en wat het advies is. Krijg ik tot mijn stomme verbazing te horen dat ze toch niet voor iedere klant een persoonlijk advies kunnen uitgeven: we hebben 100,000 klanten weet jue wel hoeveel werk dat dat is. Als er meerdere klachten zijn van gelink adviesgroep wil ik hier graag mee in contact komen voor eventuele juridische stappen tegen dit bedrijf

marijke

Re: gelink adviesgroep

Ongelezen bericht door marijke »

Peter wilde Gelink je niet helpen ?

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Kijk op de forumlijst bij 'verzekeringen', staat dit topic:

geplaatst door GC Dubbeldam op 19-03-2003 om 20:23

GC Dubbeldam

"Gelink advies groep"

Ik ben gebeld door gelink advies groep dat mijn hypotheek goedkoper kan.
Is dit vertrouwd om bij hun iets af te sluiten?

geplaatst door paul op 19-03-2003 om 21:24

paul

Driewerf NEEN!!!!!!!!!!!!!!

Die lui zijn erg goed in zaken mooier voorspiegeln dan ze zijn. Leer in godsnaam van de Legiolease-zaak dat je beter met een vertrouwde hypotheekaanbieder in zee kunt gaan ipv met een cowboy als Gelink.

Wat er gebeurt is het volgende: Ze lokken je met een zogenaamd lage rente naar binnen, ze noemen dat instaprente. Helaas, "toevallig" als je nog maar net je contract hebt getekend, gaat die instaprente fors omhoog. Weg voordeel dus. Bovendien proberen ze je allerlei dure extra verzekeringen aan te smeren. Daar verdienen ze fors provisie op.

Niet doen dus, met Gelink in zee gaan. En als je het wel doet, ga dan niet later op dit forum uithuilen dat je belazerd bent, want je bent nu gewaarschuwd. Overigens geldt dezelfde waarschuwing voor alle zogenaamde "goedkope-lening" bedrijven uit de tv-gidsen en uit de ANWB-gids. Er zit in de regel maar 1 bedrijf achter en dat is DSB. Die hebben er ook een handje van om mensen ronduit op te lichten. In ieder geval zit DSB achter Postkrediet, Frisia, Mohren, Moonen, Crefinass, maar er zijn ongetwijfeld nog wel een zwikje andere bedrijven die ook in feite DSB zijn.

geplaatst door André op 19-03-2003 om 21:25

André

Helemaal met Paul eens!!!!

geplaatst door anoniem op 21-03-2003 om 216

anoniem

Ongeloofelijk dat Radar hierover nog niks heeft gemeld in haar uitzendingen.
Dat komt waarschijnlijk omdat de reclameinkomsten op deze zenders te veel geld opbrengen. Ik geloof dat Radar niet echt een eerlijke consumentenprogramma is, anders hadden zij allang over de wantoestanden van DSM en gelink etc een hele programma gewijd!

geplaatst door Natasja op 07-04-2003 om 23:51

Natasja

Kijk eens op www.afm.nl
Daar staat alles omschreven omtrent gelink.
NIET DOEN!!!!

geplaatst door Jungle Jim op 15-04-2003 om 231

Jungle Jim

Paul,

'een vertrouwde hypotheek aanbieder'? Zoek liever het advies in de vrienden of familiesfeer en sluit precies datgene af bij zo'n cowboy. Now we are talking business !!

geplaatst door louis op 24-04-2003 om 123

louis

nee dit is niet vertrouwd.het is hetzelfde principe als met legio-lease, alleen spelen zij met de overwaarde van jou huis. ze vertellen het heel mooi, alleen vertellen ze maar de helft. die constructie is niet te vertrouwen.

geplaatst door Eric op 27-04-2003 om 22:46

Eric

Op dit item laat ik het oude spreekwoord los.

GOEDKOOP IS DUURKOOP.

Charles

Ongelezen bericht door Charles »

Geen zaken met deze bandieten doen.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

GELINK....DSB....FRISIA.....DEXIA....allemaal op hun verjaardag overlijden...ben je in één jaar van een hoop ellende af.
(Dan heb ik het natuurlijk wel over de bedrijven, en niet over de werknemers).
Groet, Ron.

Gesloten